Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298232/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 35 26 010
1.5.8.) Numer faksu: 41 35 26 900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54f064e4-5420-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007003/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298232/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.ZP.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie wyposażenia w ramach projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice”
Dostawa nr 1:
Wyposażenie do PWD z Dzierążni: zakup laptopa z systemem operacyjnym, program antywirusowy, oprogramowanie office - 2 sztuki
Dostawa nr 2:
Wyposażenie do PWD z Dziekanowic: zakup laptopa z systemem operacyjnym, program antywirusowy, oprogramowanie office – 1 sztuka
Dostawa i wniesienie wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice,” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] Zamawiający informuje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Zakup 30 mobilnych stanowisk końcowych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.