eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mnichów › Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 01.03.2023 roku do dnia 29.12.2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 01.03.2023 roku do dnia 29.12.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warsztat Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 29116843200023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mnichów 135

1.5.2.) Miejscowość: Mnichów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3873009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsmnichow.wtz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsmnichow.jedrzejow.pl/warsztat-terapii-zajeciowej/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Warsztaty Terapii Zajęciowej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 01.03.2023 roku do dnia 29.12.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9041c92-9a54-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00447677/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób (uczestników i pracowników Warsztatu) na zajęcia Warsztatu Terapii Zajęciowej przy DPS w Mnichowie ...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9041c92-9a54-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Adres strony internetowej https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9041c92-9a54-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Działania jakie należy wykonywać przy składaniu oferty w interaktywnym podręczniku na stronie - https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf lub https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 01.03.2023 roku do dnia 29.12.2023”.
3. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy P.z.p, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.
6. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
7. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
8. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy (oferty) oraz w formularzu elektronicznym.
9. Zamawiający informuje, że:
1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy p.z.p, do upływu terminu na ich wniesienie.
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Całość klauzuli informacyjne zawarta jest w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 01.03.2023 roku do dnia 29.12.2023

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-01 do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: C Cena (C) - 60 pkt - art. 246 ust. 2 p.z.p
CP Czas podstawienia pojazdu zastępczego (CP)- 40 pkt. - na podstawie załącznika nr 1 do SWZ, tj. OPZ.

a) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w ust. 1, zgodnie z art. 239 ust. 1 i art. 242 ust. 1 pkt 1 p.z.p;
b) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

P=C+CP

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności na podstawie art. 112 ustawy p.z.p.
3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
4. Zamawiający nie wymaga na podstawie art. 113 p.z.p, aby wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania i dotyczą świadczenia usług transportu przewozu osób.
5. Zamawiający wymaga na podstawie art. 114 p.z.p, aby wykonawca udowodnił posiadanie:
1) Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 125, poz. 1371) tj. z dnia 28 września 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2201).
2) Zezwolenia na przewozy regularne i przewozy regularne specjalne osób w transporcie krajowym na terenie świadczonej usługi w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 125, poz. 1371) tj. z dnia 28 września 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2201) – oświadczenie wykonawcy i dostarczenie kopii zezwolenia na wezwanie Zamawiającego, potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
3) Zamawiający stawia specjalne wymaganie w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej na podstawie art. 115 p.z.p, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SWZ, stanowiący również załącznik do Formularza ofertowego (oferty) następujące wymagania:
⎼ zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
Zmawiający zastrzega, że może żądać również w dalszym toku postępowaniu innych zaświadczeń związanych z potwierdzeniem zdolności odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy.
6. Wymóg posiadania niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zgodnie z art. 116 ust. 1 p.z.p.
1) Kwalifikacji zawodowych:
a) zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 kierowcami posiadającym wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację zamówienia, określone w art. 39a ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 125, poz. 1371) tj. z dnia 28 września 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2201);
b) zamawiający potwierdzi zasoby kadrowe, posiadające odpowiednie uprawnienia tj.: wykaz kierowców, którzy będą realizować przedmiot zamówienia publicznego - załącznik nr 6 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty).
2) Doświadczenia:
a) wykazu wykonanych usług/usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane - co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie osób niepełnosprawnych, trwającą minimum 6 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - dla każdej części zamówienia – załącznik nr 8 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty).
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt. 6 ust. 2, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 2 do SWZ).
2. Pełnomocnictwo - załącznik nr 10 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga dołączenia przez wykonawcę do oferty przed upływem terminu złożenia oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 p.z.p – załącznik nr 5 do SWZ.
4. W ramach podmiotowych środków dowodowych zamawiający żąda złożenia przez wykonawców na wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 p.z.p:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie wymaga;
b) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie wymaga;
c) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 125, poz. 1371) tj. z dnia 7 maja 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 919) – oświadczenie wykonawcy i dostarczenie kopii zezwolenia na wezwanie Zamawiającego potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
d) zezwolenia na przewozy regularne i przewozy regularne specjalne osób w transporcie krajowym na terenie świadczonej usługi w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 125, poz. 1371) tj. z dnia 7 maja 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 919) – oświadczenie wykonawcy i dostarczenie kopii zezwolenia na wezwanie Zamawiającego, potwierdzonej za zgodność z oryginałem – załącznik nr 11 do SWZ.
e) znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający wymaga zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne – kopia dokumentu, potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Zmawiający zastrzega, że może żądać również w dalszym postępowaniu innych zaświadczeń związanych z potwierdzeniem zdolności odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy.
5. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.
6. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu kierowców, którzy będą realizować przedmiot zamówienia, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego.
b) wykazu wykonanych usług/usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane - co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie osób niepełnosprawnych lub seniorów do placówek opiekuńczych, trwającą minimum 6 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - dla każdej części zamówienia – załącznik nr 8 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia przez wykonawcę do oferty przed upływem terminu złożenia oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 p.z.p – załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a. Wykaz pojazdów służących do świadczenia przedmiotu zamówienia – według załączanego formularza – załącznik nr 7 do SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty);
b. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przedmiotowych środków dowodowych w zakresie przedmiotu zamówienia tj.: kopii dowodów rejestracyjnych oraz w przypadku, gdy pojazd nie jest własnością wykonawcy stosowną umowę najmu lub leasingu potwierdzającą uprawnienia do korzystania z pojazdu w terminie świadczenia przedmiotu zamówienia przez pojazdy wykazane w załączniku nr 7 do SWZ umożliwiających świadczenie usługi.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a. Wykaz pojazdów służących do świadczenia przedmiotu zamówienia – według załączanego formularza – załącznik nr 7 do SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty);
b. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przedmiotowych środków dowodowych w zakresie przedmiotu zamówienia tj.: kopii dowodów rejestracyjnych oraz w przypadku, gdy pojazd nie jest własnością wykonawcy stosowną umowę najmu lub leasingu potwierdzającą uprawnienia do korzystania z pojazdu w terminie świadczenia przedmiotu zamówienia przez pojazdy wykazane w załączniku nr 7 do SWZ umożliwiających świadczenie usługi.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: WTZ Mnichów - Portal e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.