Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031124/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00047370/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00047111/01 - Wynik z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047111 z dnia 2021-05-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, kompozycji kwiatowych oraz artykułów dekoracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Gospodarki Budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań na potrzeby administracji rządowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, kompozycji kwiatowych oraz artykułów dekoracyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca75fd71-9922-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012483/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, bukietów i kompozycji kwiatowych, dekoracji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031124/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2021/14
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, bukietów i kompozycji kwiatowych oraz artykułów dekoracyjnych, w formie, ilości i zgodnie z potrzebami Zamawiającego.2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz Załączniku nr 2 do SWZ - Istotnych postanowieniach umowy.3. Podane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia tj. Załączniku nr 1 do SWZ szacunkowe ilości mają charakter jedynie informacyjny, gdyż z racji specyfiki przedmiotu zamówienia i Zamawiającego, nie jest możliwe dokładne oszacowanie potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia artykułów w podanych ilościach, ani do zwrotu Wykonawcy kwoty stanowiącej równowartość niezamówionych ilości artykułów. Faktycznie zamawiane ilości artykułów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i cen jednostkowych przedstawionych w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121200-7 - Kwiaty cięte
03121210-0 - Kompozycje kwiatowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę Dos Gardenias s.c. Aleksandra Orłowska – Jabłońska, Piotr Jabłoński, ul. 3 Maja 40, 05-816 Michałowice.Zgodnie z zapisami Rozdziału X ust. 8 pkt 2 SWZ Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć wypełniony Formularz asortymentowo –cenowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ. Ponadto zgodnie z zapisem Rozdziału XIII ust.13 Zamawiający informował, iż brak, niewypełnienie którejkolwiek z pozycji Formularza asortymentowo –cenowego stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.W złożonym przez Wykonawcę Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 7B do SWZ w pozycji nr 24. „Choinki zewnętrzne (wysokość drzew wg wymogów) Wykonawca nie uzupełnił kolumny nr 3 „Cena jednostkowa netto za sztukę” oraz kolumny nr 4 „Stawka podatku VAT w %”. W związku z powyższym, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie 226 ust. 1 pkt 5 i 10 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz zawiera błędy w obliczeniu ceny., a postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13740,72
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13740,72
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.