Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451775/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY
1.3.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tzuk-tychy.logintrade.net/zapytania_email,108585,9d7b11d9014ecc7a1727e384571227c2.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61b9e59a-6a3f-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015386/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451775/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.261.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 266016,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2023 roku.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. utrzymanie szaletów przy al. Niepodległości 60, ul. Uczniowskiej, ul. Rynek:
2.1.1. zapewnienie nieprzerwanej personalnej obsługi szaletów (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
2.1.2. zapewnienie dodatkowej obsługi szaletów zlokalizowanych przy ul. Rynek 7 oraz ul. Edukacji (Park Miejski Solidarności) podczas imprez okolicznościowych,
2.1.3. zapewnienie należytego stanu sanitarnego i technicznego zgodnego z wymaganiami Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Tychach,
2.1.4. zapewnienie należytego porządku i czystości wewnątrz i wokół eksploatowanych szaletów,
2.1.5. zabezpieczenie w szaletach środków higieny i czystości,
2.1.6. wykonanie drobnych napraw,
2.1.7. bieżące usuwanie napisów i graffiti z elewacji wewnątrz, i na zewnątrz szaletów,
2.1.8. oznakowanie tablicami informacyjnymi szaletów na zewnątrz, wyłącznie z podaniem dni i godzin ich otwarcia oraz zamknięcia,
2.1.9. sprzątanie i mycie po robotach malarskich,
2.1.10. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek.
2.2. utrzymanie szaletu – automatycznej toalety przy ul. Edukacji (teren Parku Północnego) oraz kontenerowej toalety przy ul. Nad Jeziorem:
2.2.1. zapewnienie obsługi szaletu,
2.2.2. zapewnienie należytego stanu sanitarnego i technicznego zgodnego z wymaganiami Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Tychach,
2.2.3. zapewnienie należytego porządku i czystości wewnątrz, i wokół eksploatowanego szaletu,
2.2.4. zabezpieczenie w szalecie środków czystości i higieny,
2.2.5. bieżące usuwanie napisów i graffiti z elewacji wewnątrz i na zewnątrz szaletu,
2.2.6. wykonywanie wszelkich prac zgodnie z dokumentacją pn.: „Warunki gwarancji”, będącą integralną częścią załącznika nr 2 do SWZ, dotyczącą m.in. instrukcji użytkowania, instrukcji konserwacji dachu i elewacji, zasad oczyszczania i konserwacji elementów ze stali nierdzewnej,
2.2.7. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Załączniku nr 2 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,
3.2. Załączniku nr 3 do SWZ: zbiorcze zestawienie kosztów (dot. zamówienia podstawowego),
3.3. Załączniku nr 3 do SWZ: zbiorcze zestawienie kosztów (dot. zamówienia opcjonalnego),
3.4. Załączniku nr 4 do SWZ: projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90910000-9 - Usługi sprzątania
45215500-2 - Toalety publiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219948,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH „WEB” EDWARD WEIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941820188
7.3.3) Ulica: BROŹEC 41
7.3.4) Miejscowość: STRZELIN
7.3.5) Kod pocztowy: 57-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD WEIN AGENCJA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH "WEB"
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD WEIN AGENCJA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH "WEB"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Renowacja kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
- Modernizacja wentylacji szatni na I piętrze w strefie rekreacyjnej w Wodnym Parku Tychy - etap I
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach
- Przebudowa dróg rowerowych - część I
- Przebudowa dróg rowerowych - część II
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - II postępowanie.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - II postępowanie.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.