eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (016)6214611

1.5.8.) Numer faksu: (016)6212445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-809313a4-7911-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014423/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa środków czystości: mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, papieru toaletowego, ręczników papierowych itp. dla potrzeb Szpitala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025178/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/02/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151850 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE nr 1 – środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy:
1 Krem do rąk glicerynowy Pollena lub równoważny - Poj. 75 ml 750 szt.
2 Kret (lub równoważny) do rur 250 g/ żel/ 10 szt.
3 Mydło toaletowe „ ARKO” lub równoważny - 100g 2100 szt.
4 Pasta BHP 0,5 kg Ostrzeszów lub równoważny - 150 szt.
5 Płyn do mycia naczyń 0,5 l 60 szt.
6 Proszek do szorowania 0.5 kg 350 szt.
7 Krem do golenia Pollena lub równoważny - 75 ml 120 szt.
8 Pędzle do golenia 60 szt.
9 Maszynki do golenia 1x użytku „Polsilver” lub równoważny 550 szt.
10 Zmywaki szorstkie o wym.12x15cm 150 szt.
11 Gąbki-ścierka wzmocniona siatką 700 szt.
12 Końcówka mopa duża sznurkowa 15 szt.
13 Mopy z drążkiem + wiadro z sitem 10 szt.
14 Przepychacze gumowe 10 szt.
15 Rękawice gospodarcze powlekane nitrylem 550 par
16 Rękawice gumowe gospodarcze 40 par
17 Szczotki drewniane do szorowania z kijem /ryżowe/ 50 szt.
18 Szczotki ryżowe bez kija 50 szt.
19 Szczotka klozetowa 90 szt.
20 Szczotka włosiana drewniana dł. 35 cm z kijem 65 szt.
21 Szczotka zmiotka +szufelka 60 szt.
22 Kije drewniane do szczotek drewnianych 100 szt.
23 Ścierki do naczyń domowe „ MORANA super" lub równoważne wym. 51x31 cm 320 szt.
24 Czyściki gąbczaste nie rysujące powierzchni 500 szt.
25 Ścierki do podłogi dobrze wchłaniające wodę 15 szt.
26 Worki czarne na śmiecie poj. 60 l a = 50 szt 2000 opak
27 Worki na śmiecie czarne poj. 35 l.a= 50 szt. 140 opak
28 Worki polietylenowe czarne o wym. 900x1200 gr.0,08 11000 szt.
29 Worki niebieskie 800x1100 gr 0,08 mm 6000 szt.
30 Worki żółte o wym 800x1100 cm gr. 0,08 mm 5000 szt.
31 Worki polietylenowe żółte o poj. 60 l gr. 0.08 mm 600 szt.
32 Worki polietylenowe niebieskie o poj. 60 l , gr. 0,08 mm 600 szt.
33 Zmywaki metalowe szorstkie 70 szt.
34 Żarówki 100 WAT 50 szt.
35 Żarówki 40 WAT 50 szt.
36 Żarówki 60 WAT 50 szt.
37 Żarówki 75 WAT 50 szt.
38 Sidolux lub równoważny - do wykładzin PCV o poj.1 litra 40 szt.
39 Sidolux lub równoważny - do drewna o poj. 1 litra 30 szt.
40 Rękawice foliowe 1x użytku 6000 par
41 Pronto lub równoważny - do mebli 250 ml spray 50 szt.
42 Pronto lub równoważny - w płynie do mycia i konserwacji parkietu poj.1 l 30 szt.
43 Proszek do prania rzeczy kolorowych„Bryza” lub równoważny 100 kg.
44 Muchozol w areozolu 5 szt.
45 Preparat pleśniobojczy SAVO lub równoważny - poj. 0,5 l 40 szt.
46 Kostka do WC – Domestos lub równoważny 130 szt.
47 Szampon uniwersalny do mycia wlosów o poj. 1 litr 50 szt.
48 Worki niebieskie wiązane tasiemką 120 l 1500 szt.
49 Worki niebieskie 60 l wiązane tasiemką 1800 szt.
50 Sidolux lub równoważny plyn do mycia paneli 1 litrowy 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 57256 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE nr 2 – papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń dozownik do ręczników
1 Mydło w płynie z gliceryną w karnistrach 5 l wykonanych z tworzywa HDPE z podziałką 05-5l ., przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry , nie wywołujący reakcji alergicznych posiadający świeży zapach kwiatowy , pH 5,5 440 szt.
2 Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w karnistrach 5 l skład: 5-15% anionowych składników powierzchniowo czynnych, mniej niż 5% niejonowych składników powierzchniowo czynnych , z kompozycją zapachową , zawierający konserwanty i glicerynę, zapach lemon lub podobny 410 szt.
3 Papier toaletowy w małej rolce. Wykonany z wyselekcjonowanej 2 warstwowej makulatury w kolorze białym. Gramatura minimum 2x16g/m2. Długość rolki 55 mb- 500 odcinków, średnica tulei 4,20 cm , szerokość rolki 9,40 cm, średnica rolki 12,5-13 cm. Sposób pakowania nie więcej niż 48 rolek w opakowaniu zbiorczym, oraz nie więcej niż 8 rolek w opakowaniu jednostkowym 14000 szt.
4 Ręczniki jednorazowego użytku , kuchenne , dwuwarstwowy, biały - szerokość rolki 220-230 mm, 92 listki o wymiarze 220x220-230 mm. (tolerancja ±1%), ulegające biodegradacji. Gramatura papieru [g/m²]: min. 22 g/m². Produkowany z czystej celulozy. 19000 szt.
5 Ręcznik papierowy w roli wykonany z czystej 2 warstwowej celulozy w technologii, zwiększającej wytrzymałość w stanie mokrym, gramatura 2x18g/m2, kolor biały minimum 85 % bieli, długość rolki100mb , szerokość rolki 21 cm, średnica zewnętrzna roki 18,5 cm 650 szt.
6 Dozownik do ręcznika w roli posiadający system dozowania pojedynczych listków ręcznika, długość odcinanego listka ręcznika 23-25 cm. Wymiary dozownika nie większe niż 34 cm wysokość, 31 cm szerokość, 21,5 głębokość. Dozownik wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym .Dozownik powinien być przystosowany do dozowania ręczników z pozycji Nr 5 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 94594 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79123,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79123,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79123,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Techniczno Handlowa Jontex s.c. Paweł i Piotr Smereka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792100588

7.3.3) Ulica: ul. Kasztelańska 1a

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79123,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111021,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111021,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111021,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWJ SEKUNDA & SOBUŚ SP. JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 723 297 034

7.3.3) Ulica: UL. SONINA 493 G

7.3.4) Miejscowość: Łańcut

7.3.5) Kod pocztowy: 37-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111021,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.