eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym obiektów zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym obiektów zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 6455110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym obiektów zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a58dcde6-7aa1-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 3. Zamawiający przekazuje Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,
przekazywana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 4. Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że: 1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1; 1.2. z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami), dalej „Ustawa”; 1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; 1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2. Posiada Pani/Pan: 2.1. na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 2.3. na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 2.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. Nie przysługuje Pani/Panu: 3.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 3.2. prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIF.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym obiektów zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra.
Lokalizacja i nazwa obiektów objętych przedmiotem zamówienia:
- park im. Księcia Bolka II przy Al. Wojska Polskiego,
- park im. Carla Gottharda Langhansa przy ul. M. Skłodowskiej – Curie wraz z ciągiem pieszym od ul. M. Skłodowskiej – Curie do ul. Piastowskiej,
- skwer – skrzyżowanie ul. M. Skłodowskiej - Curie i ul. Słonecznej,
- park Góra Parkowa,
- skwer im. Tadeusza Kalamana przy skrzyżowaniu ul. T. Kościuszki i ul. Słonecznej,
- park przy ul. Księcia Bolka I na skrzyżowaniu z ul. Krzeszowską,
- park przy ul. Księcia Bolka I,
- skwer przy skrzyżowaniu ul. Wałbrzyskiej i ul. Katowickiej,
- skwery przy ul. St. Staszica (wiata przystankowa, targowisko),
- skwer przy ul. F. Chopina wraz z siłownią plenerową,
- skwer przy ul. Gen. J. Hallera,
- skwer na Osiedlu Antonówka,
- plac zabaw przy ul. Piastowskiej,
- plac zabaw przy ul. Cichej,
- plac zabaw przy ul. P. Ściegiennego,
- plac zabaw, boisko sportowe oraz siłownia plenerowa na Osiedlu Antonówka,
- plac zabaw oraz kompleks rekreacyjno- sportowy przy ul. T. Kościuszki,
- plac zabaw przy ul. Szpitalnej,
- plac zabaw przy ul. Wiejskiej wraz z siłownią plenerową,
- plac zabaw przy ul. Bohaterów Getta 25-29,
- plac zabaw przy ul. Lubawskiej,
- siłownia plenerowa przy ul. Lipowej 5ABC,
- deptak przy ul. Spacerowej,
- ścieżka edukacyjna do pomnika z 1866 r. na Górze Parkowej,
- trasa turystyczna na Górze Parkowej,
- rabaty przy ul. W. Broniewskiego 10 - 12,
- rabaty przy ul. Papieża Jana Pawła II (wjazd do Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości „SSEMP” za budynkiem nr 9A i przy budynku nr 21),
- rondo przy ul. Papieża Jana Pawła II,
- rabaty wzdłuż ul. Papieża Jana Pawła II,
- rabaty przy ul. H. Sienkiewicza,
- rabaty przy Pl. Wolności,
- rabaty przy Pl. Grunwaldzkim,
- rabata przy ul. W. Broniewskiego (vis a vis budynku TBS),
- rabata przy ul. Młyńskiej,
- rabata przy ul. Browarowej (wzdłuż ogrodzenia Przedszkola Nr 1),
- rabaty przy Al. Wojska Polskiego (na parkingu za Sądem),
- rabaty – skrzyżowanie ul. Słonecznej i ul. T. Kościuszki,
- rabaty – ul. Parkowa (parkingi, Bank Santander, ZUS, hotel Krokus, sklep),
- rabaty – skrzyżowanie ul. Starej z Al. Wojska Polskiego,
- rabata – skrzyżowanie ul. Ks. Bolka z ul. Katowicką,
- rabaty przy ul. Ogrodowej (wzdłuż bloków),
- rabaty przy ul. Księcia Bolka I na skrzyżowaniu z ul. Krzeszowską,
- rabata przy ul. Jeleniogórskiej,
- rabaty przy ul. Fabrycznej,
- rabaty przy ul. Rybnej,
- rabaty u zbiegu ul. S. Żeromskiego z Al. Wojska Polskiego,
- rabata przy ul. Żytniej,
- rabaty przy ul. Łącznej,
- rabata przy ul. Parkowej przy Przedszkolu „Stokrotka” (skarpa),
- rabata przy ul. M. Skłodowskiej – Curie (przy zatoce postojowej),
- rabata przy Obelisku Papieża Jana Pawła II,
- rabata przy ul. L. Waryńskiego (skrzyżowanie).
