eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tresna › Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla placówek oświatowych z terenu gminy Czernichów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033931 z dnia 2021-04-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla placówek oświatowych z terenu gminy Czernichów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICHÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Tresna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żywiecka 2

1.5.2.) Miejscowość: Tresna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-311

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338661325

1.5.8.) Numer faksu: 338661287

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czernichow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.czernichow.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla placówek oświatowych z terenu gminy Czernichów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-038eeb27-6f8a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003611/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla placówek oświatowych na terenie gminy Czernichów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach projektów pn.: „Rozwój edukacji w Międzybrodziu Żywieckim” „Rozwój edukacji w Międzybrodziu Bialskim, „Edukacja na piątkę”, „Innowacyjna edukacja” współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007628/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 108686,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektów pn.: „Rozwój edukacji w Międzybrodziu Żywieckim” „Rozwój edukacji w Międzybrodziu Bialskim, „Edukacja na piątkę”, „Innowacyjna edukacja” współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2) Szczegółowy zakres dostawy, ilości oraz parametry sprzętu określa załącznik nr 1a do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (cztery formularze)3) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy sprzętu i oprogramowania, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry danego sprzętu oraz właściwości danego oprogramowania określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje, itp. innych odpowiednich sprzętów lub oprogramowania, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) systemom, technologiom, parametrom, fakcjom, itp. sprzętów lub oprogramowania opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto zamienne sprzęty oraz oprogramowanie, przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi sprzętami i istniejącym u Zamawiającego oprogramowaniem, a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli sprzęty lub oprogramowanie zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ. 4) W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie, którego sprzętu lub oprogramowania dotyczy oferta równoważna oraz winien wykazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryterium równoważności, o których mowa w pkt 5, w stosunku do sprzętów lub oprogramowania wskazanych przez Zamawiającego.5) Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132241,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175132,32

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132241,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 2

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132241,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-04-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.