Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016701/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030792 z dnia 2021-04-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897523615
1.5.8.) Numer faksu: 897523344
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.ketrzyn@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef754d34-8301-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006951/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy - STIHL i HQV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016701/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDW.K/TP-1/3220/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 147100 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23724,5 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu firmy STIHL będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20.4.5.3.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
19512000-8 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej
24951100-6 - Smary
42675100-9 - Części pił łańcuchowych
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
44512700-9 - Pilniki lub tarniki
44540000-7 - Łańcuch
50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 16540,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu firmy HUSQVARNA będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20.4.5.3.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
19512000-8 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej
24951100-6 - Smary
42675100-9 - Części pił łańcuchowych
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
44512700-9 - Pilniki lub tarniki
44540000-7 - Łańcuch
50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 7184 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
część nr 1 – dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu firmy STIHL będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powody unieważnienia – uzasadnienie faktyczne :
W przedmiotowym postępowaniu na część nr 2 została złożona jedna oferta przez Firmę Zakład Usług Leśnych „MAZURLAS” s.c. Henryk Kojro, Zygmunt Kojro, 11-400 Kętrzyn, Gierłoż 1/1, która zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 73 § 1 ustawy Kodeks cywilny, zostaje odrzucona, gdyż oferta wraz z załącznikami nie została podpisana: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty :
Zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w pkt. 13.2 SWZ „oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”
Złożona w dniu 22.03.2021 r. przez Firmę Zakład Usług Leśnych „MAZURLAS” s.c. Henryk Kojro, Zygmunt Kojro, 11-400 Kętrzyn, Gierłoż 1/1 oferta na Platformie przetargowej Zamawiającego, jak również dołączone do niej załączniki, nie zostały podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp : „w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Złożona przez Państwa oferta niepodpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest nieważna.
Zgodnie z art. 73 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740) „jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności”.
Oferta złożona bez zachowania formy elektronicznej czyli bez złożenia ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest nieważna, nie wywołuje skutków prawnych i podlega odrzuceniu jako niezgodna z ustawą Pzp (art. 266 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp). Brak zachowania odpowiedniej formy złożenia oferty zastrzeżonej pod rygorem nieważności nie może być w żaden sposób konwalidowany.
Zamawiający wskazuje, iż brak podpisu pod ofertą stanowi zarówno niezgodność z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, jak i jej nieważność na podstawie odrębnych przepisów, tj. w tym przypadku ustawy Kodeks cywilny.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami obydwa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferta musi być złożona na udostępnionej przez Zamawiającego Platformie przetargowej z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty :
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 3 i pkt. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 2019 z późn. zm.) w związku z art. 73 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740), Zamawiający odrzuca ofertę Firmy Zakład Usług Leśnych „MAZURLAS” s.c. Henryk Kojro, Zygmunt Kojro, 11-400 Kętrzyn, Gierłoż 1/1 złożoną na część nr 2, gdyż jest ona niezgodna z przepisami ustawy oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 2, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1528N relacji Witramowo-Żelazno od km 2+350 do 2+370km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
- Dostawy oleju spożywczego na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Olsztynie
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Implanty słuchowe do zakotwiczenia w kości skroniowej wraz z procesorami dźwięku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz opon samochodowych
- Dostawa części zamiennych, oleju oraz serwis sprzętu drogowego w RDW Olecko w 2024 roku
- Zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX
- Usługa serwisu i konserwacji SYSTEMÓW: SAP, Oddymiania, DSO, BMS wraz z instalacją wentylacji pożarowej, bram i kurtyn PPOŻ, drzwi PPOŻ (zadania nierozstrzygnięte)
- (15) Dostawa olejów i smarów
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.