eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Modernizacja amoniakalnej maszynowni ch³odniczej Lodowiska BOSiR przy ul. 11 Listopada 28 w Bia³ymstoku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-01-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja amoniakalnej maszynowni ch³odniczej Lodowiska BOSiR przy ul. 11 Listopada 28 w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: W³ókiennicza 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 665 2870

1.5.8.) Numer faksu: 85 6652871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bosir.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miejskoaktywni.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych oraz obiektów i urz±dzeñ sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja amoniakalnej maszynowni ch³odniczej Lodowiska BOSiR przy ul. 11 Listopada 28 w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed6881dc-9720-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00044386

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00025785/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja amoniakalnej maszynowni ch³odniczej w budynku Lodowiska BOSiR

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed6881dc-9720-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: adabrowska@bosir.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed6881dc-9720-11ed-94da-6ae0fe5e7159
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przegl±daj postêpowania/konkursy”).
6. Dokumenty postêpowania zostan± tak¿e udostêpnione na stronie internetowej: www.miejskoaktywni.pl (w zak³adce og³oszenia).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje techniczne na temat zak³adania kont, okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” (Instrukcja Zak³adanie konta u¿ytkownika oraz Instrukcja Podpisywanie wniosków) , gdzie znajduj± siê równie¿ instrukcje interaktywne w zakresie sk³adania ofert oraz komunikacji w postêpowaniu.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), w szczególno¶ci: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
8. Postêpowanie odbywa siê w jêzyku polskim. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji (BOSiR) przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie”
lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych.
2. W ¶wietle powy¿szego BOSiR (Zamawiaj±cy) informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji, maj±cy swoj± siedzibê przy ul. W³ókienniczej 4 w Bia³ymstoku
(15-465) reprezentowane przez Dyrektora;
2) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: iod@bosir.bialystok.pl;
3) dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa Pzp, rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. poz. 2415)
i ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 poz. 164 z pó¼n. zm.);
4) celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych BOSiR jako Zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Zamawiaj±cy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na niego obowi±zki;
5) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne; odbiorc± Pañstwa danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy
i wspó³pracownicy BOSiR, w tym osoby wchodz±ce w sk³ad komisji przetargowej; ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione przepisami prawa, ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem
o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Zamawiaj±cy zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez niego systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych; zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii; odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych;
6) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; macie Pañstwo prawo dostêpu
do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania. Osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.262.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2645000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanym w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegaj±cych na modernizacji maszynowni ch³odniczej.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Etap I - wykonanie wszystkich koniecznych prac projektowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i programem funkcjonalno – u¿ytkowym oraz uzyskanie niezbêdnych decyzji i opinii w szczególno¶ci:
a) wykonanie wielobran¿owej kompletnej dokumentacji projektowej,
b) wykonanie przedmiaru robót,
c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych bran¿y budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych w pe³nym zakresie wraz z przeprowadzeniem niezbêdnych odbiorów i dopuszczeñ do u¿ytkowania obiektu po modernizacji zgodnie z zatwierdzon± dokumentacj±. Zakres prac w ramach etapu II obejmuje m.in.:
a) prace demonta¿owe zwi±zane ze star± maszynowni± i z wentylatorow± wie¿± ch³odnicz±,
b) wymianê ch³odziwa w uk³adzie mro¿eniowym lodowiska zu¿ytego 35% glikolu etylenowego na nowy,
c) wymianê ch³odziwa w uk³adzie odzysku ciep³a z wody na 40% glikol propylenowy,
d) dostawa i monta¿ nowej amoniakalnej maszynowni ch³odniczej wraz z automatyk±,
e) dostawa i monta¿ drycoolera na dachu lodowiska,
f) wykonanie instalacji odzysku ciep³a
g) demonta¿ starego systemu detekcji amoniaku oraz instalacji wentylacji awaryjnej i monta¿ nowego systemu detekcji amoniaku oraz instalacji wentylacji awaryjnej,
h) demonta¿ instalacji elektrycznych i o¶wietleniowych w pomieszczeniach maszynowni i rolby oraz monta¿ nowych instalacji elektrycznych i o¶wietleniowych w ww. pomieszczeniach,
i) dostawê i pod³±czenie instalacji odzysku wody z topielnika,
j) pierwszy rozruch maszynowni i mro¿enie p³yty lodowiska.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w programie funkcjonalno-u¿ytkowym stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

42100000-0 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej

42500000-1 - Urz±dzenia ch³odz±ce i wentylacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-11

