eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › ¦wiadczenie us³ug komunalnych na terenach przyleg³ych do budynków wielorodzinnych w Skawinie



Og³oszenie z dnia 2021-04-27


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00041038 z dnia 2021-04-27

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug komunalnych na terenach przyleg³ych do budynków wielorodzinnych w Skawinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Skawina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555588

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48122770179

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.mueck@gminaskawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/umigskawina

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug komunalnych na terenach przyleg³ych do budynków wielorodzinnych w Skawinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a4cab8d5-a342-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00041038

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003309/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ug komunalnych na terenach przyleg³ych do budynków wielorodzinnych w Skawinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu: https://miniportal.pl, ePUAPu: /umigskawina/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Z³o¿enie oferty w postêpowaniu, ³±czy siê z udostêpnianiem przez Zamawiaj±cego, danych osobowych osób fizycznych, dotyczy to w szczególno¶ci: 1) wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, 2) wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, 3) pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osoba fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie), 4) cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem danych osobowych jest Gmina Skawina z siedzib±: Urz±d Miasta i Gminy w Skawinie, 32-050 Skawina, Rynek 1, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Skawina, dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@gminaskawina.pl, odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.Wykonawca posiada: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych wykonawcy, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO.Nie przys³uguje Wykonawcy: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych wykonawcy, jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wykonawcy przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.GK.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Czê¶ci 1 zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug komunalnych na terenach przyleg³ych do budynków wielorodzinnych w Skawinie – Rejon Stare Miasto, w zakresie letniego i zimowego utrzymania czysto¶ci ci±gów pieszych i miejsc postojowych oraz utrzymania w czysto¶ci na terenach zieleni osiedlowej. Powierzchnia objêta zamówieniem: ci±gi piesze i miejsca postojowe – 2 727,00 m2, tereny zieleni – 21 000,00 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegaj±c± na tym, ¿e w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wy³onionemu w tym postêpowaniu Wykonawcy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug na terenie objêtym przedmiotem zamówienia, do 50% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego, co zosta³o skalkulowane przy szacowaniu warto¶ci zamówienia podstawowego, a mo¿e byæ udzielone na warunkach przewidzianych w umowie dla postêpowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego bêdzie fakt, ¿e w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizowa³ us³ugi w terminie i z najwy¿sz± staranno¶ci±. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest te¿ tym, ¿e zapewni on nie gorszy standard i jako¶æ wykonywania nowego zamówienia ni¿ dotycz±ce zamówienia podstawowego, a tak¿e, ¿e Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak równie¿ strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mog± dotyczyæ wykonania podobnych us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, tj. us³ug letniego i zimowego utrzymania czysto¶ci ci±gów pieszych i miejsc postojowych oraz utrzymania czysto¶ci na terenach zieleni osiedlowej

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zg³oszenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Czê¶ci 2 zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug komunalnych na terenach przyleg³ych do budynków wielorodzinnych w Skawinie – Rejon Ogrody, w zakresie letniego i zimowego utrzymania czysto¶ci ci±gów pieszych i miejsc postojowych oraz utrzymania w czysto¶ci na terenach zieleni osiedlowej. Powierzchnia objêta zamówieniem: ci±gi piesze i miejsca postojowe – 8 717,00 m2, tereny zieleni – 28 500,00 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegaj±c± na tym, ¿e w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wy³onionemu w tym postêpowaniu Wykonawcy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug na terenie objêtym przedmiotem zamówienia, do 50% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego, co zosta³o skalkulowane przy szacowaniu warto¶ci zamówienia podstawowego, a mo¿e byæ udzielone na warunkach przewidzianych w umowie dla postêpowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego bêdzie fakt, ¿e w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizowa³ us³ugi w terminie i z najwy¿sz± staranno¶ci±. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest te¿ tym, ¿e zapewni on nie gorszy standard i jako¶æ wykonywania nowego zamówienia ni¿ dotycz±ce zamówienia podstawowego, a tak¿e, ¿e Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak równie¿ strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mog± dotyczyæ wykonania podobnych us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, tj. us³ug letniego i zimowego utrzymania czysto¶ci ci±gów pieszych i miejsc postojowych oraz utrzymania czysto¶ci na terenach zieleni osiedlowej

