eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Sławnie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa
Powiatowego w Sławnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁAWIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefanii Sempołowskiej 2A

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa
Powiatowego w Sławnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc11157a-7a95-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Sławnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.powiatslawno.pl/public/?id=171529

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień
zawartych w rozdziale XIV SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) tj.:
1) za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal lub;
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: starosta@powiatslawno.pl
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (oznacza to postać
elektroniczną opatrzoną kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez miniPortal
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej w języku polskim za pośrednictwem
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy użyciu miniPortalu oraz ePUAP, opisane zostały w Regulaminie korzystania z
miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie
ePUAP.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
5. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy P.z.p., podmiotowe środki dowodowe,
w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 177 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem
podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektroniczne, w formatach danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 z późn. zm.), z
zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych.
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w ust. 5 niniejszego rozdziału SWZ,
przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządza się w postaci elektronicznej, w
formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany
bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
7. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielnie zamówienia, przekazywane
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca,
w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku.
8. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub
oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Treść SWZ wraz z załącznikami zamieszczona jest na stronie prowadzonego postępownia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-3
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r.
Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej „RODO” informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Sławieński – Starostwo Powiatowe w
Sławnie ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno;
2. we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z
inspektorem danych osobowych, e-mail: iodo@powiatslawno.pl, tel. 59 810 64 31 lub na adres
wskazany powyżej;
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług pocztowych w obrocie
krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Sławnie” DI.272.2.2022.I, prowadzonego
w trybie podstawowym bez negocjacji oraz jego realizacji;
4. dane osobowe mogą zostać przekazane / powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania przetargowego w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa
Pzp” oraz podmiotom, które na mocy obowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny,
weryfikacji i kontroli prowadzonego postępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności
dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków finansowych pochodzących z budżetu państwa i
Unii Europejskiej;
5. dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru
Gospodarczego;
6. dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących terminów
archiwizacji, w tym w szczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149 i 650), ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217, 650, 357 i
398) oraz ustawy Pzp;
7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich
niepodania wynikają z ustawy Pzp;
8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o
którym mowa w art. 22 RODO;
9. osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
1) dostępu do danych na podstawie art. 15 RODO;
2) sprostowania danych zgodnie z zapisami art. 16 RODO;
3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO
z wyjątkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. osoba, której dane dotyczą nie ma prawa do:
1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą
przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DI.272.2.2022.I

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych,
w tym doręczeń wynikających z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i ich
ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.
U. z 2020 r. poz. 1041) oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego tj. Starostwa
Powiatowego w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia
(OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował
kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert w związku z określeniem wymagań jakościowych
odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w
opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ, zgodnie z art. 246 ust.2 ustawy P.z.p.
1) [C] Cena – waga kryterium 100 pkt.
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią liczbę punktów wyliczoną
w następujący sposób:
1) [C] Cena – waga 100 pkt, Pc = (cn/cb)*100 pkt.
gdzie poszczególne litery oznaczają:
[Pc] oznacza liczbę punktów w kryterium Cena,
[cn] oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert,
[cb] oznacza cenę badanej oferty.
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z
realizacją przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych
na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania
przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. –
Prawo Pocztowe (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe w celu wykazania braku podstaw/przesłanek wykluczenia z
postępowania, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ. Aktualne na dzień ich złożenia:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Podmiotowe środki dowodowe w celu wykazania spełniania warunków
udziału
w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 SWZ. Aktualne na dzień ich złożenia:
1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych na wykonywanie działalności
pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania
i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012
r. - Prawo Pocztowe (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
w zakresie wskazanym w rozdziale VII niniejszej SWZ.
Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ;
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SWZ;
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o
udzielenie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowalnym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy
pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo)
lub notariusz.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby (jeżeli dotyczy), do oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizujący zamówienia, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy P.z.p.)
Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy, w opisywanym zakresie przekazuję się w
postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek
dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem,
przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać podmiot
udostępniający zasoby lub notariusz.
4) Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowalnym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - Załącznik nr 5 do SWZ;
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowalnym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - Załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli
dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
Pełnomocnictwo winno być przekazane przez Wykonawcę w formie elektronicznej. W
przypadku, gdy Wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z
kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a posiada dla danej osoby
pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do
jego udzielenia), może złożyć cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Sposób poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym reguluje Rozporządzenie w sprawie
komunikacji elektronicznej.
2. Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez
upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Wykonawcy wspólnie składający ofertę, wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Przedmiotowe
oświadczenie zawiera treść Załącznika nr 6 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SWZ wykonawcy składają
wspólnie.
5. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3
ustawy P.z.p.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z tych Wykonawców
nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa Rozdziale VIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadkach,
określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do
niniejszej SWZ.
35.Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 455 ustawy PZP.
36. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1
ustawy PZP, które mogą dotyczyć następujących przypadków zawartych poniżej.
37. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wyniku wystąpienia
następujących okoliczności:
1) zmian stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
2) zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których
mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U.
z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.).;
38. Jeżeli wyżej wymienione okoliczności w sposób uzasadniony będą miały bezpośredni wpływ
na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę w takiej sytuacji Wykonawcy przysługuje
uprawnienie do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia w zakresie bezpośrednio związanym
ze zmianą określoną w pkt 1-4 powyżej.
40. W oparciu o art. 439 Pzp, ust. 3-4, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest dopuszczalna,
odpowiednio w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia kosztów związanych z realizacją
zamówienia, na poniższych warunkach:
1) zmiana wynagrodzenia jest możliwa w oparciu (z użyciem) wskaźnika ogłaszanego w
komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego: przeciętnego miesięcznego
wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku;
2) zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku zmiany (wzrostu lub spadku) ww. wskaźnika
w toku wykonywania umowy o więcej niż 25% w stosunku do wartości aktualnej na miesiąc
poprzedzający miesiąc zawarcia umowy (co oznacza, że zmieniona wartość wskaźnika
uprawniająca do podwyższenia wynagrodzenia musi wynosić ponad 125% wartości aktualnej na miesiąc poprzedzający miesiąc zawarcia umowy, a zmieniona wartość wskaźnika uprawniająca
do obniżenia wynagrodzenia musi wynosić mniej niż 75% wartości aktualnej na miesiąc
poprzedzający miesiąc zawarcia umowy);
3) Wykonawca jest zobowiązany określić i udokumentować wpływ zmiany ww. kosztów na koszt
wykonania zamówienia - w szczególności poprzez wykazanie poniesienia powiększonych
kosztów wynagrodzeń pracowników, przy pomocy których wykonuje zamówienie Wykonawca
lub podwykonawcy;
4) zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko niewypłaconej Wykonawcy części wynagrodzenia i
obowiązuje od miesiąca następującego po miesiącu, w którym wartość ww. wskaźnika uległa
zmianie o co najmniej 25% w stosunku do wartości aktualnej na miesiąc poprzedzający miesiąc
zawarcia umowy - nie wcześniej jednak, niż po 12 miesiącach trwania umowy;
5) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia w wyniku zastosowania postanowień niniejszego
ustępu nie może przekroczyć 5 % całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy;
6) w przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia zgodnie z postanowieniami niniejszego ust.
4.4, Wykonawca jest zobowiązany do stosowania art.439 ust.5 ustawy Pzp.
41. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). przewiduje również zmiany umowy bez
przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest
mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku
zamówień na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane,
a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.