eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Budowa TARGOWISKA MIEJSKIEGO w Dębnie w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039128 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa TARGOWISKA MIEJSKIEGO w Dębnie w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957603001 do 4

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa TARGOWISKA MIEJSKIEGO w Dębnie w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53988937-a401-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002753/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Kapitalny remont zabytkowego budynku przy ul. Mickiewicza 43 w Dębnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/um_debno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/um_debno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną. Zaleca się składanie podpisu bezpośrednio na każdym dokumencie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI/01.07/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wybudowanie targowiska miejskiego w Dębnie przy ul. Salezjańskiej wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej oraz niezbędnymwyposażeniem, umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego z uzyskaniem przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace i obowiązki: 1) Zaprojektowanie – tj. opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej Targowiska Miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem działki i niezbędnym wyposażeniem w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wszystkich branż wrazz zastępstwem inwestorskim polegającym na uzyskaniu w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę. Przez kompleksowądokumentację należy rozumieć występującą łącznie następującą dokumentację:• Projekt budowlany wraz z wymaganymi opiniami i uzgodnieniami, niezbędny do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę wynikających z przepisów Prawa budowlanego i przepisów szczególnych, w tym uzgodnienie go z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Szczecinie;• Przedmiary robót i szczegółowe specyfikacje wykonania i montażu,• Projekty wykonawcze wszystkich branż, uszczegóławiające rozwiązania konstrukcyjne, architektoniczne, instalacyjne,wykończeniowe oraz wystąpienia możliwych kolizji i robót demontażowych, na potrzebę prawidłowej wyceny przez przyszłego wykonawcę i realizacji budowy. Zamawiający informuje,że teren objęty zamówieniem nie jest zabudowany, brak też wytyczonych dróg, na całym obszarze znajdują się podziemne fragmenty starych fundamentów wraz z licznymi odcinkaminieczynnych uzbrojeń. Na części terenu znajduje się strefa willi ochrony konserwatorskiej (patrz mapa miejscowego zagospodarowania terenu). Teren objęty jest miejscowym planemzagospodarowania terenu.2) Budowa – tj. wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przezZamawiającego ww. dokumentacji projektowej, robót budowlanych polegających na kompleksowej budowie Targowiska Miejskiego wraz z zagospodarowaniem i niezbędnym wyposażeniem do uruchomienia targowiska oraz uzyskaniem w imieniu zamawiającego, zgodniez przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.3) Nadzór autorski – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów ww. projektów branżowych) przez cały czas trwania przedmiotowej inwestycji, w zakresie określonym w § 20 ustawy Prawo budowlane, rozszerzonym o wykonanie dodatkowychopracowań projektowych w trakcie trwania budowy wynikających ze zmian wprowadzanych na wniosek Wykonawcy oraz z zaistniałych kolizji, których na etapie projektowym nie można byłoprzewidzieć.3. Celem zamierzenia jest budowa Targowiska Miejskiego, które będzie wpisywało się architektonicznie w zabytkową zabudowę dawnego starego miasta, zapewniając atrakcyjny ład architektoniczno – urbanistyczny i jednocześnie wypełni zapotrzebowanie dla miejskiegohandlu.4. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w dołączonym do niniejszej SWZ Programie funkcjonalno – użytkowym (dalej: „PFU”), zestawieniu rzeczowo – finansowym wg załącznika do SWZ nr 1a, a także w wytycznych do wyceny wg załącznika nr 4 i załączniku nr 3 – specyfikacji dla tablic.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44622000-6 - Układy odzyskiwania ciepła

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45213141-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych

