eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT - 2023R

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT – 2023R

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT – 2023R

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-644cdbee-9318-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-644cdbee-9318-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl lub e.balawejder@gminalancut.pl m.kluz@gminalancut.pl. za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-zamówienia i dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub droga elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO Zamawiający realizuje w dokumentach zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny RODO Zamawiający realizuje w dokumentach zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.BUDOWA I ROZBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT – 2023R”
obejmująca następujące zadania:
- ZAD. I - Budowa oświetlenia drogowego w m. Głuchów „Droga Graniczna”
- ZAD. II - Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Kosina „Droga Poselska”
- ZAD. III - Budowa oświetlenia drogowego w m. Kraczkowa „Zagumnia Północne”
2. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- ZAD. I - Budowa oświetlenia drogowego w m. Głuchów „Droga Graniczna”
• Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej Głuchów 9 PE:
- montaż słupów oświetleniowego typu: E-10,5/4,3 – 3 szt.
- montaż słupów oświetleniowego typu: E-10,5/2,5 – 1 szt.
- montaż przewodu oświetleniowego izolowanego AsXSn 2x25 mm² na słupach wirowanych i ŻN
o długości trasy – 290 mb
- montaż opraw oświetleniowych typu LED o mocy ok. 60W, min. 150 lm/W – 7 kpl.
- montaż bezpieczników słupowych izolowanych – 8 kpl.
- montaż na słupach nr 8/K i 6/4/K ograniczników przepięć 0,66/5 – 2 kpl. (po 1 sztuce) i wykonanie uziemień powierzchniowo – prętowych Ruz≤ 10Ω,
- montaż wolnostojącej skrzynki SO z układem sterowniczo – pomiarowym 1-fazowym – 1 kpl.
- ułożenie kabli zasilających YAKXS 4x35 od słupa nr 6/K do skrzynki sterowniczo – pomiarowej SO – 35m.
3. Wymagane parametry techniczne opraw LED:
1. Barwa światła: naturalna 4000 K
2. Stopień ochrony, wodoszczelność: IP66 - potwierdzone badaniami z akredytowanego laboratorium.
3. Stopień odporności mechanicznej: IK08 - potwierdzone badaniami z akredytowanego laboratorium.
4. Strumień świetlny: minimum 150 lm/W
5. Klasa energetyczna: min. A
6. Gwarancja: min. 5 lat
7. Kąt rozsyłu światła – szeroki min. 120o
8. Oprawa oświetleniowa w II klasie ochrony przeciwporażeniowej
9. Regulowany uchwyt.
4.Do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia jak w projekcie budowlanym lub o parametrach „równoważnych”. Parametry techniczne opraw oświetlenia drogowego typu LED należy przyjąć zgodnie z zapisami przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres robót obrazują załączone przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna.
5. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej umowy.
Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
7. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe.
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub rządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

34928530-2 - Latarnie uliczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. BUDOWA I ROZBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT – 2023R”
obejmująca następujące zadania:
- ZAD. I - Budowa oświetlenia drogowego w m. Głuchów „Droga Graniczna”
- ZAD. II - Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Kosina „Droga Poselska”
- ZAD. III - Budowa oświetlenia drogowego w m. Kraczkowa „Zagumnia Północne”
2. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- ZAD. II - Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Kosina „Droga Poselska”
• Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej S10-97 Kosina II:
- montaż na fundamentach prefabrykowanych słupów oświetleniowych aluminiowych dł. 8 m z wysięgnikami dł. 1 m – 3 kpl.
- montaż opraw oświetleniowych typu LED ok. 50 W na słupach AL. – 3 kpl.
- ułożenie kabla oświetleniowego YAKY 4x35 mm2 o długości trasy – 110 mb,
- ułożenie wzdłuż kabla na całej trasie bednarki ocynkowanej FE/ZN 25x4 i podłączenie uziemienia do słupów,
- wycinka i uporządkowanie drzew – świerki 6 szt.
• Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej S10-98 Kosina III Ośrodek Zdrowia:
- montaż słupa oświetleniowego E-10,5/4,3 – 1 kpl.
- montaż oprawy oświetleniowej typu LED ok. 50 W na wysięgniku dł. 1 m – 1 kpl.
- montaż przewodu AsXSn 2x25 mm2 o długości trasy – 43 mb,
- zamontowanie na słupie nr 89/2/III ogranicznika przepięć 0,66/5 – 1 kpl. Oraz wykonanie uziemienia powierzchniowo – prętowego Ruz≤10Ω
- wycinka gałęzi pod przewodem oświetleniowym – 5 szt.
3. Wymagane parametry techniczne opraw LED:
1. Barwa światła: naturalna 4000 K
2. Stopień ochrony, wodoszczelność: IP66 - potwierdzone badaniami z akredytowanego laboratorium.
3. Stopień odporności mechanicznej: IK08 - potwierdzone badaniami z akredytowanego laboratorium.
4. Strumień świetlny: minimum 150 lm/W
5. Klasa energetyczna: min. A
6. Gwarancja: min. 5 lat
7. Kąt rozsyłu światła – szeroki min. 120o
8. Oprawa oświetleniowa w II klasie ochrony przeciwporażeniowej
9. Regulowany uchwyt.
4. Do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia jak w projekcie budowlanym lub o parametrach „równoważnych”. Parametry techniczne opraw oświetlenia drogowego typu LED należy przyjąć zgodnie z zapisami przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres robót obrazują załączone przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna.
5. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej umowy.
Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
7. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe.
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub rządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

