eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla wszystkich branż przy zadaniach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla wszystkich branż przy zadaniach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOŁOMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prądzyńskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-wolominski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla wszystkich branż przy zadaniach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02c3dd85-7850-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023719/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPW.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38640,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego (branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej) dla:
1. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Dąbrówce na ul. Kościuszki na drodze nr 4320W
2. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Poświętnem na ul. Szkolnej na drodze nr 4351W
3. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Strachówce na ul. Jana Pawła II na drodze nr 4328W. 4340W
4. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Tłuszczu na ul. Warszawskiej na drodze nr 4325W
5. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Urlach na ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego na drodze nr 4340W

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego (branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej) dla:
1. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 2 przejściu dla pieszych w Markach na ul. Kościuszki i Wołodyjowskiego na drodze gminnej i powiatowej 432181W, i drodze powiatowej nr 4370W

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego (branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej) dla:
1. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściu dla pieszych w Wołominie na ul. Generała Emiliana Fieldorfa , Sportowej i Lipińskiej na drogach nr 4358W, 431765W, 431082W

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego (branży elektrycznej) dla:
1.Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściu dla pieszych w Zielonce na ul. Mareckiej, T. Kościuszki, ks. Bolesława Jagiełłowicza na drogach nr 4366W i 431228W

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego (branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej) dla:
1. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściu dla pieszych w Kruszu na drogach nr 4335W, 430311W

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla:
1. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściu dla pieszych w Radzyminie na ul. Cypriana Kamila Norwida, Strzelców Wileńskich i Adama Mickiewicza na drogach nr 4304W, 431512W, 430789W

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego (branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej) dla:
1. Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściu dla pieszych w Ząbkach na ul. Stefana Batorego i Wyspiańskiego na drogach nr 4363W i 432487W

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 8040,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.