eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola w sezonie zimowym 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola w sezonie zimowym 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3950501-7763-11ec-beb3-a2bfa38226ab

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola w sezonie zimowym 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3950501-7763-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028010/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 121058,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do odległości 2 m od obiektu w sezonie zimowym 2022 r.”, w podziale na trzy części:
Część 1:
1) Przedszkole nr 1
ul. Niezłomnych 2A
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651520325, REGON: 830220609
2) Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy
ul. Skoczyńskiego 5
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651520354 REGON: 830220615
3) Przedszkole nr 3
ul. Poniatowskiego 57
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651494378, REGON: 830220696
4) Przedszkole nr 6
ul. Partyzantów 10
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651494792, REGON: 830220727
5) Przedszkole nr 9
Al. Jana Pawła II 5
37-450 Stalowa Wola
NIP: 865149480, REGON: 830220740
6) Przedszkole nr 10 im. Marii Konopnickiej
Al. Jana Pawła II 11
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651520377, REGON 830220756
7) Przedszkole nr 11
Al. Jana Pawła II 6
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651494384, REGON: 830220762
8) Przedszkole Integracyjne nr 12
ul. Okulickiego 20
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651500311, REGON:830220779
9) Przedszkole nr 15
ul. Obrońców Westerplatte 1
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651522034, REGON: 830220791
10) Przedszkole nr 18
ul. Józefa Poniatowskiego 33
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651427264, REGON: 830220816
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie dachów:
Część nr 1
1) dach budynku dwupiętrowy o powierzchni ok. 366 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 732 m2 Przedszkole nr 1 przy ul. Niezłomnych 2A
2) dach budynku o powierzchni ok. 350 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 1050 m2 Przedszkole nr 2 przy ul. Skoczyńskiego 5.
3) dach budynku płaski o powierzchni ok. 647,80 m2 Przedszkole nr 3 przy ul. Poniatowskiego 57.
4) dach budynku o powierzchni ok. 500 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 1000 m2 Przedszkole nr 6 przy ul. Partyzantów 10.
5) dach budynku o powierzchni ok. 700 m2 x 4 usługa łączna powierzchnia ok. 2800 m2 Przedszkole nr 9 Al. Jana Pawła II 5.
6) dach budynku płaski o powierzchni ok. 890 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 1780 m2 Przedszkole nr 10 Al. Jana Pawła II 11.
7) dach budynku płaski o powierzchni ok. 400 m2 Przedszkole nr 11 Al. Jana Pawła II 6.
8) dach budynku o powierzchni ok. 877 m2 Przedszkole Integracyjne nr 12 im. J.Ch. Andersena przy ul. Okulickiego 20
9) dach budynku o powierzchni ok. 999,66 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 2998 m2 Przedszkole nr 15 przy ul. Obrońców Westerplatte 1.
10) dach budynku o powierzchni 400 m2 Przedszkole nr 18 przy ul. Poniatowskiego 33.
Łączna powierzchnia (orientacyjna) w okresie realizacji zamówienia części wynosi: 12 685,60 m2
3. Płatnikami za świadczoną usługę odśnieżania dachów na obiektach będą poszczególne jednostki organizacyjne podległe Gminie Stalowa Wola.
4. Wykonawca do dnia podpisania Umowy przekaże osobie odpowiedzialnej merytorycznie od strony Zamawiającego wykaz osób realizujących zamówienie oraz kopie aktualnych orzeczeń lekarskich dopuszczających te osoby do pracy na wysokości powyżej 3 m na cały okres trwania umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie realizacji o nowych pracowników, również z załączeniem wymienionych orzeczeń lekarskich.
5. Prace wykonywane będą w czynnych, eksploatowanych obiektach: mogą być realizowane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
6. Przed rozpoczęciem odśnieżania dachu, należy wyznaczyć strefy zrzutu śniegu, w sposób widoczny je wygrodzić i przez cały okres zrzutu nie dopuścić pieszych lub parkowania samochodów. Strefa zrzutu powinny być wskazane przez Właściciela lub Zarządcę obiektu.
7. Realizacja zamówienia będzie wykonywana w sposób opisany poniżej:
1.) Zamawiający dokona zlecenia odśnieżania dachu, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej na dachu osiągnie min. 15 cm.
2.) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w następujący sposób:
a. za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu, sople i wszelkie nawisy;
b. ze względu na możliwość uszkodzenia pokrycia dachów obiektów, zamawiający wymaga pozostawienia warstwy ok. 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje, oraz wpisania w protokole odbioru prac grubości pozostawionej warstwy zlodowacenia;
c. niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach;
d. do usuwania śniegu wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń pokrycia dachowego odśnieżanych budynków;
e. hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów;
f. wszystkie uszkodzenia elewacji, pokryć dachowych oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów z hałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy;
g. każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP;
h. śnieg zrzucony z dachów powinien zostać ;
i. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości;
j. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
k. usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami BHP;
l. Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim;
m. Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia;
n. Zamawiający przewiduje kilkukrotne odśnieżanie dachów obiektów podczas trwania umowy, co uzależnione jest od zaistniałych warunków atmosferycznych;
3.) Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość tylko za efektywną pracę.
