eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Organizacja i przeprowadzenie szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 58

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-645

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wachowska@zs18.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8575652-71e5-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007432/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przydotowujących do egzaminów zawodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowa 18”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009155/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS18.PZ18.1.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych (zwanych dalej „szkoleniami”).
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 90 szkoleń z obsługi drukarki 3D, po jednym dla każdej z dziewięćdziesięciu 2-osobowych grup uczestników – uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu, kształcących się w zawodach:
1) technik elektryk,
2) technik mechanik,
3) technik mechatronik,
4) technik chłodnictwa i klimatyzacji
5) technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
- przy czym za 1 szkolenie należy uznać organizację i przeprowadzenie szkolenia dla jednej 2-osobowej grupy w wymiarze 16 godzin dydaktycznych (zwanym dalej „szkoleniem”).

3. Usługa realizowana będzie w sumie dla 180 osób w podziale na dziewięćdziesiąt 2-osobowych grup w łącznym wymiarze 1 440 godzin - dla każdej grupy po 16 godzin dydaktycznych.
4. Wykonawca przeprowadzi szkolenia, o których mowa w ust. 3 swz, zgodnie z programem obejmującym zapoznanie uczestników szkolenia z budową i zasadami obsługi drukarki 3D oraz wykształcenie u uczestników szkolenia umiejętności drukowania na drukarce 3D zaprojektowanych przez nich na zajęciach szkoleniowych drobnych elementów konstrukcyjnych, wynikających z podstawy programowej kształcenia odpowiednio w zawodzie, w którym się uczą, tj. dla technika elektryka lub technika mechanika lub technika mechatronika lub technika chłodnictwa i klimatyzacji lub technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
5. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić program szkolenia Zamawiającemu, na co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszym dniu zajęć szkoleniowych, przed ich rozpoczęciem, do zapoznania uczestników danego szkolenia z jego programem.
7. Szkolenia realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 2-osobowych praktycznych zajęć - wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu, z/s przy ul. Młodych Techników 58.
8. Zamawiający zapewni każdorazowo do przeprowadzenia zajęć szkoleniowych pracownie kształcenia zawodowego lub pracowanie informatyczne wyposażone w dwa stanowiska - zestawy komputerowe z wymaganym oprogramowaniem informatycznym i specjalistycznym zawodowym, wykorzystywanym w nauce zawodów, o których mowa w ust. 3 swz oraz dwie drukarki 3D.
9. Model wykorzystywanych podczas szkolenia drukarek 3D, Zamawiający przedstawi Wykonawcy na co najmniej 14 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia szkoleń, o którym mowa w rozdz. V swz.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnych do przeprowadzenia zajęć szkoleniowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D, służących realizacji programu szkolenia.
11. Szkolenia mają być realizowane każdorazowo w pełnym zakresie czasu ich trwania, o którym mowa w ust. 13 swz, w formie zajęć praktycznych z korzystaniem przez każdego uczestnika szkolenia z indywidualnego stanowiska - zestawu komputerowego z dostępem do oddzielnej przypisanej do niego drukarki 3D.
12. Szkolenia powinny trwać dla każdej z dziewięćdziesięciu grup po 16 godzin dydaktycznych. Przez 1 godzinę dydaktyczną szkolenia Zamawiający rozumie 45 minut. Do czasu 16 godzin dydaktycznych szkolenia nie wlicza się przerw.
13. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach szkoleniowych.
14. Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia, dla każdej z dziewięćdziesięciu grup, dziennika zajęć szkoleniowych, którego wzór otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji.
15. Wykonawca sporządzi i przekaże każdemu ze 180 uczestników szkoleń zaświadczenie potwierdzające ukończenie przez niego 16-godzinnego szkolenia. Zaświadczenia sporządzone zostaną zgodnie z obowiązującymi wymogami dotyczącymi oznakowania działań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
16. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.
18. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji. Natomiast potwierdzanie przez Zamawiającego i Wykonawcę, uzgodnionych dokładnych tygodniowych terminów realizacji usługi, odbywać będzie się każdorazowo w piątek poprzedzający dany tydzień realizacji usługi.
19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla dwóch grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
20. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w ust. 19 swz, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak, niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Znak sprawy: ZS18.PZ18.1.22 Wrocław, 24.01.2022r.
Dot.: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach
cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych.
ZAWIADOMIENIE O
UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019
ze zm., zwanej dalej „ustawą Pzp”), Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie
faktyczne i prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się
jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej (tj. oferty Wykonawcy ZERO Technologia Produkcji
Andrzej Leks, cena: 239 310,00 zł brutto), przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego sfinansowanie
zamówienia (tj. 180 000,00 zł brutto), a Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny oferty najkorzystniejszej.
Mając na uwadze powyższe należy uznać, iż zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na wskazanej powyżej
podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.