eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru dla Części I, Części II a, Części II b, Części III, Części IV, Części V (pełna nazwa zad. w sekcji IX Informacje dodatkowe)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035596 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru dla Części I, Części II a, Części II b, Części III, Części IV, Części V (pełna nazwa zad. w sekcji IX Informacje dodatkowe)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 295 67 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: geodezja@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jaworzno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6322010013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzkiej 33

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-603

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaworzno@um.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jaworzno.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Sosnowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443453672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.sosnowiec.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminy Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bieruńsko – Lędziński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462887644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Bieruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatbl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gov.pl/subjects/5996,Starostwo+Powiatowe+w+Bieruniu.html

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Będziński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252431062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Sączewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat.bedzin.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru dla Części I, Części II a, Części II b, Części III, Części IV, Części V (pełna nazwa zad. w sekcji IX Informacje dodatkowe)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06f6a02-8585-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru dla usług geodezyjnych realizowanych w ramach projektu "Zwiększenie zdolności instytucjonalnej i skuteczności administracji publicznej (...)"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zwiększenie zdolności instytucjonalnej i skuteczności administracji publicznej poprzez rozbudowę i modernizację referencyjnych baz danych powiatowych rejestrów publicznych dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Działania 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Oś priorytetowa II. Cyfrowe śląskie WPF na 2021 r. zad. 620

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017795/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WGK.271.4.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inspektora Nadzoru dla wszystkich Częścizamówienia p.n. Modernizacja i dostosowanie baz danych PZGiK Miasta Dąbrowa Górnicza,Miasta Jaworzno, Miasta Sosnowiec, Gminy Miasta Tychy, Powiatu Będzińskiego, PowiatuBieruńsko-Lędzińskiego w ramach projektu partnerskiego pn. Zwiększenie zdolnościinstytucjonalnej i skuteczności administracji publicznej poprzez rozbudowę i modernizacjęreferencyjnych baz danych powiatowych rejestrów publicznych. dofinansowywanego ze środkówRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Działania2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Oś priorytetowa II. Cyfroweśląskie.1.2.Usługa świadczona przez Inspektora Nadzoru obejmuje bieżący nadzór nadusługami wykonywanymi w ramach ww. zamówień na modernizację, kontrole częściowe(okresowe) i końcowe dla każdego z Działań i Zadań w każdej z Części nadzorowanegozamówienia.1.3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:a) Nadzór nad realizacjącałości umów dotyczących wykonania Części I, Części II a, Część II b, Części III, Części IV,Części V usługi p.n.:Modernizacja i dostosowanie baz danych PZGiK Miasta Dąbrowa Górnicza,Miasta Jaworzno, Miasta Sosnowiec, Gminy Miasta Tychy, Powiatu Będzińskiego, PowiatuBieruńsko-Lędzińskiego w ramach projektu partnerskiego pn. Zwiększenie zdolnościinstytucjonalnej i skuteczności administracji publicznej poprzez rozbudowę i modernizacjęreferencyjnych baz danych powiatowych rejestrów publicznych;b) Monitorowanie i raportowanieprzebiegu realizacji umów dotyczących nadzorowanych prac;c) Dokonywanie kontroli pracnadzorowanych, obejmującej ocenę zgodności przekazanych wynikowych zbiorów danych iinnych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych, pod względem zgodności zprzepisami prawa w dziedzinie geodezji i kartografii, obowiązującymi na dzień dokonywania tejoceny;d) Współpracę z Wykonawcami umów dotyczących poszczególnych Częścinadzorowanych prac oraz wspieranie działań Kierowników Projektu danego partnera w kierunkuzabezpieczenia odpowiedniej i terminowej realizacji zamówienia;e) Udzielanie wyjaśnieńWykonawcom realizującym umowy dotyczące poszczególnych Części nadzorowanegozamówienia;f) Kontrole zgodności produktów wytworzonych w ramach nadzorowanych prac zobowiązującymi wymogami prawnymi, schematami aplikacyjnymi, Warunkami Technicznymi,wytycznymi przekazywanymi Wykonawcom w trakcie realizacji prac.g) Końcowa kontrola pracnadzorowanych, pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi na 1 miesiącprzed terminem zakończenia umowy.1.4. Realizacja usługi Inspektora Nadzoru powinna byćprowadzona z odpowiednim uwzględnieniem wniosku aplikacyjnego, postanowień umowy odofinansowanie projektu wraz załącznikami, wytycznymi w zakresie realizacji projektów RPOWSL 2014-2020 oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE. 1.5. Szczegółowyopis warunków realizacji zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do projektowanychpostanowień umowy Warunki Nadzoru i Kontroli.1.6. Na wykonaną usługę Inspektor udzieligwarancji na okres 4 lat liczony od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okresrękojmi zrównany zostaje z okresem gwarancji.2.ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE2.1. JeżeliZamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lubpochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługidostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązańrównoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnychparametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.2.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niegorozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku,wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lubnormami.2.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia donorm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, októrych mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszczarozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zmianami), zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Uzasadnienie faktyczne:Do przedmiotowego postępowania zostały złożone 3 oferty, z których oferta z najkorzystniejszą ceną – GeoINT usługi konsulting Adam Dobiński, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 Ustawy Pzp.Pozostałe z ofert, opiewają na kwoty:1. CORMET S.C. Jolanta Gacka, Romuald Gacka ul. Mieszka I 13A, 41-400 Mysłowice, cena oferty 725 700,00 zł brutto,2. Konsorcjum firm: Lider Konsorcjum: IGEKA- Usługi geodezyjne i informatyczne, Daniel JASIURKOWSKI, UL. Jana Pawła II 35F, 33-340 Stary Sącz, Partner Konsorcjum: Spatial Data System Sp. z o. o., u.. Zachodnia 47A, 43-210 Kobiór, cena oferty - 1 091 010,00 zł brutto,co przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 450 000,00 zł brutto.Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zaistniała przesłanka unieważnienia, o której mowa w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa zadania: Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru dla Części I, Części II a, Części IIb, Części III, Części IV, Części V zamówienia p.n.: Modernizacja i dostosowanie baz danych PZGiK Miasta Dąbrowa Górnicza, Miasta Jaworzno, Miasta Sosnowiec, Gminy Miasta Tychy,Powiatu Będzińskiego, Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego w ramach projektu partnerskiego pn.„Zwiększenie zdolności instytucjonalnej i skuteczności administracji publicznej poprzez rozbudowę i modernizację referencyjnych baz danych powiatowych rejestrów publicznych”.
2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.