4.) Obiekty do odśnieżania zgłaszane będą przez Zamawiającego na bieżąco (pisemnie), w razie wystąpienia okoliczności, w których niezbędne jest wykonanie usługi.
5.) Odpowiedzialny za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będzie kierownik poszczególnego obiektu.
6.) Rozliczenie usługi nastąpi fakturami po wykonaniu i odbiorze prac. Podstawę do rozliczenia usługi będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez kierownika poszczególnego obiektu.
7.) Wykonawca zobowiązany będzie przyjmować pisemne zlecenia (sms, e-mail lub faks) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu oraz przystępować do realizacji zlecenia w terminie określonym w ofercie.
8.) Maksymalny czas realizacji zlecenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego.
9.) Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert.
10.) Wykonawca przed podpisaniem umowy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 46519,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do odległości 2 m od obiektu w sezonie zimowym 2022 r.”, w podziale na trzy części:Część 2:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego
ul. Romana Dmowskiego 9
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651427287, REGON: 000837413
2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
ul. Mickiewicza 15
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652264568 REGON: 368003453
3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3
ul. Prymasa Wyszyńskiego 14
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651426997, REGON: 000837420
4) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4
ul. Niezłomnych 1
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651427270 REGON: 000837436
5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5
ul. Energetyków 18
37-450 Stalowa Wola
NIP: 865140665, REGON: 000837442
6) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7
ul. Okulickiego 14
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651427241 REGON: 000837465
7) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9
ul. Rozwadowska 10
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652471913 REGON: 831201146
8) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11
ul. Wojska Polskiego 9
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651450926, REGON: 001321670
9) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12
ul. Poniatowskiego 55
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651451328, REGON:830003591
Część nr 2
1) dach budynku o powierzchni ok. 981 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. W. Górskiego przy ul. Dmowskiego 9.
2) dach budynku o powierzchni ok. 1300 m2 x Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Mickiewicza 15.
3) dach budynku o powierzchni ok. 2700 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte przy ul. Wyszyńskiego 14.
4) dach budynku o powierzchni ok. 1442,30 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 2884,60 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego przy ul. Niezłomnych 1.
5) dach budynku o powierzchni ok. 1000 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 2000 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków przy ul. Energetyków 18.
6) dach budynku o powierzchni ok. 1524,50 m2 x 2 usługa łączna powierzchni ok. 3049,00 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Mikołaj Kopernika przy ul. gen. L. Okulickiego 14.
7) dach budynku o powierzchni ok. 1287 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 3861 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 przy ul. Rozwadowska 10.
8) dach budynku o powierzchni ok. 2400 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 4800 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów przy ul. Wojska Polskiego 9.
9) dach budynku płaski o powierzchni ok. 1166 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 3500 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Poniatowskiego 55.
Łączna powierzchnia (orientacyjna) w okresie realizacji zamówienia części wynosi: 25075,60 m2
3. Płatnikami za świadczoną usługę odśnieżania dachów na obiektach będą poszczególne jednostki organizacyjne podległe Gminie Stalowa Wola.
4. Wykonawca do dnia podpisania Umowy przekaże osobie odpowiedzialnej merytorycznie od strony Zamawiającego wykaz osób realizujących zamówienie oraz kopie aktualnych orzeczeń lekarskich dopuszczających te osoby do pracy na wysokości powyżej 3 m na cały okres trwania umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie realizacji o nowych pracowników, również z załączeniem wymienionych orzeczeń lekarskich.
5. Prace wykonywane będą w czynnych, eksploatowanych obiektach: mogą być realizowane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
6. Przed rozpoczęciem odśnieżania dachu, należy wyznaczyć strefy zrzutu śniegu, w sposób widoczny je wygrodzić i przez cały okres zrzutu nie dopuścić pieszych lub parkowania samochodów. Stery zrzutu powinny być wskazane przez Właściciela lub Zarządcę obiektu.
7. Realizacja zamówienia będzie wykonywana w sposób opisany poniżej:
1.) Zamawiający dokona zlecenia odśnieżania dachu, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej na dachu osiągnie min. 15 cm.
2.) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w następujący sposób:
a. za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu, sople i wszelkie nawisy;
b. ze względu na możliwość uszkodzenia pokrycia dachów obiektów, zamawiający wymaga pozostawienia warstwy ok. 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje, oraz wpisania w protokole odbioru prac grubości pozostawionej warstwy zlodowacenia;
c. niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach;
d. do usuwania śniegu wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń pokrycia dachowego odśnieżanych budynków;
e. hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów;
f. wszystkie uszkodzenia elewacji, pokryć dachowych oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów z hałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy;
g. każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP;
h. śnieg zrzucony z dachów powinien zostać ;
i. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości;
j. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
k. usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami BHP;
l. Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim;
m. Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia;
n. Zamawiający przewiduje kilkukrotne odśnieżanie dachów obiektów podczas trwania umowy, co uzależnione jest od zaistniałych warunków atmosferycznych;
3.) Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość tylko za efektywną pracę.
