Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00067672/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00072865/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników do diagnostyki (Ewerolimus, alergologia, mocz) z dzierżawą aparatury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. Norberta Barlickiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-153
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do diagnostyki (Ewerolimus, alergologia, mocz) z dzierżawą aparatury
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efbd2383-9bd6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027790/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa odczynników do diagnostyki (leku, alergi, moczu) wraz z dzierżawą aparaturyy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/barlicki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/barlicki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z: https://platformazakupowa.pl/strona/1regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z opisem w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z opisem w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/TP/ZP/D/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – dostawa odczynników, kalibratorów i zestawów kontrolnych do oznaczania stężenia leku Ewerolimus, spełniających opis i parametry wymagane oraz zgodnych z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z Formularzem Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - dostawa odczynników do diagnostyki alergologicznej (zwanych dalej towarem) – parametry wymagane są opisane w zał. 1a1, wraz z dzierżawą kołyski laboratoryjnej i skanera (zwanych dalej przedmiotem dzierżawy), spełniających opis i parametry wymagane oraz zgodnych z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z Formularzem Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i z „Parametrami wymaganymi” stanowiącymi Załącznik nr 1a1,
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych (zwanych dalej towarem) wraz z dzierżawą systemu do badania moczu (parametry wymagane są opisane w zał. 1a2) (zwanego dalej przedmiotem dzierżawy), spełniających opis i parametry wymagane oraz zgodnych z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z Formularzem Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i z „Parametrami wymaganymi” stanowiącymi Załącznik nr 1a2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy i dzierżawy z wymaganymi cechami zgodnie z art. 104-106 Ustawy, Zamawiający określa następujące przedmiotowe środki dowodowe, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą:a. Dla kołyski laboratoryjnej, skanera, systemu do badania moczu, odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych: zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 974) - deklaracja zgodności UE albo oświadczenia, o których mowa w art. 22 ust. 1 lub 3 rozporządzenia 2017/745 – jeżeli dotyczy
b. Dla kołyski laboratoryjnej, skanera, systemu do badania moczu : Informacje (np. oryginalne foldery producenta lub instrukcje w języku angielskim lub polskim w celu potwierdzenia oferowanych parametrów, prospekty, ulotki, instrukcje użytkowania) nt. parametrów oferowanego towaru, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia, określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) i w Parametrach wymaganych (załącznik nr 1a1/1a2 do SWZ) – dla Pakietu 2/3. Jeżeli ww. informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że oferowany towar spełnia wszystkie wymagane parametry techniczne.
c. Dla odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych - dla potwierdzenia zgodności z przedmiotem zamówienia określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z przedmiotem zamówienia, określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowienia ust. 2 powyżej nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a. Dla kołyski laboratoryjnej, skanera, systemu do badania moczu, odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych: zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 974) - deklaracja zgodności UE albo oświadczenia, o których mowa w art. 22 ust. 1 lub 3 rozporządzenia 2017/745 – jeżeli dotyczyb. Dla kołyski laboratoryjnej, skanera, systemu do badania moczu : Informacje (np. oryginalne foldery producenta lub instrukcje w języku angielskim lub polskim w celu potwierdzenia oferowanych parametrów, prospekty, ulotki, instrukcje użytkowania) nt. parametrów oferowanego towaru, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia, określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) i w Parametrach wymaganych (załącznik nr 1a1/1a2 do SWZ) – dla Pakietu 2/3. Jeżeli ww. informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że oferowany towar spełnia wszystkie wymagane parametry techniczne.
c. Dla odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych - dla potwierdzenia zgodności z przedmiotem zamówienia określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z przedmiotem zamówienia, określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/barlicki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-01 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-02
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z usługą ologowania oraz dostawą do siedziby Zamawiającego"
- Wykonanie usług: rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych, kolejowych lub autobusowym oraz rezerwacji noclegów, w ramach projektu "Struktury przeplatania..." na rok 2023
- ZP/9/2023 "Dostawy produktów jednorazowego użytku na potrzeby CLŻ z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- ZP/5/2023 "Nadzór autorski systemu szpitalnego klasy HIS, PACS, rozliczenia z NFZ dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
- Modernizacja parkingu - placówka ul. Szpitalna 6 Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni Lokalnych Sieci Komputerowych i Sieciowych Systemów Operacyjnych dla technika informatyka w Zespole Szkół nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu Profesjonalne pracownie 3
- DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH
- Dostawy odczynników do badań biochemicznych z dzierżawą analizatora głównego i analizatora backup RZP-11/IM/2023
- Dostawy kaset oraz materiałów eksploatacyjnych do analizatora parametrów krytycznych wraz z jego dzierżawą.
- Dostawa odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą aparatów dla SPZOZ w Krotoszynie.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą odpowiednich analizatorów do Laboratorium SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.