Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057876/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00063574/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00195139/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
w Jaśle przy ul. Żniwnej – Dostawa ładowarki teleskopowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
w Jaśle przy ul. Żniwnej – Dostawa ładowarki teleskopowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f70dd8af-963b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnego zbierania odpadów Komunalnych w Jaśle przy ul. Żniwnej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,114900,87509872cb743b72004ded8e772f8fc3.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.7021.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.
1. Ładowarka będąca przedmiotem zamówienia musi być:
1) fabrycznie nowa, nieużywana, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2022 roku,
2) stanowić model aktualnie wytwarzany przez producenta,
3) być kompletna i wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych),
4) technicznie sprawna,
5) musi posiadać dokumentację UDT w związku z czym po stronie Wykonawcy jest przeprowadzenie badania UDT oraz innych niezbędnych odbiorów w celu dopuszczenia urządzenia do pracy,
6) musi posiadać certyfikat CE, instrukcję obsługi w języku polskim.
2. Opis wymaganych minimalnych parametrów techniczno-użytkowych (charakterystyka techniczna):
1) silnik wysokoprężny, czterocylindrowy o mocy znamionowej brutto minimum 100 KM, pojemność silnika od 3000cm3 do 4000cm3,
2) spełniający normę emisji spalin min. Stage V,
3) sterowanie ramieniem za pomocą pojedynczego joysticka z dodatkową możliwością wyboru kierunku jazdy, proporcjonalnym wysuwaniem i wsuwaniem teleskopu oraz obsługą hydrauliki zewnętrznej narzędzi,
4) napęd na obie osie 4x4, obie osie skrętne,
5) wentylator nawrotny chłodnicy silnika,
6) trzy tryby sterowania maszyną - przednia oś skrętna, obie osie skrętne, tryb „kraba’’, Przekładnia hydrostatyczna z regulacją elektroniczną. Dwa biegi hydrostatyczne (żółw/zając),
7) cztery koła równe w rozmiarze 24 cale z oponami pneumatycznymi,
8) układ hamulcowy uruchamiany hydraulicznie, wielotarczowy zanurzony w oleju, samoregulujący,
9) automatyczny lub półautomatyczny hamulec postojowy,
10) układ zapewniający samopoziomowanie szybkozłącza osprzętu podczas podnoszenia
i opuszczania ramienia,
11) system umożliwiający regulację szybkości wszystkich ruchów wysięgnika,
12) ogranicznik udźwigu,
13) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie,
14) układ hydrauliczny wyposażony w system umożliwiający wykonywanie jednocześnie kilku funkcji roboczych w trzech niezależnych płaszczyznach;
15) listwa hydrauliczna do osprzętów z szybkozłączami;
16) sygnalizacja dźwiękowa i wizualna zanieczyszczenia filtra powietrza, niskiego ciśnienia oleju silnikowego, wysokiej temperatury płynu chłodzącego, niskiego poziomu płynu chłodzącego, sygnał cofania,
17) kabina spełniająca normy ROPS/FOPS wyposażona w ogrzewanie, klimatyzację, wentylator z regulowanymi dyszami nawiewu, kolorowy wyświetlacz wielkości min. 5”, otwieraną boczną szybę, wycieraczkę szyby przedniej, tylnej, dwa lusterka wsteczne zewnętrzne, lusterko tylne, światła robocze, panoramiczna jednoelementowa tylna szyba razem z boczną prawą szybą bez słupka ograniczającego widoczność,
18) wskaźniki: prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury płynu chłodzącego, licznik przepracowanych godzin, zegar, pełne oświetlenie sygnalizacyjne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych oraz oświetlenie ostrzegawcze, alarm stabilności wzdłużnej,
19) główny wyłącznik zasilania,
20) tylny zaczep,
21) zamykany korek wlewu paliwa i AdBlue.
3. Parametry techniczne ładowarki:
1) udźwig minimalny 3000 kg,
2) udźwig na maksymalnym zasięgu do przodu min. 1100 kg,
3) udźwig na maksymalnej wysokości min. 2000 kg,
4) maksymalny zasięg do przodu min. 3,8m,
5) wysokość ładowarki (do dachu kabiny) max 2,5m,
6) szerokość ładowarki max 2,3m,
7) długość ładowarki teleskopowej bez osprzętu max 5m,
8) prześwit ładowarki teleskopowej min. 0,3m,
9) minimalna wysokość podnoszenia: 6,5m,
10) rozstaw osi max. 2,9m,
11) Silnik: diesel, czterocylindrowy,
12) Minimalna moc silnika: 100 KM,
13) Norma spalin: min. Stage V,
14) Pojemność silnika od 3000cm3 do 4000cm3,
15) Zbiornik oleju hydraulicznego o pojemności do 90l.
4. Osprzęt:
1) widły pływające do palet,
2) łyżka z dociskiem o pojemności co najmniej 1,2m3 wyposażona w lemiesz,
3) szybkozłącze hydrauliczne do zapinania/wypinania osprzętów.
5. Średnioroczna liczba motogodzin pracy ładowarki: do 500 godz./rok.
Cena ładowarki musi zawierać pełne koszty przeglądów w okresie gwarancji.
6. Miejsce dostawy: 38-200 Jasło, ul. Żniwna 11, Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-26 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-23
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- "Udzielania świadczeń w zakresie opieki psychologicznej (poradnictwo, doradztwo) w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło"
- Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Scalenie gruntów wsi Gąsówka gm. Tarnowiec na obszarze 192,37ha".
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
więcej: przetargi w Jaśle »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.