Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030647/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040609 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp1@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d8eb097-984e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015178/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Część 1: produkty farmaceutyczne
1.2.3 Część 2: materiały medyczne
1.2.4 Część 3: wyposażenie medyczne
1.2.5 Część 4: IPMED - torba
1.2.6 Część 5: IPMED - wyposażenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030647/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/MED/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 1 jest dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 159922,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 2 jest dostawa pozostałych materiałów medycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 68594,1 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 3 jest dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30616,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 4 jest dostawa Indywidualnego Pakietu Medycznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 56975,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 12 kwietnia 2021 ogłosił ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00030647/01 do postępowania pn.”Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” część 1 o sygn. 3/MED/21. Od dnia 13 kwietnia 2021 r. zaczęły wpływać pytania od Wykonawców dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. W konsekwencji okazało się, że miały one wpływ na istotne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, zmiany w formularzach cenowych.Zamawiający uwzględnił wszystkie pytania dokonując zmian w dokumentacji, które chciał ogłosić w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia. Próby takie podejmował już od dnia 19 kwietnia 2021r. i trwały one do dnia 23 kwietnia 2021 r. i były bezskuteczne. Klikając w funkcję „opublikuj” pojawiał się komunikat „wystąpił nieoczekiwany błąd” po czym, ogłoszenie nie było wciąż publikowane. Powodem braku skuteczności była awaria platformy Urzędu Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl. O zaistniałym problemie, drogą elektroniczną poprzez formularz ww. platformy FAQ czterokrotnie zostały dokonane zgłoszenia. Ponadto zostały wykonane telefony na infolinię w tej samej sprawie. Do dnia 23 kwietnia 2021 nie wpłynęła żadna odpowiedź. W związku z tym, że nie można było ogłosić zmian w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż jest obarczone wadą powodująca brak możliwości złożenia przez Wykonawców ofert, które by spełniały wymagania Zamawiającego. Dalsze prowadzenie postępowania mija się z celem, gdyż jest ono wadliwe.W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019) unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 1, przed upływem terminu składania ofert, gdyż pojawiła się okoliczność powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 12 kwietnia 2021 ogłosił ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00030647/01 do postępowania pn.”Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” część 2 o sygn. 3/MED/21. Od dnia 13 kwietnia 2021 r. zaczęły wpływać pytania od Wykonawców dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. W konsekwencji okazało się, że miały one wpływ na istotne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, zmiany w formularzach cenowych.Zamawiający uwzględnił wszystkie pytania dokonując zmian w dokumentacji, które chciał ogłosić w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia. Próby takie podejmował już od dnia 19 kwietnia 2021r. i trwały one do dnia 23 kwietnia 2021 r. i były bezskuteczne. Klikając w funkcję „opublikuj” pojawiał się komunikat „wystąpił nieoczekiwany błąd” po czym, ogłoszenie nie było wciąż publikowane. Powodem braku skuteczności była awaria platformy Urzędu Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl. O zaistniałym problemie, drogą elektroniczną poprzez formularz ww. platformy FAQ czterokrotnie zostały dokonane zgłoszenia. Ponadto zostały wykonane telefony na infolinię w tej samej sprawie. Do dnia 23 kwietnia 2021 nie wpłynęła żadna odpowiedź. W związku z tym, że nie można było ogłosić zmian w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż jest obarczone wadą powodująca brak możliwości złożenia przez Wykonawców ofert, które by spełniały wymagania Zamawiającego. Dalsze prowadzenie postępowania mija się z celem, gdyż jest ono wadliwe.W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019) unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, przed upływem terminu składania ofert, gdyż pojawiła się okoliczność powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 12 kwietnia 2021 ogłosił ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00030647/01 do postępowania pn.”Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” część 3 o sygn. 3/MED/21. Od dnia 13 kwietnia 2021 r. zaczęły wpływać pytania od Wykonawców dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. W konsekwencji okazało się, że miały one wpływ na istotne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, zmiany w formularzach cenowych.Zamawiający uwzględnił wszystkie pytania dokonując zmian w dokumentacji, które chciał ogłosić w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia. Próby takie podejmował już od dnia 19 kwietnia 2021r. i trwały one do dnia 23 kwietnia 2021 r. i były bezskuteczne. Klikając w funkcję „opublikuj” pojawiał się komunikat „wystąpił nieoczekiwany błąd” po czym, ogłoszenie nie było wciąż publikowane. Powodem braku skuteczności była awaria platformy Urzędu Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl. O zaistniałym problemie, drogą elektroniczną poprzez formularz ww. platformy FAQ czterokrotnie zostały dokonane zgłoszenia. Ponadto zostały wykonane telefony na infolinię w tej samej sprawie. Do dnia 23 kwietnia 2021 nie wpłynęła żadna odpowiedź. W związku z tym, że nie można było ogłosić zmian w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż jest obarczone wadą powodująca brak możliwości złożenia przez Wykonawców ofert, które by spełniały wymagania Zamawiającego. Dalsze prowadzenie postępowania mija się z celem, gdyż jest ono wadliwe.W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019) unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 3, przed upływem terminu składania ofert, gdyż pojawiła się okoliczność powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 12 kwietnia 2021 ogłosił ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00030647/01 do postępowania pn.”Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” część 4 o sygn. 3/MED/21. Od dnia 13 kwietnia 2021 r. zaczęły wpływać pytania od Wykonawców dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. W konsekwencji okazało się, że miały one wpływ na istotne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, zmiany w formularzach cenowych.Zamawiający uwzględnił wszystkie pytania dokonując zmian w dokumentacji, które chciał ogłosić w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia. Próby takie podejmował już od dnia 19 kwietnia 2021r. i trwały one do dnia 23 kwietnia 2021 r. i były bezskuteczne. Klikając w funkcję „opublikuj” pojawiał się komunikat „wystąpił nieoczekiwany błąd” po czym, ogłoszenie nie było wciąż publikowane. Powodem braku skuteczności była awaria platformy Urzędu Zamówień Publicznych: ezamowienia.gov.pl. O zaistniałym problemie, drogą elektroniczną poprzez formularz ww. platformy FAQ czterokrotnie zostały dokonane zgłoszenia. Ponadto zostały wykonane telefony na infolinię w tej samej sprawie. Do dnia 23 kwietnia 2021 nie wpłynęła żadna odpowiedź. W związku z tym, że nie można było ogłosić zmian w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż jest obarczone wadą powodująca brak możliwości złożenia przez Wykonawców ofert, które by spełniały wymagania Zamawiającego. Dalsze prowadzenie postępowania mija się z celem, gdyż jest ono wadliwe.W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019) unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 4, przed upływem terminu składania ofert, gdyż pojawiła się okoliczność powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI RZĄSKA
więcej: przetargi RZĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
- Dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz mleka modyfikowanego dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych dla UCZKIN - podziale na 13 pakietów.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.