eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Mleczarskiej i Mazowieckiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043910 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Mleczarskiej i Mazowieckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236749200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Mleczarskiej i Mazowieckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db68849e-a7f8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.umciechanow.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_30.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.umciechanow.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_30.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest podadresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularzzłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Zadatę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.6.Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań wminiPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami zapomocą poczty elektronicznej, naadres podany przez nich w złożonej ofercie. Sposób komunikowaniasię Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków)1. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególnościskładanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdziale opis sposobu przygotowaniaoferty), zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemdedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionegoprzez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).2. Dokumentyelektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jakozałączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisemelektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,zamawiający informuje, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych wUrzędzie Miasta Ciechanów jest Prezydent Miasta Ciechanów, działający w imieniu Gminy MiejskiejCiechanów (dane adresowe: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6);2) inspektorem ochrony danychosobowych w Gminie Miejskiej Ciechanów Pan Radosław Lipowski tel. (23) 674 92 58, e-mail:iod@umciechanow.pl ;3)dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego - „dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. crozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego -„Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Mleczarskiej i Mazowieckiej” Oznaczenie sprawy:WZP.271.1.9.20214)w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;5) osobafizyczna posiada:a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danychosobowych jej dotyczących;b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowaniaswoich danych osobowych;c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jejdotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;6) osobie fizycznej nie przysługuje:a) wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danychosobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia2016/679;c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art.6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. 11.Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówieniapublicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanychz udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, wszczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względemosób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośredniopozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miałzastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymiinformacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).12.Wykonawca jest obowiązany wypełnićobowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych,których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że mazastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia2016/679.13.W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające zrozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której danezostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu,wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którymmowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Mleczarskiej iMazowieckiej w Ciechanowie, realizowana na podstawie dokumentacji projektowej na: „Budowęsygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Mleczarskiej i Mazowieckiej” w Ciechanowieopracowanej przez: Zakład Robót Drogowych i Sygnalizacyjnych CIECHDROG mgr inż.Krzysztof Kowalczuk, z siedzibą przy ul. Jesionowej 4 w Chruszczewie, 06-400Ciechanów.Zamawiający załącza przedmiar robót, który służy jako element pomocniczy –Załącznik Nr 9 do SWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy do kalkulacji cenyoferty. Kalkulację należy przeprowadzić w oparciu o dokumentację techniczną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawyPzp polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzieleniazamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o wartości do30.000,00 zł.. Warunkiem udzielenia zamówienia jest przeprowadzenie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający i Wykonawca danejczęści, negocjować będą m.in. postanowienia umowy, termin realizacji, kar umownych. Zamawiającyuwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówieniapublicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeliwykaże, że dysponuje:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, żew okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlanąpolegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie sygnalizacji świetlnej - o wartości robót min 100000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).2. Wykonawca spełni warunek udziału wpostępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:- dysponuje następującymiosobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że osoby, którebędą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe,uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: a)minimum jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych -posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:1)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowąlub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tejsamej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innegowykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 2) odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:1) wykazu robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne odpowiednie dokumenty wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.wykazuosób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowiZałącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenia, o których mowa w w zdaniu pierwszym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Do oferty oprócz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji należy dołączyć:-wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnieniaprzesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp. 2.Wszelkie zmianyUmowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.Możliwość dokonania zmian w Umowie została określona w paragrafie 12 projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Formularz ofertowy przygotowany według wzoru Załącznika nr 1 do SWZ; 2) Oświadczenie ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ orazoświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 doSWZ;3)Informacja dotycząca podwykonawców; 4) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dlaosoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika –jeżelidotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia -pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z którejbędziewynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowionydoreprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy
2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.