eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPrzebudowa świetlicy wiejskiej w m. Szopinek



Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Szopinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-29-59

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-23-64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=1029&p1=szczegoly&p2=78058

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Szopinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979ef5db-568c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004046/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Szopinek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301067/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.61.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219508,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku świetlicy wiejskiej

Miejsce realizacji inwestycji: działka nr 140, miejscowość Szopinek, obręb 0022 Szopinek, Gmina Zamość.


Parametry budynku:
• długość - 14,75 m,
• szerokość - 12,05 m,
• wysokość do kalenicy - 6,32 m,
• powierzchnia zabudowy - 177,74 m2,
• powierzchnia użytkowa - 149,95 m2,
• kubatura - 484,34 m3,

Opis stanu istniejącego budynku
Budynek o rzucie w kształcie prostokąta, parterowy, niepodpiwniczony.
Obiekt przykryty dachem dwuspadowym, symetrycznym, o jednej kalenicy dachowej.
Pokrycie dachu z blachy ocynkowanej malowanej.
Ławy pod ścianami betonowe.
Ściany zewnętrzne grubości 28- 48 cm, z bloczków betonu komórkowego oraz cegły ceramicznej pełnej. Podmurówka z cegły silikatowej.
Ściany nadziemne od strony zewnętrznej – izolacja styropianem gr 15 cm, siatka na klej, malowanie w kolorach odcieni zielonego.
Ściany od strony wewnętrznej – otynkowane tynkiem cementowo-wapiennym, malowanym farbami emulsyjnymi.
Strop drewniany z dociepleniem z wełny mineralnej (sufit podwieszany).
Konstrukcja dachu drewniana, krokwiowa, wiązary deskowe.

Planowane roboty budowlane

br. budowlana
- roboty rozbiórkowe,
- roboty murowe,
- remont opaski i dojść utwardzonych,
- remont elewacji,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- malowanie pokrycia dachowego,

br. sanitarne
- wykonanie instalacji wod-kan wraz z montażem armatury,
- wykonanie instalacji cwu,
- wykonanie instalacji wentylacyjnej,
- wykonanie instalacji klimatyzacyjnej

br. elektryczna
- wymiana tablicy rozdzielczej,
- wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- wymiana źródeł światła na LED
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- montaż instalacji monitoringu,

Szczegółowy rodzaj robót budowlanych oraz zakres prac został określony w dokumentacji dołączonej do postępowania, w skład, której wchodzi:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR)
 przedmiary robót.

Zamówienie będzie rozliczane kosztorysowo.

Zadanie dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn, zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).

Wykonawca zobowiązany jest samodzielne sporządzić kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie załączonej do postępowania dokumentacji i przedmiaru robót) i załączyć go do oferty jako ZAŁĄCZNIK NR 2.
Brak kosztorysu ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny.
W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert.
Wszystkie oferty są wyższe niż maksymalna kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację zadania.
Zamawiający po otwarciu ofert zauważył, iż w przedmiarze branży elektrycznej w poz. 4 „Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy 2-biegunowy 25/2/003” brak jest ilości, jaka powinna zostać skalkulowana dla tej pozycji.
Brak ilości znacząco wpłynął na kalkulację ceny przez Wykonawców, którzy przyjęli i wycenili różne ilości.
Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować poprawności kosztorysów ofertowych sporządzonych przez Wykonawców, ani nie ma podstawy do poprawienia kosztorysów jako „omyłki pisarskiej i rachunkowej” z uwagi na to, że nie podał żadnej ilości w przedmiarze robót.

Konieczne jest zatem unieważnienie postępowania, zmiana przedmiaru branży elektrycznej oraz przeprowadzenie nowego postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.