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
i ich znaczeniem:
1) cena ofertowa - 60 %,
2) okres gwarancji - 40 %.
Ad. 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
CC = (COF ÷ Co) x 100% x 60 pkt
gdzie:
COF - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Co - cena ofertowa oferty badanej.
Oferta mo¿e uzyskaæ w zakresie kryterium „cena ofertowa” maksymalnie 60 pkt.
Ad. 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji”, bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
36 miesiêcy – 0 pkt,
48 miesiêcy – 20 pkt,
60 miesiêcy i wiêcej – 40 pkt.
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±. W przypadku braku wyboru okresu gwarancji Zamawiaj±cy przy badaniu i ocenie ofert przyjmie, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres gwarancji tj. 36 miesiêcy i przyzna 0 pkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która ³±cznie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w powy¿szych kryteriach oceny ofert, obliczonych wed³ug poni¿szego wzoru:
CS = CC + CG
gdzie:
CS - suma punktów
CG - oznacza punkty uzyskane w kryterium „okresu gwarancji” (max. 40 pkt),
CC - oznacza punkty uzyskane w kryterium „cena ofertowa” (max 60 pkt).
3. Zamawiaj±cy zaokr±gli liczbê uzyskanych punktów do 2-ch miejsc po przecinku.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria oceny ofert.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium
o najwy¿szej wadze.
6. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
7. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 4, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
8. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
9. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty, ani dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - w celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca winien wykazaæ siê:
1) dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼ zm.) lub od-powiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±-cych przepisów albo uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych na podstawie odrêbnych przepisów prawa, w specjalno¶ci:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazo-wych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycz-nych
z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych
do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonanych przez nie czynno¶ci
oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji przez jedn± osobê w wiêcej ni¿ jednej specjalno¶ci).
2) wykonaniem w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednej roboty budowlanej, obejmuj±cej swym zakresem budowê / przebudowê /remont amoniakalnej instalacji ch³odniczej o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto, wraz z podaniem rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³. nr 4 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o którym mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2. Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach maj±cych na celu wykazanie spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu podane w walutach obcych, Wykonawca zobowi±zany jest przeliczyæ na z³ote polskie wed³ug ¶redniego kursu walut NBP z dnia opublikowania og³oszenia o niniejszym postêpowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1 ppkt 2 - zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e siê wykonaniem roboty budowalnej wymaganej w pkt 1 ppkt 2 (stosuje siê to odpowiednio w przypadku polegania
na innych podmiotach).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w pkt 1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci
oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do podpisania oferty (np. KRS, CEiDG, uchwa³a zgromadzenia wspólników).
2. O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 pkt 2 SWZ (je¿eli dotyczy, na lub wg za³±cznika nr 10 do SWZ).
3. Dokumenty dotycz±ce podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy):
1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. XII ust. 2 pkt 1 SWZ (na lub wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SWZ),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. XII ust. 2 pkt 2 SWZ (na lub wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SWZ),
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do podpisania dokumentów dotycz±cych podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (np. KRS, CEiDG, uchwa³a zgromadzenia wspólników).
4. Dokument wadium w formie niepieniê¿nej (w przypadku wystawienia gwarancji na podstawie pe³nomocnictwa, do oferty nale¿y do³±czyæ w³a¶ciwe pe³nomocnictwo lub pe³nomocnictwa opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym udzielaj±cych pe³nomocnictwa – osób uprawnionych do reprezentacji wystawców gwarancji lub porêczenia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 26 000 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 66 1240 1154 1111 0010 4861 9083, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. W tytule przelewu nale¿y podaæ: Wadium – „Modernizacja amoniakalnej maszynowni ch³odniczej Lodowiska BOSiR przy
ul. 11 Listopada 28 w Bia³ymstoku”.
4. Wadium w pozosta³ych formach: gwarancja lub porêcznie w oryginale w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym gwaranta lub porêczyciela, powinna byæ przekazana poprzez za³±czenie na Platformie e-Zamówienia w zak³adce „OFERTY/WNIOSKI” w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”. W przypadku wystawienia gwarancji na podstawie pe³nomocnictwa do oferty nale¿y do³±czyæ w³a¶ciwe pe³nomocnictwo lub pe³nomocnictwa opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym udzielaj±cych pe³nomocnictwa (osób uprawnionych do reprezentacji wystawców gwarancji lub porêczenia).
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w tym terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie (gwarancji
lub porêczenia) powinna ona obejmowaæ pe³ny okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty).
2. Dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z rozdz. XVII ust. 17 SWZ.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – pe³nomocnikiem;
4. Wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 3 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty;
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (na lub wg za³. nr 10 do SWZ) - sk³ada Wykonawca do oferty;
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego;
4) dokumenty, o których mowa w rozdz. X SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. VI SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej
pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp oraz na zasadach okre¶lonych w par. 16 projektu umowy, stanowi±cego za³. nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-03 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.