eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennegow Gminie Nadarzyn



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042699 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennegow Gminie Nadarzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennegow Gminie Nadarzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c88112dc-a80f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004069/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: przetargi@nadarzyn.pl lub mciarka@nadarzyn.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl w zakładce „Pytania i odpowiedzi”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:- zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl,- Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta,- rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, dlatego też Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej,- Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w sposób opisany w pkt. 2,- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Składany wniosek można przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "ZADAJ PYTANIE". W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić wszystkie dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.- Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl - korzystanie z Platformy jest bezpłatne.3. Wymagania techniczno - organizacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemow operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,- włączona obsługa JavaScript,- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), Urząd Gminy Nadarzyn informuje, że: − Administratorem danych osobowych jest: Gmina Nadarzyn zwana dalej administratorem, reprezentowana przez Wójta Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, tel. 227298185, fax. 227298175, e-mail: gmina@nadarzyn.pl, ePUAP: /8420yasifl/Skrytka ESP − Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych rodo@nadarzyn.pl − dane osobowe są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz wykonania zadania realizowanego w interesiepublicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi,− Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na administratorze,wynikający z przepisów prawa, nakładający obowiązek realizacji konkretnego zadania,− Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celu ich przetwarzania, a konsekwencją ich niepodania będzie niemożliwość realizacji zadania,− Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji danego zadania oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji,− Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od osoby, której dane dotyczą, atakże ze źródeł publicznie dostępnych oraz od organów administracji publicznej, innych podmiotów i osób fizycznych zobowiązanych do przekazania danych osobowych,− Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesiepublicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − Przysługuje prawo do żądania od administratora:-dostępu do swoich danych osobowych,- ich sprostowania,- ograniczenia ich przetwarzania,-usunięcia,-przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych,-wniesienia sprzeciwu.−W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przysługuje prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.−Przysługuje prawo do wniesienia skargi doorganu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.− dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie następujących projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (MPZP) w zakresie zgodnym z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.):1) na podstawie Uchwały Nr XXIII.319.2020 Rady Gminy Nadarzyn z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Obszarów Nr I - IX we wsi Nadarzyn w Gminie Nadarzyn:• Obszar Nr I – działki nr ew.1833, 1834 i 1835, 1836,• Obszar Nr II – działka nr ew. 1898,• Obszar Nr III – działki nr ew. 186/7, 186/9, 186/12, 186/13, 188/3 i 189/3,• Obszar Nr IV – działka nr ew. 235/27,• Obszar Nr V – działki nr ew. 606/2 i 2231,• Obszar Nr VI – działki nr ew. 244/2, 298/3, 300/1 oraz część działki nr ew. 300/4, • Obszar Nr VII – działka nr ew. 440/1,• Obszar Nr VIII – działki nr ew. 505/2 i 525,• Obszar Nr IX – działka nr ew. 440/39;2) na podstawie Uchwały Nr XXVIII.372.2020 Rady Gminy Nadarzyn z dnia 30 września 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Obszarów Nr I i II we wsi Krakowiany i dla Obszarów Nr III - V we wsi Wola Krakowiańska w Gminie Nadarzyn:Obszary Nr I i II położone w obrębie Krakowiany i określone na załączniku graficznym, stanowiącym integralną część niniejszej uchwały:a) Obszar Nr I – w zachodniej części wsi, którego granice wyznaczają: • od północy: północna i wschodnia granica działki nr ew. 29/3 (stanowiącej część ul. Młynowej) oraz północna granica działki nr ew. 46, • od wschodu: zachodnia granica działki nr ew. 111/1 (stanowiącej część ul. Tarczyńskiej) do północno-wschodniego narożnika działki nr ew. 98/2, następnie południowa granica działki nr ew. 70 (stanowiącej część ul. Nowej) do północno-wschodniego narożnika działki nr ew. 91/2, następnie wschodnia granica działek nr ew. 91/2 i 91/10 - 91/14, następnie południowa granica działki nr ew. 91/14 oraz jej przedłużenie przez działkę nr ew. 91/4 do wschodniej granicy działki nr ew. 164/5 oraz część wschodniej i południowa granica działki nr ew. 164/5, następnie część wschodniej granicy działki nr ew. 87/4 i wschodnia granica działek nr ew. 87/5 i 87/6 oraz jej przedłużenie przez działkę nr ew. 110/1 do granicy obrębu Krakowiany,• od południa: wzdłuż południowej granicy obrębu Krakowiany w kierunku zachodnim,• od zachodu: wzdłuż zachodniej granicy obrębu Krakowiany do północnej granicy działki nr ew. 29/3,b) Obszar Nr II – działki nr ew. od 179/2 do 179/190.Obszary Nr III – V położone w obrębie Wola Krakowiańska i określone na załączniku graficznym, stanowiącym integralną część niniejszej uchwały:• Obszar Nr III – działki nr ew. 121/3, 122 i 123,• Obszar Nr IV – działki nr ew. 88, 89 i 90,• Obszar Nr V – działki nr ew. od 26 do 29, część działki nr ew. 30, działki nr ew. od 48 do 51, od 54/1 do 54/4, od 55/3 do 55/6, od 56/6 do 56/10, działki nr ew. 57/9 i 58/23 oraz działki nr ew. 174 i od 176 do 195,oraz Uchwały Nr XXXII.421.2021 Rady Gminy Nadarzyn z dnia 27 stycznia 2021 r. zmieniającej Uchwałę Nr XXVIII.372.2020 Rady Gminy Nadarzyn z dnia 30 września 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Obszarów Nr I i II we wsi Krakowiany i dla Obszarów Nr III - V we wsi Wola Krakowiańska w Gminie Nadarzyn. 3) na podstawie Uchwały Nr L.608.2018 Rady Gminy Nadarzyn z dnia 26 września 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Szamoty w Gminie Nadarzyn:• Obszar I – działki nr ew. 31/2, 32/1,• Obszar II – działka nr ew. 36/2,• Obszar III – działki nr ew. 5, 6;4) na podstawie Uchwały Nr XXXI.379.2017 Rady gminy Nadarzyn z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Rozalin w Gminie Nadarzyn – rejon ulic: Daniewice, Przemysłowa i Kawalerska;5) na podstawie Uchwały Nr XLIV.531.2018 Rady gminy Nadarzyn z dnia 23 maja 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr ew. 152/15 we wsi Kajetany w Gminie Nadarzyn.2. Zamówienie obejmuje przygotowanie dokumentacji wynikającej z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (m. in. ogłoszenia/obwieszczenia, zawiadomienia, pisma do organów uzgadniających i opiniujących, rozstrzygnięcie Wójta o sposobie rozpatrzenia wniosków i uwag) do przeprowadzenia procedury formalnoprawnej sporządzania w/w planów.3. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie 5 dni od ogłoszenia mpzp w dzienniku urzędowym kompletnych projektów uchwał w sprawie uchwalenia mpzp, zawierających:• część tekstową i graficzną planu, a także opracowania towarzyszące, powstałe w trakcie jego opracowania w formacie plików do odczytu i wydruku,• część tekstową stanowią teksty jednolite w wersji papierowej w formacie A-4, druk jednostronny lub dwustronny, kolorowy zbindowany lub zszyty w 6 egzemplarzach oraz format plików pdf, doc,• część graficzną stanowią:rysunki w skali określonej zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.) w kolorze w wersji papierowej - po 6 egz. (w tym po 1 egz. zalaminowanym w folię samoprzylepną, bądź w innej formie zaakceptowanej przez Zamawiającego) oraz po 1 egz. czarno-białym,• ponadto mpzp w wersji elektronicznej – po 3 płyty CD/DVD, na których część tekstowa ma być zapisana w formacie XML i DOC, HTML; natomiast część graficzna – materiały rastrowe w formatach JPG, PDF, BMP, TIFF wraz z georeferencją w układzie współrzędnych 1992 (EPSG 2180) lub w układzie 2000 strefa 7 (EPSG 2180); materiały wektorowe w formatach DXF, SHP w układzie współrzędnych j.w. Obszary miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego muszą posiadać dane przestrzenne zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie dane, które okażą się niezbędne przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego będące w posiadaniu Zamawiającego.5. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy.6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.9. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę, na etapie składania ofert, wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu oprzedstawione powyżej kryterium oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymaganiaotrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartośćpunktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczególnych wymagań; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczególnych wymagań; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczególnych wymagań; 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi w zakresie opracowania przynajmniej pięciu projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub co najmniej pięciu zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym co najmniej: - dwóch projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub co najmniej dwóch zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każdy, - co najmniej jednego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, lub co najmniej jednej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w którym znajdowały się obszary wymagające zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze, - co najmniej jednego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, lub co najmniej jednej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w którym znajdowały się obszary wymagające zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne, - co najmniej jednego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, lub co najmniej jednej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w którym co najmniej jeden obszar zajmował powierzchnię ok. 100 ha.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. zamówień w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi, który został określony przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, to warunek ten winien spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum.b) dysponuje lub będzie dysponował w realizacji zamówienia min. jedną osobą Głównego Projektanta, który spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293, 471, 782, 1086, 1378, z 2021 r. poz. 11), posiadającego doświadczenie w sporządzeniu w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 5 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub 5 zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do niniejszej SWZ; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ;Uwaga! wymóg złożenia oświadczeń dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby oraz Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia;3) dowód wniesienia wadium, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna;4) stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentu rejestracyjnego – załącznik Wykonawcy;5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:-dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – załącznik Wykonawcy, oraz - oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SWZ.6) w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów – zobowiązania tych podmiotów doudostępnienia zasobów, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 36 8002 0004 0050 0193 2030 00095. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginalew postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:1) Zmian nieistotnych, tj. innych niż zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp; 2) Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian opisanych poniżej, tj.: a) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) zmiany zakresu prac z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego,c) zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczności zmiany zakresu zamówienia, o ile jest ona korzystna dla realizacji zadania,d) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany:- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego (przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto),- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.e) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku, gdy konieczność zmiany terminu umowy wynikła z okoliczności, niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności została wymuszona oczekiwaniem: - na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ;- okoliczność prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami.3) Strona umowy występująca z propozycją zmiany umowy powinna wskazać konieczność lub korzystne aspekty wprowadzenia takiej zmiany pod względem ekonomicznym technicznym czy też finansowym. Stronie po otrzymaniu propozycji przysługuje 14 – dniowy termin na ustosunkowanie się. Upływ ww. terminu jest jednoznaczny z odmową wprowadzenia zmian do umowy.5. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryterium: cena oferty brutto.Zamawiający przewiduje zaproszenie do negocjacji 3 Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, spełniające w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ oraz dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.