Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027346/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041462 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBANIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 6464 364
1.5.8.) Numer faksu: 75 6464 321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiatluban.pl; https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBANIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4678cf90-9388-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003216/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Postępowania o udzielenie zamówienia na świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lubaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.4.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288974,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w rozumieniu art. 2 ustawy Prawo pocztowe, polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę na rzecz Starostwa Powiatowego w Lubaniu, ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań oraz dla Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Lubaniu, Fabryczna Osiedle 8a, 59-800 Lubań, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj Dz.U.2020.1041).2. Zamawiający wymaga wystawiania dwóch osobnych faktur dla dwóch punktów odbioru opisanych powyżej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - formularz cenowy stanowiący załącznik do SWZ, który należy wypełnić w celu prawidłowego obliczenia kosztów wykonania zamówienia.4. Określone ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe, sporządzone na podstawie faktur za ostatni rok i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przesyłek w poszczególnych rodzajach wymienionych w formularzu cenowym.6. Wykaz zamawianych usług:1) Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe:a) zwykłe – przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszymi w kategorii w obrocie krajowym,b) zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym,c) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający ją przed zniszczeniem ubytek lub utratą,d) polecony priorytet - przesyłki rejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający ją przed zniszczeniem ubytek lub utratą, e) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki nie będące przesyłkami najszybciej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,2) Doręczanie zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: 1) Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczane do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. z 2013 r, poz.545 ze zm).2) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do przyjmowania przesyłek pocztowych przez pracowników placówek pocztowych dostarczanych przez Zamawiającego.3) Przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą w porozumieniu ze Światowym Związkiem Pocztowym.4) Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego potwierdzenie odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki.5) W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia (awizo). W przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.6) Przyjmuje się, że koszt zwrotu przesyłki po wyczerpaniu możliwości doręczenia (wydania) jest równy kosztowi wysłania przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii.7) Uiszczenie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą.8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia bezpłatnie Zamawiającemu druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do przesyłek nadawanych i doręczanych w trybie specjalnym wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie wykorzystywał własne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru.9) Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę.10) Za okres rozliczeniowy uznaje się miesiąc kalendarzowy.11) Zamawiający zobowiązuje się do:1) prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach.2) sporządzenia w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo – wartościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych, wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą.3) sporządzenia w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo – wartościowych nadanych przesyłek rejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych, wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą.12) Usługa będzie świadczona pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku.13) Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczone jako iloczyn usług zrealizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym tj. miesiącu kalendarzowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzana co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych.14 )Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. 15)Termin płatności faktury VAT stanowi, zgodnie z punktem 21, kryterium wyboru oferty i wynosi minimum 14 dni kalendarzowych licząc od dnia wystawienia faktury. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień wpływu środków na rachunek bankowy Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288031,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288031,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288031,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288031,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-01 do 2023-04-30| 2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu
- Dostawa 4 cystern przeznaczonych do transportu i dystrybucji wody pitnej na potrzeby Gminy Miejskiej Lubań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu minibus na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
- Zakup wraz z dostawą mrożonek dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Świlcza oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy w latach 2026 - 2028
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługi pocztowe
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Purdzie.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