4.) Obiekty do odśnieżania zgłaszane będą przez Zamawiającego na bieżąco (pisemnie), w razie wystąpienia okoliczności, w których niezbędne jest wykonanie usługi.
5.) Odpowiedzialny za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będzie kierownik poszczególnego obiektu.
6.) Rozliczenie usługi nastąpi fakturami po wykonaniu i odbiorze prac. Podstawę do rozliczenia usługi będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez kierownika poszczególnego obiektu.
7.) Wykonawca zobowiązany będzie przyjmować pisemne zlecenia (sms, e-mail lub faks) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu oraz przystępować do realizacji zlecenia w terminie określonym w ofercie.
8.) Maksymalny czas realizacji zlecenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego.
9.) Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert.
10.) Wykonawca przed podpisaniem umowy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 80500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do odległości 2 m od obiektu w sezonie zimowym 2022 r.”, w podziale na trzy części:Część 3:
1) Miejski Żłobek Integracyjny
ul. Poniatowskiego 55 A
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652565324, REGON: 365876488
2) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Hutnicza 15
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651005770 REGON: 830217582
3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Dmowskiego 1
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652063924, REGON: 005660296
Część nr 3
1) dach budynku o powierzchni ok 1000 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 3000 m2 Miejski Żłobek Integracyjny przy ul. Poniatowskiego 55A.
2) dach budynku o powierzchni ok. 4000 m2 Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Hutnicza 15.
3) dach budynku o powierzchni ok. 1100 m2 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul. R. Dmowskiego 1.
Łączna powierzchnia (orientacyjna) w okresie realizacji zamówienia części wynosi: 8100,00 m2

3. Płatnikami za świadczoną usługę odśnieżania dachów na obiektach będą poszczególne jednostki organizacyjne podległe Gminie Stalowa Wola.
4. Wykonawca do dnia podpisania Umowy przekaże osobie odpowiedzialnej merytorycznie od strony Zamawiającego wykaz osób realizujących zamówienie oraz kopie aktualnych orzeczeń lekarskich dopuszczających te osoby do pracy na wysokości powyżej 3 m na cały okres trwania umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie realizacji o nowych pracowników, również z załączeniem wymienionych orzeczeń lekarskich.
5. Prace wykonywane będą w czynnych, eksploatowanych obiektach: mogą być realizowane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
6. Przed rozpoczęciem odśnieżania dachu, należy wyznaczyć strefy zrzutu śniegu, w sposób widoczny je wygrodzić i przez cały okres zrzutu nie dopuścić pieszych lub parkowania samochodów. Stery zrzutu powinny być wskazane przez Właściciela lub Zarządcę obiektu.
7. Realizacja zamówienia będzie wykonywana w sposób opisany poniżej:
1.) Zamawiający dokona zlecenia odśnieżania dachu, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej na dachu osiągnie min. 15 cm.
2.) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w następujący sposób:
a. za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu, sople i wszelkie nawisy;
b. ze względu na możliwość uszkodzenia pokrycia dachów obiektów, zamawiający wymaga pozostawienia warstwy ok. 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje, oraz wpisania w protokole odbioru prac grubości pozostawionej warstwy zlodowacenia;
c. niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach;
d. do usuwania śniegu wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń pokrycia dachowego odśnieżanych budynków;
e. hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów;
f. wszystkie uszkodzenia elewacji, pokryć dachowych oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów z hałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy;
g. każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP;
h. śnieg zrzucony z dachów powinien zostać ;
i. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości;
j. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
k. usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami BHP;
l. Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim;
m. Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia;
n. Zamawiający przewiduje kilkukrotne odśnieżanie dachów obiektów podczas trwania umowy, co uzależnione jest od zaistniałych warunków atmosferycznych;
3.) Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość tylko za efektywną pracę.
4.) Obiekty do odśnieżania zgłaszane będą przez Zamawiającego na bieżąco (pisemnie), w razie wystąpienia okoliczności, w których niezbędne jest wykonanie usługi.
5.) Odpowiedzialny za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będzie kierownik poszczególnego obiektu.
6.) Rozliczenie usługi nastąpi fakturami po wykonaniu i odbiorze prac. Podstawę do rozliczenia usługi będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez kierownika poszczególnego obiektu.
7.) Wykonawca zobowiązany będzie przyjmować pisemne zlecenia (sms, e-mail lub faks) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu oraz przystępować do realizacji zlecenia w terminie określonym w ofercie.
8.) Maksymalny czas realizacji zlecenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego.
9.) Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert.
10.) Wykonawca przed podpisaniem umowy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 38500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożona żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.