eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A -1 i A-2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046779 z dnia 2021-05-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A -1 i A-2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146378640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 44

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 778 26 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pcz-otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-otwock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A -1 i A-2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2933d773-acc5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Portal SmartPZP. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych osobowych (RODO) Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock;2. dane Inspektora ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, e-mail: iod@pcz-otwock.pl;3. administrator będzieprzetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;5. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;6. administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;7. mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:1. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;2. Przysługuje Państwu prawa dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A -1 i A-2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku: I. Usługa transportu karetkami sanitarnymi typu A-1 i A-2 na okres 12 miesięcy od dnia 01.06.2021 roku do dnia 31.05.2022 roku: a) Karetki do przewozu pacjentów typu A-2 zgodnych z PN EN 1789 sztuk 2 – karetki wraz z kierowcą z uprawnieniami noszowego do dyspozycji Zamawiającego całodobowo przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. b) Karetka typ A-1 zgodna z PN EN 1789 sztuk 2 – karetka wraz z kierowcą z uprawnieniami noszowego do dyspozycji Zamawiającego 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 – 15.30 (lub w innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym maksymalnie 8 godzin). II. Wykorzystanie pojazdów: 1. Karetki typu A-2, o których mowa w pkt I ust. a) wykorzystywane będą do: - przewozu pacjentów z POZ-ów i oddziałów szpitalnych; - przewozu lekarza i pielęgniarki Nocnej i Świątecznej Wyjazdowej Pomocy Lekarskiej i Pielęgniarskiej, - przewozu pacjentów na zlecone badania lekarskie poza teren powiatu otwockiego oraz świadczenie przewozów komercyjnych na podstawie umów zawartych między PCZ Sp. z o.o. w restrukturyzacji, a innymi podmiotami. 2. Karetka typu A-1, o której mowa w pkt I ust. b) wykorzystywana będzie do przewozów zleconych badań lekarskich do innych placówek diagnostycznych na terenie Otwocka i innych miast, doraźne wyjazdy z pracownikami Zamawiającego w celach służbowych, wyjazdy po krew, leki oraz preparaty krwiopochodne oraz do przewozu pacjentów. 3. Karetka typu A1, o której mowa w pkt I ust. b) wykorzystywana będzie do obsługi Przychodni Rejonowej: przewozy lekarza lub pielęgniarki na wizyty domowe, materiału pobranego od pacjentów do badań laboratoryjnych, pacjentów oraz świadczenie przewozów komercyjnych na podstawie umów zawartych między PCZ Sp. z o.o. w restrukturyzacji, a innymi podmiotami. III. Przewidywany miesięczny przebieg w km: 1. dla 2 karetek sanitarnych typu A-2, o których mowa w pkt I lit. a) około 7900 km/miesiąc tj. około 94800 km/rok; 2. dla 1 karetki sanitarnej typu A-1, o której mowa w pkt I lit. b) około 600 km/miesiąc tj. około 7200 km/rok; 3. dla 1 karetki sanitarnej typu A-1, o której mowa w pkt I lit. b) około 1400 km/miesiąc tj. około 16800 km/rok. IV. Wymagania szczególne wobec karetek typu A-1 i A-2Oferowane przez Wykonawcę pojazdy do realizacji zamówienia muszą posiadać: 1. homologację ministra transportu lub dokument zaświadczający, że pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski, jako samochód specjalny sanitarny spełniający normę PN EN 1789; 2. zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym (wyposażenie w sygnały świetlne i dźwiękowe oraz możliwość użycia ich podczas jazdy); 3. aktualne ubezpieczenie OC i NW pojazdów i pasażerów; 4. atesty PZH i Sanepidu; 5. pojazdy o przebiegu – maksymalnie do 300 000 km; 6. oświadczenie/zaświadczenie, że Wykonawca posiada tabor zapasowy karetek typu A-1 i A-2, który zostanie użyty w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługę u Zamawiającego. Z treści oświadczenia/zaświaczenia musi wynikać, że czas podstawienia innej karetki w miejsce pojazdu, który uległ awarii nie będzie dłuższy niż 30 minut od czasu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego; 7. Deklaracje zgodności CE dla noszy i innych urządzeń do transportu pacjenta w ambulansach do ruchu na drogach oraz pojazdów medycznych i ich wyposażenia; 8. dopisanie pojazdów do systemu SZOI Narodowego Funduszu Zdrowia po uzgodnieniu z Zamawiającym. V. Wymagania ogólne i techniczne dla oferowanych pojazdów typu A-1 i A-2: a) Nadwozie: - typu furgon zamknięty, częściowo przeszkolony, klimatyzowany; - możliwość przewozu 3 osób – w pozycji siedzącej lub/i na noszach; - wyposażone w bezprzewodowe środki łączności. b) Przedział medyczny: - kabina kierowcy oddzielona od przedziału medycznego z oknem przesuwnym umożliwiającym komunikację głosową z kierowcą; - sprawna i dopuszczona do użytku instalacja tlenowa, wyposażenie w duże i małe butle tlenowe; - fotel kardiologiczny dla osoby niepełnosprawnej skierowany przodem do kierunku jazdy, wyposażony w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z możliwością regulacji kąta oparcia – „pozycjonowania” z systemem mocującym do podłogi ambulansu; - pasy