45233140-2 - Roboty drogowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, które swoim zakresem mogą obejmować przebudowę lub rozbudowę wybudowanych obiektów, bądź budowę nowych elementów infrastruktury budowlanej terenu Targowiska Miejskiego lub terenu do niego przyległego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji z serwisem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. 2. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna ifinansowa): 1) Wykonawca posiada minimalny roczny przychód za rok 2020 w wysokości 3.000.000 zł, w tym minimalny roczny przychód w zakresie działalności objętej zamówieniem za rok 2020 w wysokości 2.000.000 zł.2) Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł.3) Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 3.000.000 zł.4. Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową tj.: 1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał osobiście w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył łącznie:a) co najmniej jedną: budowę, przebudowę, rozbudowę lub kompleksowy remont budynku kubaturowego o powierzchnizabudowy min. 600 m2 lub kubaturze min. 2000 m3 lub powierzchni użytkowej min. 500 m2; orazb) co najmniej jedną budowę polegającą na budowie wiaty lub hali o rozpiętości dźwigarów dachowych równej lub większej niż 20,0 m lub spełniającej łącznie następujące parametry: wysokość większa lub równa 5,00 m w najwyższym miejscu kalenicy i powierzchnia zabudowy większa lub równa 1000 m2. Zamawiający uzna za spełnienie warunku doświadczenia w robotach budowlanych w postaci jednej budowy, która spełni oba minimalne warunki opisane lit. a i b jednocześnie. 2) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał osobiście w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył usługi projektowe odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu:a) co najmniej jednego kompleksowego projektu budynku kubaturowego wraz z zagospodarowaniem terenu zawierający wszystkie branże: architektoniczną, konstrukcyjną, elektryczną, sanitarną i drogową (w tym projekt budowlany i wykonawczy);b) co najmniej jeden projekt wiaty lub hali (w tym projekt budowlany iwykonawczy): • o rozpiętości dźwigarów dachowych równej lub większej niż 20,0 m, lub • spełniającej łącznie następujące parametry: o wysokości większej lub równej 5,00 m w najwyższym miejscu kalenicy i powierzchni zabudowy większej lub równej 1000 m2. Zamawiający uzna za spełnienie warunku doświadczenia w usługach projektowych również wykonanie jednego kompleksowego projektu (budowlanego i wykonawczego), który spełni oba minimalne warunki opisane pod lit. a i b jednocześnie.3) potencjał kadrowy: dysponuje lub będzie dysponować wykwalifikowanymi: murarzami, tynkarzami, malarzami, montażystami i instalatorami branży sanitarnej i elektrycznej w tym także instalacji fotowoltaicznej, brukarzami, operatorem koparki, operatorem dźwigu;4) wykształcenie i kwalifikacje zawodowe: dysponuje lub będzie dysponować majstrami poszczególnych branż: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej, drogowej;5) osoby skierowane do nadzoru: Wykonawca dysponuje lub będziedysponować:a) osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, uprawniające do projektowania architektury obiektu w zakresie bez ograniczeń wraz z aktualnym wpisem do IzbySamorządu Zawodowego;b) osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branżykonstrukcyjnej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uprawniające do projektowania konstrukcji obiektu w zakresie bez ograniczeń wraz z aktualnymwpisem do Izby Samorządu Zawodowego;c) osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadającym przedmiotowej inwestycji wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego;d) osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowej inwestycji wraz z aktualnymwpisem do Izby Samorządu Zawodowego.e) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu w zakresie bez ograniczeń wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego;f) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresieodpowiadającym przedmiotowej inwestycji wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego;g) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowejinwestycji wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego.h) osobą, która będzie pełniła nadzór archeologiczny spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz.U.2020.282 z późniejszymi zmianami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania i aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, a w szczególności: zestawienia doświadczenia zawodowego potwierdzającego warunki wg pkt. 5.2.4 ppkt. 1 i 2 oraz odpowiednio do nich potwierdzenia inwestorów, że niniejsze roboty zostały wykonane przez Wykonawcę w sposób należyty i prawidłowo ukończone.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (wymienionych w pkt5.2.4. SWZ) mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z tym dołączają do oferty także oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługiwykonają poszczególni Wykonawcy. 2) Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w danym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę i załączą do oferty umowę spółki cywilnej.3) Oświadczenie wg zał. nr 2a do SWZ składa każdy z Wykonawców wtakim zakresie, w jakim spełnia poszczególne warunki, przy czym doświadczenie wymagane w pkt 5.2.4 ppkt 1 SWZ) w pełnym zakresie musi posiadać przynajmniej jeden z Wykonawców. Oświadczenie wg zał. nr 2b do SWZ każdy z Wykonawców składa odrębnie wykazując brak podstaw wykluczenia z postępowania w pełnym zakresie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Termin wykonania robót objętych niniejszą umową ulegnie zmianie w przypadku:1. opóźnień, przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego;2. działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej);3. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;4. zlecenia robót zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/um_debno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:40

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.