eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narew › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Narwi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Narwi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA NAREW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659556

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 101

1.4.2.) Miejscowość: Narew

1.4.3.) Kod pocztowy: 17-210

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.4.7.) Numer telefonu: 856816016

1.4.8.) Numer faksu: 873535

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: narew@narew.gmina.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.portals.narew.gmina.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044512

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00025941/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Narwi w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”.
1. Zamawiający przewiduje do wykonania budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarach 30,0m x 44,0 m o nawierzchni trawiastej (naturalnej).
2. Inwestycja realizowana będzie w Narwi, gmina Narew. Projektowany obiekt będzie usytuowany w miejscu istniejącego boiska trawiastego przeznaczonego do likwidacji. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) wykonania robót budowlanych, w tym między innymi:
a) prace rozbiórkowe i przygotowawcze;
b) prace ziemne;
c) wykonanie:
- płyty boiska z ułożeniem trawy stadionowej w rolkach,
- bieżni okrągłej;
- bieżni prostej trójtorowej ,
- skoczni do skoku wzwyż wraz z infrastrukturą (materac na ruszcie z pokrowcem stojaki, poprzeczka),
- skoczni do skoku w dal,
- rzutni do pchnięcia kulą,
d) zagospodarowanie terenu.
Nawierzchnia bieżni okrągłej i prostej, skoczni do skoku wzwyż, rozbiegu skoczni do skoku w dal: sportowa bezspoinowa poliuretanowa, nieprzepuszczalna dla wody, posiadająca certyfikat IAAF.
2) weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
3) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej przed etapem wykonawstwa, na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej.
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do SWZ
2) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Narwi w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”.
1. Zamawiający przewiduje do wykonania budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarach 30,0m x 44,0 m o nawierzchni trawiastej (naturalnej).
2. Inwestycja realizowana będzie w Narwi, gmina Narew. Projektowany obiekt będzie usytuowany w miejscu istniejącego boiska trawiastego przeznaczonego do likwidacji. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) wykonania robót budowlanych, w tym między innymi:
a) prace rozbiórkowe i przygotowawcze;
b) prace ziemne;
c) wykonanie:
- płyty boiska z ułożeniem trawy stadionowej w rolkach,
- bieżni okrągłej;
- bieżni prostej trójtorowej ,
- skoczni do skoku wzwyż wraz z infrastrukturą (materac na ruszcie z pokrowcem stojaki, poprzeczka),
- skoczni do skoku w dal,
- rzutni do pchnięcia kulą,
d) zagospodarowanie terenu.
Nawierzchnia bieżni okrągłej i prostej, skoczni do skoku wzwyż, rozbiegu skoczni do skoku w dal: sportowa bezspoinowa poliuretanowa typu natrysk nieprzepuszczalny dla wody, posiadająca certyfikat IAAF. Parametry nawierzchni:
1) grubość całkowita nawierzchni: min. 13mm;
2) wytrzymałość na rozciąganie: >0,4MPa;
3) wydłużenie względne przy zerwaniu: >40%;
4) amortyzacja wstrząsów, redukcja siły na podłożu betonowym w temperaturze 23ºC: 35-50%;
5) odkształcenie pionowe na podłożu betonowym w temperaturze 23ºC: =3,
8) opór ślizgu, próba wahadła, ślizgacz CEN, skala C, jednostka PTV, nawierzchnia sucha: 80-110;
9) opór ślizgu, próba wahadła, ślizgacz CEN, skala C, jednostka PTV, nawierzchnia mokra: 55-110.
Nawierzchnia powinna być przyjazna dla otoczenia i ludzi korzystających z niej, a zawartość związków chemicznych powinna być nie większa niż dopuszczalne wartości zgodnie z normą DIN 18035-6:2014;
2) weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
3) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej przed etapem wykonawstwa, na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej.
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do SWZ
2) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Ofertę należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami.
1 . Ofertęna formularzu ofertowym - załacznik do SWZ.
2. Oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli będzie korzytał z podwykonawców.
3. Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z załacznikami składana jest przez pełnomocnika do oferty należy załączyćpełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do czynności.
4. Wykonawca, który polegana zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7. Oświadczenie Wykonawcy o niepodlegania wykluczeniu z postępowania - wg. załącznika do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepolegania wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
8. Oferta oraz oświadczenie o niepodlegania wykluczeniu muszą być złożone w oryginale.
9. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
10. Zgodnie z art. 107 ust. 1 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Dokumentów dotyczących nawierzchni poliuretanowej:
a) Potwierdzenia z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. LaboSport, ISA-Sport, ITB, Sports Labs Ltd lub inne) potwierdzające spełnienie stawianych wymagań oraz zgodność z normą PN-EN 14877:2014 (obowiązujące w UE parametry nawierzchni pu);
b) Atestu higienicznego dla oferowanego systemu nawierzchni sportowej lub dokument równoważny;
c) Karty technicznej zawierającej parametry oferowanej nawierzchni, poświadczona przez producenta oferowanego systemu z określeniem miejsca inwestycji;
d) Wyników badań na zgodność z normą DIN 18035-6:2014 (bezpieczeństwo ekologiczne – zawartość pierwiastków śladowych);
e) Autoryzacji producenta nawierzchni poliuretanowej, podbitej, podpisanej i wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
f) Kompletnym raportem z badania zawartości WWA, określającym kategorię.
Dodatkowo po wbudowaniu nawierzchni Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt przeprowadzić i przekazać Zamawiającemu badania powykonawcze (in situ) weryfikujące zgodność z normą.