Wykaz wszystkich obiektów przewidzianych do utrzymania, określający szczegółowo lokalizację, powierzchnię, infrastrukturę techniczną, zieleń wraz z nasadzeniami, urządzenia zabawowe, obiekty małej architektury, eksponaty militarne i historyczne oraz wykaz rabat ujęty jest w załącznikach nr 1 i nr 2 do Opisu przedmiotu zmówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie ww. obiektów w następującym zakresie:
- letnie oczyszczanie obiektów – usuwanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń. Sposób oczyszczania zależy od rodzaju nawierzchni: zbieranie śmieci i innych odpadów, zamiatanie – ręczne i mechaniczne, odkurzanie, usuwanie liści,
- oczyszczanie nawierzchni z materiałów mineralnych (typu TerraWay i inne) znajdujących się na placu zabaw przy ul. T. Kościuszki, ścieżce edukacyjnej do pomnika z 1866 r., na ciągach jezdnych rowerowych, ścieżkach historycznych na terenie trasy turystycznej na Parkowej Górze zgodnie z instrukcjami dotyczącymi utrzymania nawierzchni. Wytyczne związane z konserwacją, pielęgnacją oraz utrzymaniem nawierzchni zawarte są w załączniku nr 3 i nr 4 do Opisu przedmiotu zamówienia,
- odchwaszczanie, plewienie różnego rodzaju nasadzeń krzewów ozdobnych i kwiatów rosnących na klombach i rabatach – dwa razy w miesiącu,
- wykonywanie cięć pielęgnacyjnych żywopłotów – cztery razy w roku,
- wiosenne i letnie zabiegi pielęgnacyjne krzewów ozdobnych,
- usuwanie samosiewów i odrośli krzewów i drzew,
- zimowe utrzymanie obiektów poprzez zbieranie śmieci i innych odpadów, zamiatanie, odśnieżanie, likwidacja poślizgu, błota pośniegowego,
- rozstawianie, mocowanie, utrzymanie w stanie higieniczno-sanitarnym koszy oraz opróżnianie ich,
- bieżące utrzymanie psich pakietów znajdujących się na terenie niektórych obiektów zielonych miasta (uzupełnianie zakupionych przez Zamawiającego worków na psie odchody oraz opróżnianie pojemników z nieczystości),
- wykonywanie innych czynności zaistniałych do potrzeb, w szczególności: usuwanie reklam z obiektów, montaż i demontaż urządzeń zabawowych, ławek, koszy, wymiana uszkodzonych desek i innych elementów małej architektury, naprawa ogrodzenia itp. W gestii Zamawiającego leży dostawa materiałów (wymienianych elementów).
- wymianę zakupionego przez Zamawiającego piasku w piaskownicach oraz strefach ochronnych urządzeń zabawowych na terenie miejskich placów zabaw w terminie do dnia 15 maja 2022 r.,
- przygotowanie materiałów do zapobiegania i usuwania śliskości. Dostarczenie pojemników na piasek (skwer Chopina, Park przy Aleja Wojska Polskiego, deptak przy ul. Spacerowej, Góra Parkowa, Park Zadrna, Oś. Antonówka, Skwer Ks. Bolka I, Park im. C. G. Langhansa oraz wg potrzeb),
- przeprowadzanie codziennych kontroli obiektów zieleni miejskiej, szczególnie placów zabaw, pod względem zachowania bezpieczeństwa w tych obszarach (stan techniczny urządzeń zabawowych i innych obiektów małej architektury, nawierzchni terenu i innej infrastruktury), zgodnie z wytycznymi ujętymi w załączniku nr 5 do Opisu przedmiotu zamówienia. Informowanie telefoniczne na nr (075) 64 55 130 lub e-mail: agnieszka.majerska@kamiennagora.pl na bieżąco o wszystkich nieprawidłowościach, szkodach (aktach wandalizmu) oraz zagrożeniach bezpieczeństwa osób i mienia występujących na terenach zieleni miejskiej i placach zabaw. W razie wystąpienia usterki Wykonawca winien zabezpieczyć miejsce przed dostępem osób trzecich, a usterki usunąć do 12 godzin od momentu zgłoszenia.
Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać ww. obiekty codziennie.
Obiekty należy utrzymywać w stanie zapewniającym ich prawidłowe funkcjonowanie, bezpieczeństwo oraz estetykę.
Wykonawca zobowiązany jest:
- posiadać i utrzymywać w sprawności sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku awarii zobowiązany jest podstawić sprzęt o parametrach nie gorszych,
- dysponować odpowiednim personelem gwarantującym rzetelną i prawidłową realizację prac będących przedmiotem zamówienia.
Załącznikami do Opisu przedmiotu zamówienia są:
1. Wykaz parków, skwerów, placów zabaw w obszarze miasta Kamienna Góra z wyszczególnieniem urządzeń i obiektów infrastruktury technicznej oraz małej architektury i zieleni wraz z załącznikami mapowymi.
2. Wykaz rabat na terenie miasta Kamienna Góra wraz z załącznikami mapowymi.
3. Instrukcja utrzymania nawierzchni EKOWAY na Górze Parkowej.
4. Instrukcja utrzymania nawierzchni rekreacyjnych i sportowych.
5. Wytyczne dla administratora placu zabaw w zakresie sprawdzania i konserwacji urządzeń zabawowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-16 do 2023-03-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych);
2. Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert zrealizował należycie co najmniej 2 zamówienia podobne. Za zamówienie podobne Zamawiający uważa usługę świadczoną na terenie zurbanizowanym (granice administracyjne miasta) o powierzchni co najmniej 50 000 m2, w skład której wchodziło m.in. letnie i zimowe utrzymanie obiektów (np. parków, skwerów placów zabaw) poprzez usuwanie zanieczyszczeń, odchwaszczanie, wykonywanie cięć pielęgnacyjnych żywopłotów – w każdym zamówieniu,
b) dysponuje co najmniej 1 osobą, pełniącą nadzór i kierującą wykonywanymi pracami, która posiada co najmniej 3-letni staż pracy w wykonywania usług ogrodniczych oraz co najmniej 4 osobami zajmującymi się plewieniem, usuwaniem zanieczyszczeń i pielęgnacją roślin,
c) dysponuje niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia:
- kosiarka do żywopłotu – min. 2 szt.,
- myjka ciśnieniowa – min. 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których
realizacji te uprawnienia są wymagane. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3
i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie o o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora w zakładce dedykowanej postępowaniu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-31 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.