Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470885/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch zadań inwestycyjnych
w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch zadań inwestycyjnychw Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c9f99fc-7171-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026698/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi nadzoru inwestorskiego dla dwóch zadań inwestycyjnych ( Klinika Ortopedii)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP250/089/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180055,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.2. Miejsce realizacji zadania:
Budynek łóżkowy 1A sześcio-kondygnacyjny oraz Budynek Przychodni Dorosłych w części Poradni Ortopedycznej Dorosłych. wchodzące w skład połączonego kompleksu budynków szpitalnych zlokalizowanych na działce Nr 56/34 , obr. 219 Rzeszów – Wilkowyja Południe, Dojazd do budynku od ul. Leszka Czarnego od strony wschodniej kompleksu Szpitala. Oraz
Zakres robót budowlanych polega głównie na przebudowie, remoncie oraz adaptacji części pomieszczeń kuchni dla potrzeb Kliniki Ortopedii
Powierzchnia ogólna zadania A : ok 1 129,79 m2.
3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem (dot. części 1 i 2) określony jest w:
a) dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych lub Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązywać będzie najszerszy zakres robót,
b) projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 74174,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku Histopatologii i Patomorfologii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.2. Miejsce realizacji zadania nr 2:
Budynek Histopatologii/ Patomorfologii wchodzący w skład połączonego kompleksu budynków szpitalnych zlokalizowanych na działce Nr 56/34 , obr. 219 Rzeszów – Wilkowyja Południe, Dojazd do budynku od ul. Leszka Czarnego od strony wschodniej kompleksu Szpitala.
Zakres robót budowlanych polega głównie na przebudowie, remoncie i częściowej nadbudowie dla potrzeb Klinicznego Zakładu Patomorfologii
Powierzchnia użytkowa zdania B : ok 1 410,00 m2.
3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem (dot. części 1 i 2) określony jest w:
a) dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych lub Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązywać będzie najszerszy zakres robót,
b) projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 105881,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72324,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72324,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Inwestor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131001406
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72324,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77859,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77859,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Inwestor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131001406
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77859,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie Koncepcji ponadregionalnego produktu turystycznego
- Dostawa źródła jonów VIP-HESI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- dostawy produktów żywnościowych
- Pracownik gospodarczy z uprawnieniami do 1 kV Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (eksploatacja)
- Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych do oznaczania hemoglobiny (HGB) wraz z usługą serwisową urządzeń
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pt.: "Rewaloryzacja Tarasu Wejściowego wraz z pracami konserwatorskimi muru południowego przy budynku nr 3 Hotelu Książ
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z rewaloryzacją i renaturyzacją zbiornika wodnego zlokalizowanego w parku przy Zamku Książ w Wałbrzychu z kanalizacją wody opadowej...
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pt. Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowań w ciągach dróg wojewódzkich: Część nr 1 - rozbudowa skrzyżowania DW 964 z DP 1419K w m. Wał Ruda
- Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pt. Toalety ogólnodostępne na działce nr 41 w zespole Zamek Książ w Wałbrzychu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.