Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00420219/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Posterunek Policji w Niedrzwicy Dużej - zaprojektowanie i budowa posterunku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 46 06
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Posterunek Policji w Niedrzwicy Dużej - zaprojektowanie i budowa posterunku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-027d5d78-5aa4-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017280/48/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 PP w Niedrzwicy Dużej - zaprojektowanie i budowa posterunku modułowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 113/1.1.9/22/SZP/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3618499,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa posterunku modułowego - Posterunek Policji w Niedrzwicy Dużej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz we wzorze umowy – stanowiących załączniki do SWZ. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.
3. Zadanie inwestycyjne zaplanowano w trybie Zaprojektuj - Wybuduj. W pierwszej kolejności zostanie wykonana kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, a następnie będą realizowane roboty budowlane polegające na montażu gotowych modułów 3D na placu budowy dla siedziby Posterunku Policji w Niedrzwicy Dużej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stacją łączności radiotelefonicznej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji
45232330-4 - Wznoszenie masztów antenowych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 - Roboty elewacyjne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4743841,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4797000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mroncz & Nadstawek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211521532
7.3.3) Ulica: Zdunowska 68
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MRONCZ & NADSTAWEK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MRONCZ & NADSTAWEK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji - 330 dni od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wznowienie wsparcia technicznego oraz licencji dla urządzeń i systemów Fortinet na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie.
- Usługa utrzymania oraz rozwoju bazy wiedzy funkcjonującej z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
- Dostawa urządzeń sieciowych klasy UTM na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego"
- Świadczenie usług pocztowych - LUB.WO.260.7.2025
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Poświętne (2 części)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