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zg³oszenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Czê¶ci 3 zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug komunalnych na terenach przyleg³ych do budynków wielorodzinnych w Skawinie – Ko¶ciuszki, w zakresie letniego i zimowego utrzymania czysto¶ci ci±gów pieszych i miejsc postojowych oraz utrzymania w czysto¶ci na terenach zieleni osiedlowej. Powierzchnia objêta zamówieniem: ci±gi piesze i miejsca postojowe – 12 275,00 m2, tereny zieleni – 37 500,00 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegaj±c± na tym, ¿e w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wy³onionemu w tym postêpowaniu Wykonawcy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug na terenie objêtym przedmiotem zamówienia, do 50% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego, co zosta³o skalkulowane przy szacowaniu warto¶ci zamówienia podstawowego, a mo¿e byæ udzielone na warunkach przewidzianych w umowie dla postêpowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego bêdzie fakt, ¿e w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizowa³ us³ugi w terminie i z najwy¿sz± staranno¶ci±. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest te¿ tym, ¿e zapewni on nie gorszy standard i jako¶æ wykonywania nowego zamówienia ni¿ dotycz±ce zamówienia podstawowego, a tak¿e, ¿e Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak równie¿ strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mog± dotyczyæ wykonania podobnych us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, tj. us³ug letniego i zimowego utrzymania czysto¶ci ci±gów pieszych i miejsc postojowych oraz utrzymania czysto¶ci na terenach zieleni osiedlowej

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zg³oszenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Czê¶ci 4 zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug komunalnych na terenach przyleg³ych do budynków wielorodzinnych w Skawinie – Awaryjne, w zakresie letniego i zimowego utrzymania czysto¶ci ci±gów pieszych i miejsc postojowych oraz utrzymania w czysto¶ci na terenach zieleni osiedlowej. Powierzchnia objêta zamówieniem: ci±gi piesze i miejsca postojowe – 4 381,00 m2, tereny zieleni – 28 900,00 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegaj±c± na tym, ¿e w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wy³onionemu w tym postêpowaniu Wykonawcy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug na terenie objêtym przedmiotem zamówienia, do 50% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego, co zosta³o skalkulowane przy szacowaniu warto¶ci zamówienia podstawowego, a mo¿e byæ udzielone na warunkach przewidzianych w umowie dla postêpowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego bêdzie fakt, ¿e w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizowa³ us³ugi w terminie i z najwy¿sz± staranno¶ci±. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest te¿ tym, ¿e zapewni on nie gorszy standard i jako¶æ wykonywania nowego zamówienia ni¿ dotycz±ce zamówienia podstawowego, a tak¿e, ¿e Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak równie¿ strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mog± dotyczyæ wykonania podobnych us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, tj. us³ug letniego i zimowego utrzymania czysto¶ci ci±gów pieszych i miejsc postojowych oraz utrzymania czysto¶ci na terenach zieleni osiedlowej

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zg³oszenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± by³ wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika do SWZ, 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy – sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wype³niony formularz OFERTA, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika do SWZ;2) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty; 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres us³ug wykonaj± poszczególni Wykonawcy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty,2. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adaj± Wykonawcy w zakresie, w jakim ka¿dy z nich wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres us³ug wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy w zakresie zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê przedmiotu umowy w zakresie zamiany ilo¶ci w pozycjach okre¶lonych w formularzu cenowym, jednak¿e ³±czna warto¶æ tych zmian w ostatecznym rozliczeniu nie mo¿e przekroczyæ ceny oferty jak± zaoferowa³ Wykonawca. Rozliczenie bêdzie dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie. b) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ:Przez okoliczno¶ci si³y wy¿szej Strony rozumiej± zdarzenie zewnêtrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ ani jemu zapobiec, w szczególno¶ci takie jak: wojna, stan wyj±tkowy, powód¼, po¿ar czy te¿ zasadnicza zmiana sytuacji spo³eczno – gospodarczej.c) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowi±zkupodatkowego itp., d) zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug, e) zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 z pó¼niejszym zm.),f) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. - je¿eli zmiany w pkt d), e) i f) bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê (je¿eli bêdzie dotyczyæ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-04-27 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.