eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Budowa budynku usługowego - Domu Kultury i garażu OSP w Starym Mieście

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku usługowego - Domu Kultury i garażu OSP w Starym Mieście

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku usługowego - Domu Kultury i garażu OSP w Starym Mieście

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a84dc5-422c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa budynku usługowego - Domu Kultury i garażu OSP w Starym Mieście w ramach dotacji rewitalizacja skutecznym sposobem na rozwój Gminy Leżajsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Rewitalizacja skutecznym sposobem na rozwój Gminy Leżajsk" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266515/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6834811,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje: budowę budynku usługowego – Dom Kultury i garaż OSP dobudowanego do istniejącego budynku szatniowego wraz z jego nadbudowa oraz budowa miejsc parkingowych na działce nr ewid. 1010/10 w Starym Mieście.
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku usługowego – Dom Kultury i garażu OSP dobudowanego do istniejącego budynku szatniowego wraz z jego nadbudowa, budową instalacji wewnętrznych: wod.-kan., elektroenergetycznych, słaboprądowych, c.o. gazowej i wentylacji mechanicznej, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, zewnętrznej oświetleniowej oraz miejsc parkingowych, dojść i dojazdów wraz z pochylnią oraz elementów małej architektury tj.. ławki, stojaki rowerowe, kosze na śmieci itp. Ponadto w ramach zabezpieczenia przed ewentualnymi wodami powodziowymi planuje się wykonanie ogrodzenia na szczelnym cokole o wysokości wyższej niż szacowany poziom wód powodziowych.
Zestawienie powierzchni:
 istniejąca powierzchnia zabudowy budynku szatniowego- 83,00 m2,
 powierzchnia zabudowy dobudowanego budynku – 916,3 m2,
 powierzchnia zabudowy po dobudowie – 999,3 m2,
 projektowana powierzchnia dojazdów, chodników i miejsc parkingowych – 615 m2,
 powierzchnia całkowita budynku po dobudowie – 1464,8 m2,
 powierzchnia użytkowa budynku po dobudowie – 1434,9 m2.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku dwukondygnacyjnego z częściowym poddaszem, niepodpiwniczonego w skład którego wchodzą pełne kondygnacje wysokiego parteru i przyziemia. Poziom przyziemia będzie częściowo zagłębiony w nasypie trybun ziemnych i będzie pełnił funkcję zaplecza i pomocniczą Domu Kultury. W pomieszczeniach przyziemia przewiduje się: pomieszczenia szatniowe, administracyjne, siłownię, pomieszczenie dla zespołu muzycznego, zaplecze kuchenne i gospodarcze dla koła gospodyń wiejskich, techniczne oraz garaż OSP wraz z zapleczem m.in. administracyjnym wraz z salą konferencyjną. W skład pomieszczeń wysokiego parteru będą wchodzić: sala widowiskowa z zapleczem, zaplecze kuchenne – podgrzewalnia posiłków, węzły sanitarno – szatniowe oraz pomieszczenia szatniowe z zapleczem dla potrzeb klubu piłkarskiego. Na poddaszu znajdować się będzie czytelnia użytkowana również jako pracownia plastyczna oraz wentylatornia.
Zakres prac budowa budynku usługowego – Dom Kultury i garażu OSP dobudowanego do istniejącego budynku szatniowego wraz z jego nadbudowa, w Starym Mieście obejmie
w szczególności:
• Roboty budowlane:
 roboty rozbiórkowe,
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 roboty betonowe,
 roboty murowe,
 wykonanie konstrukcji i pokrycie dachu,
 wykonanie izolacji,
 montaż stolarki okiennej,
 montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej,
 montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
 montaż stolarki aluminiowej,
 montaż bramy garażowej,
 wykonanie elewacji,
 montaż sufitów podwieszanych,
 wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin,
 wykonanie posadzek,
 montaż platformy nps,
 wykonanie robót ślusarskich,
 pozostałe roboty,
 zagospodarowanie terenu, roboty zewnętrzne, dojścia i dojazdy.
• Roboty sanitarne
 wykonanie instalacji wod. –kan. i ccw,
 wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
 wykonanie instalacji gazowej,
 wykonanie kotłowni gazowej,
 wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
 wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, odwodnienia dachu wraz z montażem skrzynek rozsączających.
• Roboty elektryczne:
 budowa rozdzielnic,
 budowa WLZ,
 budowa instalacji gniazd wtykowych, wypustów 1-fazowych i 3-fazowych,
 instalacja gniazd dedykowanych,
 budowa instalacji oświetlenia podstawowego, zewnętrznego,
 budowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
 budowa instalacji przyzywowej,
 budowa instalacji oddymiającej,
 budowa instalacji telefonicznej i sieci logicznych,
 budowa instalacji CCTV,
 budowa instalacji SSWiN,
 budowa instalacji detekcji metanu,
 budowa instalacji detekcji gazu ziemnego,
 budowa instalacji odgromowej i uziemiającej,
 budowa instalacji połączeń wyrównawczych i uziemienia,
 oświetlenie terenu - budowa linii napowietrznych,
 budowa systemu pętli indukcyjnych dla osób niesłyszących,
 budowa systemu sygnalizacji alarmowej pożaru z komunikatami głosowymi,
 korekta instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i dodatkowego kierunkowego,
 rozbudowa rozdzielnicy RG oraz RPOŻ,
 budowa instalacji PV.
• Przystosowanie budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Budynek powinien być przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami różnego rodzaju,
z uwzględnieniem potrzeb wynikających z poszczególnych rodzajów niepełnosprawności. Należy odnieść się przynajmniej do następujących grup osób niepełnosprawnych:
 osoby głuche,
 osoby słabosłyszące,
 osoby niewidome,
 osoby słabowidzące,
 osoby mające problemy z poruszaniem się,
 osoby mające ograniczone możliwości poznawcze.
Wymagania w zakresie udogodnień dla osób niepełnosprawnych zostały zawarte
w załączniku nr 10 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7750040,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8762507,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7750040,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana REMBISZ Ryszard Rembisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691232057

7.3.4) Miejscowość: Raniżów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-130

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7750040,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.