Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085421/01 - Wynik z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052893 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Rzeszowskiej w Kolbuszowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 22 71 333
1.5.8.) Numer faksu: 17 22 71 333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Rzeszowskiej w Kolbuszowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6454073b-b30c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Rzeszowskiej w Kolbuszowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
ekolbuszowa.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ekolbuszowa.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresemhttps://ekolbuszowa.logintrade.net3. Szczegółoweinformacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dozastosowaniaprzez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskimw Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju21, 36-100 Kolbuszowa.1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wykaul. Piekarska 1536-100 KolbuszowaTel. 17 2271 333 wew. 424e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbuszowa oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniemnumer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.19.2021prowadzonym w trybie: podstawowym bez przeprowadzania negocjacji1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”;1.1.5. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp;1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;1.1.8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14RODO wobecosób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celuubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a takżew trakcie realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich czynności, w tym materialno-technicznych, wynikających z zakresu procedury planistycznej, określonej w przepisach ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.), niezbędnych do uchwalenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Rzeszowskiej, wykonanego na podstawie uchwały Nr XXIX/339/2021 Rady Miejskiej w Kolbuszowej z dnia 28 stycznia 2021 r. oraz prognozy oddziaływania na środowisko opracowanej zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2018 poz. 2081 z późn. zm.).Przedmiotem ustaleń planu oraz obszaru objęty planem określony jest w Uchwale nr XXIX/339/2021 Rady Miejskiej w Kolbuszowej z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Rzeszowskiej w Kolbuszowej. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem wynosi ok. 4,0 ha. Szczegółowy zakres prac zamówienia:1. Sporządzeniu opracowania ekofizjograficznego,2. Merytorycznym i technicznym opracowaniu projektu planu miejscowego wraz z Prognoza oddziaływania na środowisko,3. Opracowaniu Prognozy skutków finansowych,4. Merytorycznym przygotowaniu korespondencji związanej z trybem formalno-prawnym opracowywanego projektu planu miejscowego, tj. dokumentów i projektów wystąpień do właściwych organów, wzorów komunikatów i ogłoszeń,5. Skompletowaniu dokumentacji prac planistycznych, po zakończeniu procedury opracowania projektu planu miejscowego,6. Oraz Wykonawca zobowiązany jest do udziału:W posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami,Współpracy przy opracowaniu prognozy skutków finansowych,W sesji Rady Miejskiej podczas uchwalania planu miejscowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określone w SWZ - Rozdział I Instrukcja dla Wykonawców
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie. 3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującą osobą: 1) Główny Projektant – 1 osoba – osoba ta spełnia warunek wynikający z art. 5 Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 741).Wykonawca wykaże się dysponowaniem 2 osobami wpisanymi na listę właściwego samorządu zawodowego, z których jedna pełnić będzie funkcję projektanta, a druga wykonywać będzie funkcję sprawdzającą (kontrola jakości).Wykaz co najmniej trzyosobowego zespołu, który będzie wykonywać zadania w zakresie: projektu planu miejscowego, opracowań ekofizjograficznych, prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.b. Posiadanie wiedzy i doświadczenia – w tym zakresie zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) realizował z należytą starannością minimum dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego uchwalone i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym o powierzchni minimum 8 ha.Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykazu usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty./wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.Posiadanie wiedzy i doświadczenia – w tym zakresie zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) realizował z należytą starannością minimum dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego uchwalone i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym o powierzchni minimum 8 ha.Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykazu usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty./wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1a Rozdział I SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)istnieje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod warunkami określonymi w § 9 Zmiana umowy Istotnych postanowień umowy (Rozdział II SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ekolbuszowa.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103953 R "Świerczów przez wieś" polegająca na budowie chodnika - dokumentacja projektowa
- Przebudowa drogi gminnej ul. Tulipanowej w Kolbuszowej - opracowanie dokumentacji projektowej.
- WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW W ROKU 2024
- Dostawa różnych produktów spożywczych w 2 pakietach- powtórzenie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów w 6 pakietach
- Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla obszaru Gminy Kwidzyn
- Budowa wodnego placu zabaw i tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Bulkowo
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.