bezpieczeństwa dla przewożonych dzieci; - sprawne nosze samojezdne główne wielozadaniowe; - deska ortopedyczna z osprzętem; - krzesło kardiologiczne (przenośne); - nosze brezentowe (płachta); - torba medyczna z pełnym wyposażeniem, w tym z lekami, łączność radiowa z karetkami oraz z dyspozytorem. VI. Inne wymagania dot. pojazdu i kierowców oraz Wykonawcy: - wykonywanie czynności dezynfekcji pojazdu przez Wykonawcę zgodnie z wymogami sanitarnymi; - doświadczenie kierowców minimum 3 lata; - posiadanie zapasowego taboru karetek typu A-2 i A-1 w przypadku awarii wykonującego usługę pojazdu u Zamawiającego; - kierowcy karetek posiadają aktualne badan ia psychologiczne uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym; - certyfikaty/dyplomy ukończenia kursu pierwszej pomocy medycznej/przedmedycznej (min. dla kierowców karetek typu A-2); - czas podstawienia karetki w miejsce pojazdu, który uległ awarii nie może trwać dłużej niż 30 min od czasu zgłoszenia faktu przez Zamawiającego; - kierowcy muszą spełniać wymogi noszowego; - kierowcy ubrani w jednolite ubrania z oznakowaniem jakie obowiązują w ratownictwie medycznym; - zlecenie usługi innemu podmiotowi tylko po uzyskaniu zgody Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie 2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: 2.2.1. posiada zezwolenie Ministra właściwego do spraw wewnętrznych wydane na podstawie art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) dla wszystkich wymienionych w wykazie taboru pojazdów samochodowych; 2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie; 2.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: 2.4.1. skieruje do realizacji zamówienia min. 5 kierowców z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, 2.4.1.1. minimum 3 z tych kierowców (kierowcy dla karetek A-2) musi dysponować certyfikatem/dyplomem ukończenia kursu pierwszej pomocy (lub odpowiednio wyższymi uprawnieniami np. ratownika medycznego, pielęgniarza) 2.4.1.2. wszyscy skierowani do realizacji kierowcy muszą spełniać wymogi noszowego 2.4.1.3. wszyscy skierowani do realizacji kierowcy muszą mieć min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu pojazdu 2.4.2. dysponuje minimum 5 samochodami sanitarnymi spełniającymi wymagania opisana w Opisie przedmiotu zamówienia (min. 2 szt. A-2, min. 2 szt. A-1 oraz min. 1 zapasowy spełniający wymagania A-2 i A-1); wszystkie wymienione w wykazie taboru pojazdy samochodowe muszą posiada homologację lub dokument zaświadczający, że pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski jako samochód specjalny sanitarny spełniający normę PN EN 1789; wszystkie wymienione w wykazie taboru pojazdy samochodowe muszą mieć przebieg mniejszy niż 300 000 km. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V ust. 1 pkt 2 ppkt 2.4.) SWZ, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W tym celu załączy do oferty zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim sporządza podmiot udostępniający zasoby (dokument należy sporządzić w postaci elektronicznej lub przekazać cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Zobowiązanie powinno zawierać w szczególności informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 ustawy Pzp oraz potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2. w zakresie zdolności technicznej i zawodowej: 2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie; 2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: 2.2.1. posiada zezwolenie Ministra właściwego do spraw wewnętrznych wydane na podstawie art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) dla wszystkich wymienionych w wykazie taboru pojazdów samochodowy. 2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie; 2.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: 2.4.1. skieruje do realizacji zamówienia min. 5 kierowców z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, 2.4.1.1. minimum 3 z tych kierowców (kierowcy dla karetek A-2) musi dysponować certyfikatem/dyplomem ukończenia kursu pierwszej pomocy (lub odpowiednio wyższymi uprawnieniami np. ratownika medycznego, pielęgniarza) 2.4.1.2. wszyscy skierowani do realizacji kierowcy muszą spełniać wymogi noszowego 2.4.1.3. wszyscy skierowani do realizacji kierowcy muszą mieć min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu pojazdu 2.4.2. dysponuje minimum 5 samochodami sanitarnymi spełniającymi wymagania opisana w Opisie przedmiotu zamówienia (min. 2 szt. A-2, min. 2 szt. A-1 oraz min. 1 zapasowy spełniający wymagania A-2 i A-1); wszystkie wymienione w wykazie taboru pojazdy samochodowe muszą posiada homologację lub dokument zaświadczający, że pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski jako samochód specjalny sanitarny spełniający normę PN EN 1789; wszystkie wymienione w wykazie taboru pojazdy samochodowe muszą mieć przebieg mniejszy niż 150 000 km.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w pkt. VII SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w gwarancjach bankowych; 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w BGZ PNB Paribas nr 67 1600 1127 1833 9866 3000 0002, z adnotacją: „Wadium w postępowaniu nr 2/2021 Transport sanitarny” przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (formie niepieniężnej), o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 7. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – nr zamówienia – nazwa postępowania lub w inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy. 8. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bezwarunkowo i nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.