eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawady › Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Zawady

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminapopow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminapopow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminapopow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caba122b-7307-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012982/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
a) dowóz dzieci do szkół w Wąsoszu i Więckach z miejscowości: Brzózki, Nowa Wieś, Kule, Antonie, Płaczki, Lelity, Marianów, Annolesie, Wrzosy
b) dowóz dzieci do szkół w Rębielicach Królewskich i Popowie z miejscowości: Kamieńszczyzna Florianów, Dąbrówka.
c) dowóz osób niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Działoszynie.
4) Dzienna maksymalna ilość kilometrów za dowóz dzieci do szkół (rozdz. 3, pkt 3a i 3b) - 210 km;
5) Stawka za dowóz osób niepełnosprawnych – dzienna.
6) Maksymalna liczba uczniów na jednym kursie – 29 osób.
7) Dowóz uczniów do szkoły (rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 630, przyjazd do szkoły najpóźniej na godz. 745) oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć (ok. godz. 1345 – 1500) odbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów i godzin uzgodnionych z Zamawiającym.
8) Usługa świadczenia przewozów związanych z wyjazdami uczniów na: wycieczki, zawody szkolne, konkursy, itp. – w miarę potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze stawką określoną w umowie zawartej na podstawie oferty złożonej w ramach niniejszego postępowania.
9) Usługa dowozu i odwozu będzie realizowana - od dnia 28 lutego 2022 roku do 24 czerwca 2022 roku oraz od 1 września 2022 roku do 23 czerwca 2023 roku, tylko w miesiącach szkolnych, bez miesięcy wakacyjnych, bez ferii zimowych i dni przerw świątecznych;
10) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego, do którego posiada tytuł prawny, w czasie do 60 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu.
11) Szczegółowy rozkład godzin dowozu i odwozu oraz tras będą ustalane z Zamawiającym;
12) Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 autobusami bądź busami oraz dwoma pojazdami przeznaczonymi i przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych;
13) Pojazdy wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne okresowe badania techniczne potwierdzające sprawność techniczną pojazdów, rok produkcji nie starsze niż z 2010 roku, z normą spalin EURO 5;
14) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, i obowiązującymi przepisami, w szczególności BHP i Prawa o ruchu drogowym;
15) Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci zgodnie z trasami przejazdu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy.
16) W przypadkach nadzwyczajnych [np. strajki, klęski żywiołowe, nauka zdalna] jak również w przypadku ograniczeń epidemicznych spowodowanych m.in. wirusem SARS-CoV-2 dowóz nie odbywa się lub będzie stosownie zmodyfikowany/organiczny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1141,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1684,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1141,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Kolumb Biuro Podróży

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 57400017773

7.3.3) Ulica: Długosza 2

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1141,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.