Po zmianie:
Ofertę należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami.
1 . Ofertęna formularzu ofertowym - załacznik do SWZ.
2. Oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli będzie korzytał z podwykonawców.
3. Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z załacznikami składana jest przez pełnomocnika do oferty należy załączyćpełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do czynności.
4. Wykonawca, który polegana zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7. Oświadczenie Wykonawcy o niepodlegania wykluczeniu z postępowania - wg. załącznika do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepolegania wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
8. Oferta oraz oświadczenie o niepodlegania wykluczeniu muszą być złożone w oryginale.
9. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
11. Zgodnie z art. 107 ust. 1 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Dokumentów dotyczących nawierzchni poliuretanowej:
1) certyfikatu produktowego IAAF dla oferowanej nawierzchni o wymaganej grubości na bieżnię;
2) aktualnych badań laboratorium posiadającego akredytacje IAAF potwierdzających parametry oferowanej nawierzchni wymaganej przez Zamawiającego;
3) aktualnych badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzających pozostałe niewyszczególnione parametry;
4) atestu higienicznego dla oferowanego systemu nawierzchni sportowej lub dokumentu równoważnego;
5) karty technicznej zawierającej parametry oferowanej nawierzchni, poświadczonej przez producenta oferowanego systemu z określeniem miejsca inwestycji;
6) wyniku badań na zgodność z normą DIN 18035-6:2014 (bezpieczeństwo ekologiczne – zawartość pierwiastków śladowych);
7) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, podbitej, podpisanej i wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię;
8) kompletnego raportu z badania zawartości WWA, określającego kategorię

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 20 000,00 złotych.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Narwi: nr 43 8086 0004 0000 1052 2000 0080 w terminie do dnia 03.02.2022 r. do godz. 12:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego) z dopiskiem: „Wadium – nr postępowania Or.271.1.2022”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela, zaszyfrowane wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia, albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia, albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

Po zmianie:
1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 20 000,00 złotych.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Narwi: nr 43 8086 0004 0000 1052 2000 0080 w terminie do dnia 08.02.2022 r. do godz. 12:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego) z dopiskiem: „Wadium – nr postępowania Or.271.1.2022”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela, zaszyfrowane wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia, albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia, albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-03 12:00

Po zmianie:
2022-02-08 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-03 12:15

Po zmianie:
2022-02-08 12:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.