eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nurzec-Stacja › Zakup traktora z osprzętem na potrzeby gospodarki komunalnej i drogownictwa



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup traktora z osprzętem na potrzeby gospodarki komunalnej i drogownictwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nurzec-Stacja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja

1.5.2.) Miejscowość: Nurzec-Stacja

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-330

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 6575078

1.5.8.) Numer faksu: 85 6575063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@nurzec-stacja.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka komunalna i drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup traktora z osprzętem na potrzeby gospodarki komunalnej i drogownictwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-933e0b1b-71ec-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000843/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup traktora z osprzętem na potrzeby gospodarki komunalnej i drogownictwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009787/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.7021.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z tuzem wyprodukowanego w 2021 roku z normą emisji spalin STAGE V o mocy maksymalnej min. 50 KM, przystosowanego do poruszania się po drogach publicznych, wraz z nowym fabrycznie sprzętem towarzyszącym typu: kosiarka bijakowa, pług do odśnieżania, zamiatarka, rozsiewacz komunalny w szczególności do utrzymania porządku i czystości w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Nurzec-Stacja.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ -
Wymagania techniczne dla ciągnika rolniczego, kosiarki bijakowej, pługu do
odśnieżania, zamiatarki oraz rozsiewacza komunalnego. Szczegółowe warunki
realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 - projekt umowy.
3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik Nr 1 do SWZ stanowi integralną
część oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 126 ust. 3 ustawy – Prawo
zamówień publicznych.
4. Wykonawca dostarczy kompletny ciągnik rolniczy ze sprzętem towarzyszącym tj.
kosiarką bijakową, pług do odśnieżania, zamiatarka, rozsiewacz komunalny, wraz z niezbędnym wyposażeniem i dokumentami, do siedziby Zmawiającego, tj. Urzędu
Gminy w Nurcu-Stacji, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, na własny koszt i ryzyko.
5. Dostarczony ciągnik powinien być wyposażony w szczególności w silnik
wysokoprężny o mocy znamionowej nie niższej niż 50 KM, normę emisji spalin
STAGE V, klimatyzowaną i ogrzewaną przeszkloną kabinę, skrzynię przekładniową
min. 12x12 z rewersem elektro - hydraulicznym, przedni TUZ, podnośnik sterowany
elektronicznie o udźwigu min. 2200 kg.
6. Dostarczony ciągnik rolniczy powinien posiadać wyposażenie oraz parametry
techniczne, w szczególności moc silnika, wydajność układu hydraulicznego, masę,
rozstaw osi, rozstaw kół, ogumienie – odpowiednie i niezbędne do zamocowania,
napędu, sterowania oraz pracy ze sprzętem wchodzącym w skład przedmiotu
zamówienia, tj. kosiarką bijakową, pługiem do odśnieżania, zamiatarką, rozsiewaczem
komunalnym.
7. Oferowany ciągnik rolniczy powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz przystosowany do ruchu po drogach publicznych na terytorium Polski, w
szczególności powinien spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20
czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 450) oraz
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
8. Oferowany ciągnik rolniczy powinien spełniać w zakresie emisji zanieczyszczeń
wymagania normy STAGE V.
9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kopię wyciągu ze świadectwa
homologacji typu pojazdu lub świadectwa homologacji typu WE pojazdu, lub decyzji o dopuszczeniu jednostkowym pojazdu oferowanego ciągnika rolniczego. Jeśli
wymienione dokumenty nie zawierają danych na temat spełnianej przez oferowany
ciągnik normy emisji zanieczyszczeń lub danych określających emisję tlenku węgla,
węglowodorów, tlenków azotu oraz cząstek stałych przez oferowany ciągnik
(zastosowany w oferowanym ciągniku silnik), Wykonawca zobowiązany jest złożyć
wraz z ofertą dokument sporządzony przez producenta ciągnika lub jego
upoważnionego przedstawiciela, zawierający te informacje.
10. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeszkoli jednego
pracownika Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu.
11. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały zawarte w Opisie
przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ - Wymagania
techniczne dla ciągnika rolniczego wraz ze sprzętem towarzyszącym.12.
12. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na cały przedmiot umowy na
okres minimum 24 miesiące (na ciągnik wraz ze sprzętem towarzyszącym), licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeżeli takie będą stwierdzone.
13. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe
mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza,
że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają
minimalne wymagania Zamawiającego co do jakości produktów, które mają być użyte
do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania
produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry
techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ tzn. takie
same lub lepsze oraz są fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie z recyklingu. Na
Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16000000-5 - Maszyny rolnicze

16310000-1 - Kosiarki

34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg

43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.