eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDostawa czapek zimowych z pomponem z logo Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.282.144.2023.MW



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa czapek zimowych z pomponem z logo Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.282.144.2023.MW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa czapek zimowych z pomponem z logo Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.282.144.2023.MW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95c9a3c5-935f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015491/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.89 Czapki zimowe z logo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533774

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1.282.144.2023.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 593153,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15033,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 500 sztuk czapek zimowych z pomponem z logo Politechniki Śląskiej.
2. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie unieważniono na mocy art. 255 pkt 7), ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W ww. postępowaniu w dniu 22.12.2023 r. została wybrana oferta Wykonawcy:
Elżbieta Zajet prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PPHU „LIR” Elżbieta Zajet, 82-300 Elbląg, Al. Grunwaldzka 2. W dniu 04.01.2024 r. Zamawiający przesłał Wykonawcy umowę przygotowaną w formie elektronicznej. Umowę należało podpisać elektronicznie, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji i przesłać podpisany plik z umową do Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Politechniki Śląskiej na adres mailowy IA1@polsl.pl, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie odesłał podpisanej umowy, zatem w dniu 16.01.2024 r. pismem IA1.282.144.6.2023.MW Zamawiający wyznaczył Wykonawcy ostateczny termin na zawarcie umowy na dzień 17.01.2024 r. do godz. 12:00.
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie odesłał podpisanej umowy, w związku z czym Zamawiający uznał, że uchylił się od jej zawarcia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.