Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044552 z dnia 2021-04-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu firmy STIHL będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.ketrzyn@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw.olsztyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu firmy STIHL będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c58df524-a998-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne :Art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp daje możliwość Zamawiającemu udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne :W dniu 12.03.2021 r. Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji nr ZDW/RDW.K/TP–1/3220/2/2021 z podziałem na 2 części. Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016701/01 z dn. 12.03.2021 r. Część nr 1 dotyczyła – dostawy części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu firmy STIHL będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20.Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 23.03.2021 r. nie wpłynęła żadna oferta na przedmiotową część. Postępowanie na część nr 1 w dniu 24.03.2021 r. zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDW.K/WR–2.2–TP.3220.2.21/3220/11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – stanowiącym integralną część SWZ. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera formularz cenowy. Według podanego zakresu należy wypełnić formularz cenowy zgodnie z załączonym drukiem.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
19512000-8 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej
24951100-6 - Smary
42675100-9 - Części pił łańcuchowych
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
44512700-9 - Pilniki lub tarniki
44540000-7 - Łańcuch
50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20098,82
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20098,82
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20098,82
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPUR S.C. Alina i Wiesław Brzdęk
7.3.3) Ulica: Kruszewiec 21
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20098,82
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1528N relacji Witramowo-Żelazno od km 2+350 do 2+370km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
- Dostawy oleju spożywczego na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Olsztynie
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Implanty słuchowe do zakotwiczenia w kości skroniowej wraz z procesorami dźwięku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz opon samochodowych
- Dostawa części zamiennych, oleju oraz serwis sprzętu drogowego w RDW Olecko w 2024 roku
- Zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX
- Usługa serwisu i konserwacji SYSTEMÓW: SAP, Oddymiania, DSO, BMS wraz z instalacją wentylacji pożarowej, bram i kurtyn PPOŻ, drzwi PPOŻ (zadania nierozstrzygnięte)
- (15) Dostawa olejów i smarów
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.