eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząska › Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040609 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Rząska

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp1@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d8eb097-984e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015178/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Część 1: produkty farmaceutyczne

1.2.3 Część 2: materiały medyczne

1.2.4 Część 3: wyposażenie medyczne

1.2.5 Część 4: IPMED - torba

1.2.6 Część 5: IPMED - wyposażenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030647/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/MED/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części nr 1 jest dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 159922,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części nr 2 jest dostawa pozostałych materiałów medycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 68594,1 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części nr 3 jest dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 30616,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części nr 4 jest dostawa Indywidualnego Pakietu Medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 56975,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 12 kwietnia 2021 ogłosił ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00030647/01 do postępowania pn.”Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” część 1 o sygn. 3/MED/21. Od dnia 13 kwietnia 2021 r. zaczęły wpływać pytania od Wykonawców dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. W konsekwencji okazało się, że miały one wpływ na istotne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, zmiany w formularzach cenowych.Zamawiający uwzględnił wszystkie pytania dokonując zmian w dokumentacji, które chciał ogłosić w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia. Próby takie podejmował już od dnia 19 kwietnia 2021r. i trwały one do dnia 23 kwietnia 2021 r. i były bezskuteczne. Klikając w funkcję „opublikuj” pojawiał się komunikat „wystąpił nieoczekiwany błąd” po czym, ogłoszenie nie było wciąż publikowane. Powodem braku skuteczności była awaria platformy Urzędu Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl. O zaistniałym problemie, drogą elektroniczną poprzez formularz ww. platformy FAQ czterokrotnie zostały dokonane zgłoszenia. Ponadto zostały wykonane telefony na infolinię w tej samej sprawie. Do dnia 23 kwietnia 2021 nie wpłynęła żadna odpowiedź. W związku z tym, że nie można było ogłosić zmian w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż jest obarczone wadą powodująca brak możliwości złożenia przez Wykonawców ofert, które by spełniały wymagania Zamawiającego. Dalsze prowadzenie postępowania mija się z celem, gdyż jest ono wadliwe.W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019) unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 1, przed upływem terminu składania ofert, gdyż pojawiła się okoliczność powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 12 kwietnia 2021 ogłosił ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00030647/01 do postępowania pn.”Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” część 2 o sygn. 3/MED/21. Od dnia 13 kwietnia 2021 r. zaczęły wpływać pytania od Wykonawców dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. W konsekwencji okazało się, że miały one wpływ na istotne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, zmiany w formularzach cenowych.Zamawiający uwzględnił wszystkie pytania dokonując zmian w dokumentacji, które chciał ogłosić w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia. Próby takie podejmował już od dnia 19 kwietnia 2021r. i trwały one do dnia 23 kwietnia 2021 r. i były bezskuteczne. Klikając w funkcję „opublikuj” pojawiał się komunikat „wystąpił nieoczekiwany błąd” po czym, ogłoszenie nie było wciąż publikowane. Powodem braku skuteczności była awaria platformy Urzędu Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl. O zaistniałym problemie, drogą elektroniczną poprzez formularz ww. platformy FAQ czterokrotnie zostały dokonane zgłoszenia. Ponadto zostały wykonane telefony na infolinię w tej samej sprawie. Do dnia 23 kwietnia 2021 nie wpłynęła żadna odpowiedź. W związku z tym, że nie można było ogłosić zmian w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż jest obarczone wadą powodująca brak możliwości złożenia przez Wykonawców ofert, które by spełniały wymagania Zamawiającego. Dalsze prowadzenie postępowania mija się z celem, gdyż jest ono wadliwe.W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019) unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, przed upływem terminu składania ofert, gdyż pojawiła się okoliczność powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 12 kwietnia 2021 ogłosił ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00030647/01 do postępowania pn.”Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” część 3 o sygn. 3/MED/21. Od dnia 13 kwietnia 2021 r. zaczęły wpływać pytania od Wykonawców dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. W konsekwencji okazało się, że miały one wpływ na istotne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, zmiany w formularzach cenowych.Zamawiający uwzględnił wszystkie pytania dokonując zmian w dokumentacji, które chciał ogłosić w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia. Próby takie podejmował już od dnia 19 kwietnia 2021r. i trwały one do dnia 23 kwietnia 2021 r. i były bezskuteczne. Klikając w funkcję „opublikuj” pojawiał się komunikat „wystąpił nieoczekiwany błąd” po czym, ogłoszenie nie było wciąż publikowane. Powodem braku skuteczności była awaria platformy Urzędu Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl. O zaistniałym problemie, drogą elektroniczną poprzez formularz ww. platformy FAQ czterokrotnie zostały dokonane zgłoszenia. Ponadto zostały wykonane telefony na infolinię w tej samej sprawie. Do dnia 23 kwietnia 2021 nie wpłynęła żadna odpowiedź. W związku z tym, że nie można było ogłosić zmian w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż jest obarczone wadą powodująca brak możliwości złożenia przez Wykonawców ofert, które by spełniały wymagania Zamawiającego. Dalsze prowadzenie postępowania mija się z celem, gdyż jest ono wadliwe.W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019) unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 3, przed upływem terminu składania ofert, gdyż pojawiła się okoliczność powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 12 kwietnia 2021 ogłosił ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00030647/01 do postępowania pn.”Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” część 4 o sygn. 3/MED/21. Od dnia 13 kwietnia 2021 r. zaczęły wpływać pytania od Wykonawców dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. W konsekwencji okazało się, że miały one wpływ na istotne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, zmiany w formularzach cenowych.Zamawiający uwzględnił wszystkie pytania dokonując zmian w dokumentacji, które chciał ogłosić w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia. Próby takie podejmował już od dnia 19 kwietnia 2021r. i trwały one do dnia 23 kwietnia 2021 r. i były bezskuteczne. Klikając w funkcję „opublikuj” pojawiał się komunikat „wystąpił nieoczekiwany błąd” po czym, ogłoszenie nie było wciąż publikowane. Powodem braku skuteczności była awaria platformy Urzędu Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl. O zaistniałym problemie, drogą elektroniczną poprzez formularz ww. platformy FAQ czterokrotnie zostały dokonane zgłoszenia. Ponadto zostały wykonane telefony na infolinię w tej samej sprawie. Do dnia 23 kwietnia 2021 nie wpłynęła żadna odpowiedź. W związku z tym, że nie można było ogłosić zmian w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż jest obarczone wadą powodująca brak możliwości złożenia przez Wykonawców ofert, które by spełniały wymagania Zamawiającego. Dalsze prowadzenie postępowania mija się z celem, gdyż jest ono wadliwe.W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019) unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 4, przed upływem terminu składania ofert, gdyż pojawiła się okoliczność powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji przedmiot zamówienia: Część zamówienia nr 1 Wartość części: Zamawiający wskazał wartość podstawową netto wraz z prawem opcji w wysokości 53 307,62 złCzęść zamówienia nr 2 Wartość części: Zamawiający wskazał wartość podstawową netto wraz z prawem opcji w wysokości 22 864,70 złCzęść zamówienia nr 3 Wartość części: Zamawiający wskazał wartość podstawową netto wraz z prawem opcji w wysokości 10 205,90 złCzęść zamówienia nr 4 Wartość części: Zamawiający wskazał wartość podstawową netto wraz z prawem opcji w wysokości 18 991,84zł
2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.