34928530-2 - Latarnie uliczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „BUDOWA I ROZBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT – 2023R”
obejmująca następujące zadania:
- ZAD. I - Budowa oświetlenia drogowego w m. Głuchów „Droga Graniczna”
- ZAD. II - Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Kosina „Droga Poselska”
- ZAD. III - Budowa oświetlenia drogowego w m. Kraczkowa „Zagumnia Północne”
2. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- ZAD. III - Budowa oświetlenia drogowego w m. Kraczkowa „Zagumnia Północne”
• Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowych Kraczkowa 7:
- montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm² o długości trasy – 647 mb
- montaż opraw oświetleniowych LED ok. 50W – 17 kpl.
• Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowych Kraczkowa 9:
- montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35 mm² o długości trasy – 462 mb
- montaż opraw oświetleniowych LED ok. 60W – 10 kpl.
• Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowych Kraczkowa 15:
- montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35 mm² o długości trasy – 742 mb
- montaż opraw oświetleniowych LED ok. 50W – 15 kpl.
- montaż opraw oświetleniowych LED ok. 60W – 1 kpl.
• Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowych Kraczkowa II:
- montaż złączowo – pomiarowej ZK+ZL
- montaż kabla ziemnego YAKY 4x35mm2 na odcinku od skrzynki SR w stacji trafo Kraczkowa II do szafki złączowo – pomiarowej ZK+ZL
TOR I:
- montaż kabla ziemnego YAKY 4x35mm2 na odcinku od szafki złączowo-pomiarowej ZK+ZL do słupa 30/II oraz podwieszenie na istniejących słupach przewodu linii napowietrznej oświetleniowej, łączna długość linii kablowo napowietrznej – 45 m + 259 m
- montaż opraw oświetleniowych LED ok. 50W – 6 kpl.
TOR II:
- montaż kabla ziemnego YAKY 4x35mm2 na odcinku od szafki złączowo-pomiarowej ZK+ZL do słupa 36/1/II oraz podwieszenie na istniejących słupach przewodu linii napowietrznej oświetleniowej, łączna długość linii kablowo napowietrznej – 30 m + 461 m
- montaż opraw oświetleniowych LED ok. 50W – 12 kpl.
3.Wymagane parametry techniczne opraw LED:
1. Barwa światła: naturalna 4000 K
2. Stopień ochrony, wodoszczelność: IP66 - potwierdzone badaniami z akredytowanego laboratorium.
3. Stopień odporności mechanicznej: IK08 - potwierdzone badaniami z akredytowanego laboratorium.
4. Strumień świetlny: minimum 150 lm/W
5. Klasa energetyczna: min. A
6. Gwarancja: min. 5 lat
7. Kąt rozsyłu światła – szeroki min. 120o
8. Oprawa oświetleniowa w II klasie ochrony przeciwporażeniowej
9. Regulowany uchwyt.
4. Do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia jak w projekcie budowlanym lub o parametrach „równoważnych”. Parametry techniczne opraw oświetlenia drogowego typu LED należy przyjąć zgodnie z zapisami przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej umowy.
Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
7. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe.
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub rządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

34928530-2 - Latarnie uliczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

4) zdolności technicznej lub zawodowej;
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że
DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA
a) posiada doświadczenie w realizacji robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego o wartości robót nie mniejszej niż 25 000,00 zł., a roboty te wykonana była w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; (Zał. Nr 6do SWZ)
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz .U. z 2018, poz. 1202 z późn. zm.) co najmniej od 3 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; (Zał. Nr 7 do SWZ)

DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA
a) posiada doświadczenie w realizacji robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego o wartości robót nie mniejszej niż 20 000,00 zł., a roboty te wykonana była w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; (Zał. Nr 6 do SWZ)
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz .U. z 2018, poz. 1202 z późn. zm.) co najmniej od 3 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; (Zał. Nr 7 do SWZ)

DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA
a) posiada doświadczenie w realizacji robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego o wartości robót nie mniejszej niż 160 000,00 zł., a roboty te wykonana była w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; (Zał. Nr 6 do SWZ)
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz .U. z 2018, poz. 1202 z późn. zm.) co najmniej od 3 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; (Zał. Nr 7 do SWZ)

Uprawnienia, o którym mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2018 poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.,
W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.) lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazana rzez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

INNE DOKUEMNTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415)
1) Formularz ofertowy (interaktywny)
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy tj. jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
4) Dowód wpłaty wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
CZĘŚĆ 1 ZAMOWIENIA 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych)
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych)
CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA 3 900,00 zł. (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych) do dnia 01.02.2023 r. do godz. 10.00.
Wadium wnoszone może być w:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut
96124026431111000037781763
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SWZ do terminu składania ofert.
3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

OFERTY WSPÓLNE
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
5. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje wszelkie informacje i korespondencję.
8. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został zawarty w Zał. Nr 8 do SWZ tj. projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.