eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556910553

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44a23abd-65b2-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44a23abd-65b2-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Wyposażenie pracowii, laboratoriów w sprzęt i materiały laboratoryjne w tym drony, sprzęt pomiarowy, do badań i testowania itp..

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Centrum Kompetencji Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 9.3.2 Infrastruktura dydaktyczna szkół wyższych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460328/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/33/1884/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 759304,08 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198872,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa akcesoriów stanowiących wyposażenie laboratorium dronów, w tym flagi przelotowe, pola startowe, itp.
w tym:
a) Flaga wyścigowa (przelotowa) do tworzenia toru przelotu dronów – 10 szt.
b) Bramka przelotowa – 10 szt.
c) Bramka przelotowa (pylon) okrągła– 10 szt.
d) Mata lądowiska do dronów – 10 szt.
e) Walizka do transportu dronów i akcesoriów – 4 szt.
f) Pole startowe drona do terenu otwartego – 5 szt.
g) Kamizelka odblaskowa ostrzegawcza – 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35821000-5 - Flagi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe

34730000-3 - Części statków powietrznych, kosmicznych i śmigłowców

4.5.5.) Wartość części: 10047,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przyrządów do testowania, ładowania i innych stanowiących wyposażenie laboratorium dronów
w tym:
a) Wyważarka do śmigieł dronów – 2 szt.
b) Urządzenie do rozładowywania i ładowania akumulatorów- 2 szt.
c) Torba ochronna na akumulatory LiPo- 5 szt.
d) Tester serw modelarskich – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31158000-8 - Ładowarki

4.5.5.) Wartość części: 844,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostawa podzespołów do budowy drona klasy 250
w tym:
a) Zestaw podzespołów do budowy drona klasy 250 – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34730000-3 - Części statków powietrznych, kosmicznych i śmigłowców

4.5.5.) Wartość części: 9125,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Dostawa podzespołów do budowy drona klasy 450
w tym:
a) Zestaw podzespołów do budowy drona klasy 450 – 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34730000-3 - Części statków powietrznych, kosmicznych i śmigłowców

4.5.5.) Wartość części: 22487,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa elektronarzędzi i urządzeń pomiarowych stanowiących wyposażenie laboratorium dronów
w tym:
a) Lampa halogenowa na statywie- 6 szt.
b) Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa – 4 szt.
c) Zestaw elektronarzędzi – 4 szt.
d) Miernik uniwersalny wielofunkcyjny – 5 szt.
e) Zestaw przewodów pomiarowych do miernika – 5 szt.
f) Stacja lutownicza 40W – 2 szt.
g) Stacja lutownicza z funkcją Hot Air– 2 szt.
h) Mata serwisowa – 12 szt.
i) Trzecia ręka – zestaw optyczny z podświetleniem LED – 4 szt.
j) Antystatyczny chwytak – 4 szt.
k) Odsysacz cyny odciąg lutowniczy metalowy – 4 szt.
l) Zestawy narzędzi mechaniczych, elektromechanicznych itp.– 1 kpl.
m) Zasilacz laboratoryjny- 1 szt.
n) Zestaw lutowniczy z trzecią ręką- 4 szt.
o) Narzędzia pomiarowe +oscyloskop- 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco

38342000-4 - Oscyloskopy

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 29758,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zrobotyzowanych ramion i torów jezdnych
w tym:
a) Zrobotyzowane ramię– 2 szt.
b) Tor jezdny do ramienia robota z poz. 1) – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.5.5.) Wartość części: 1839,76 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pakietów edukacyjnych typu LEGO Mindstorms lub równoważnych dla ANS w Elblągu
w tym
a) Pakiet edukacyjny typu LEGO Mindstorms lub równoważny – 6 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 14745,07 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa podzespołów i części do wykonywania modeli mechatronicznych
w tym
a) Podzespoły i części do wykonywania modeli mechatronicznych- 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31712000-0 - Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

4.5.5.) Wartość części: 2614,37 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletu siatki ochronnej na aluminiowych stelażach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39561200-4 - Tkaniny siatkowe

4.5.5.) Wartość części: 2804,38 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń laboratoryjnych, w tym eksykatorów, szkła laboratoryjnego, itp.
w tym
a) Myjka warsztatowa z podgrzaniem płynu– 1 szt.
b) Myjka bezpieczeństwa- 1 szt.
c) Waga laboratoryjna – 1 szt.
d) Eksykator szafkowy typ 1- 1 szt.
e) Eksykator szafkowy typ 2- 2 szt.
f) Szkło laboratoryjne – 1 kp

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38310000-1 - Wagi precyzyjne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 14682,93 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa stanowiska do badań starzeniowych
w tym
a) Stanowisko do badań starzeniowych- 1 szt.
wraz z:
- montażem, uruchomieniem/kalibracją
- przeprowadzeniem stacjonarnego szkolenia dla 1 pracownika Zamawiającego co najmniej z zakresu obsługi oferowanego urządzenia w siedzibie Zamawiającego; szkolenie przeprowadzone będzie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia, w tym np. certyfikat producenta urządzenia uprawniający do przeprowadzenia szkoleń z obsługi lub przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 51445,71 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu wkładek z węglika spiekanego dla ANS w Elblągu
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 kompletów zestawu wkładek z węglika spiekanego do przygotowania próbek laboratoryjnych do badania własności materiałów rozdrobnionych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy al. Grunwaldzkiej 137 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 22217,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20864,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20864,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20864,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Grochowski MECHATRONIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551333108

7.3.3) Ulica: ul. Leopolda Lisa-Kuli 103 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20864,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-12 do 2023-01-26

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA ANTICORR GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220019710

7.3.3) Ulica: TARCICE 11

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-718

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-12 do 2023-08-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części XII w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę Wykonawcy VERDER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ za cenę 51 128,59,00 zł.
Cena oferty jw. przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 23 801,59 zł. Nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51128,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51128,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.