Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182199/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00190303/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części do dekantera firmy GEA typ maszyny UCF 465-0035, nr ser. 8008796 wraz z usługą ich wymiany.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/master_odpady_i_energia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części do dekantera firmy GEA typ maszyny UCF 465-0035, nr ser. 8008796 wraz z usługą ich wymiany.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92be3299-16b6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182199/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DCD/09/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części do dekantera firmy GEA typ maszyny UCF 465-0035, nr ser. 8008796 wraz z usługą ich wymiany:
1. Zamawiający wymaga aby części były fabrycznie nowe, nie dopuszcza części regenerowanych,
2. Wymagane części:
Fabrycznie nowe części do dekantera firmy GEA typ maszyny UCF 465-0035, nr ser. 8008796:
- ślimak nr części 8410-6515-120 – 1 szt.
- bęben nr części 8410-6601-090 – 1 szt.
- zestaw części dodatkowych koniecznych do wymiany podczas wymiany ślimaka i bębna, nr zestawu – 1 zestaw.
- katalog części w załączeniu.
3. Zamawiający dopuszcza dostarczenie części równoważnych niż wymienione w punkcie 2, pod warunkiem, iż będą one kompatybilne i będą spełniały wymogi do jakich są przeznaczone.
4. Wykonawca w terminie do 30 dni od daty dostarczenia części dokona ich wymiany.
5. Usługa wymiany części będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku, termin wymiany należy każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym.
6. W ramach usługi należy zdemontować stare części i pozostawić Zamawiającemu. W ramach usługi należy uruchomić urządzenie. Zamawiający zapewnia, iż urządzenie działa i jest sprawne, co zostanie potwierdzone protokołem w dniu przystąpienia do prac.
II. Warunki gwarancji:
Wykonawca udziela na dostarczone części 12 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego przez dwie strony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42142200-8 - Części elementów napędowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462399,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462399,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462399,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEA Westfalia Separator Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070005977,
7.3.3) Ulica: ul. Łopuszańskiej 95
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-457
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEA WESTFALIA SEPARATOR POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEA WESTFALIA SEPARATOR POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462399,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie instalacji domofonowej wraz z montażem drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. de Gaulle'a 12"
- Dostawa komputerów z systemem operacyjnym wraz z akcesoriami
- Remont pokrycia połaci dachowej budynku technicznego obiektu (segment A,B,D) Zespołu Boisk Piłkarskich przy ul. Andersa w systemie projektuj - buduj
- Budowa garaży w zabudowie szeregowej na Tyskich Halach Targowych w Tychach
- Remont alejek w Parku Górniczym w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.