eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Dostawa oraz montaż platform składanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową pomiędzy częściami budynku SP w Dziekanowie Leśnym w ramach zad.2021/39.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz montaż platform składanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową pomiędzy częściami budynku SP w Dziekanowie Leśnym w ramach zad.2021/39.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2022

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz montaż platform składanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową pomiędzy częściami budynku SP w Dziekanowie Leśnym w ramach zad.2021/39.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a59931f2-6c05-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045175/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa windy przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością w budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym - zad. 2021/39 - montaż windy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457984/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.52.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oraz montaż platform składanych dla osób
z niepełnosprawnością ruchową pomiędzy częściami budynku szkoły podstawowej
w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 w ramach zad. 2021/39 tj. „Budowa windy przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością ruchową w budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym”.
2. Przedmiot inwestycji obejmuje dostawę oraz montaż platformy składanej dla osób niepełnosprawnych pomiędzy dwiema częściami budynku, na trzech kondygnacjach.
3. Podczas wykonywanych prac należy brać pod uwagę opinie z zakresu ochrony przeciwpożarowej dotyczącą możliwości wykonania platformy składanej dla osób niepełnosprawnych pomiędzy jedną częścią budynku a drugą częścią budynku szkoły podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6.
4. W zakres rzeczowy wchodzi w szczególności:
1) Dostawa oraz montaż trzech sztuk podnośników dla osób z niepełnosprawnością;
2) Montaż toru/torów jezdnych platformy na słupkach
3) Zgłoszenie urządzenia do badania Właściwemu terenowemu oddziałowi Urzędu Dozoru Technicznego;
4) Wykonanie badań i rejestrowanie książek konserwacji urządzeń platform;
5) Testy i czynności umożlwiające eksploatacje;
6) Modernizację tablicy administracyjnej polegającą na doprowadzeniu niezależnej linii zasilającej z zastosowanym włącznikiem różnicowo- prądowym o prądzie różnicowym nie przekraczającym 30mA;
7) Wykonanie instalacji zasilającej do urządzenia należy po stronie Wykonawcy;
8) Wykonanie pomiarów instalacji zasilającej;
9) Podłączenie urządzenia do instalacji elektrycznej;
10) Wykonanie prac budowlanych polegających na zmianie miejsca grzejników;
11) Wykonanie wszelkich prac budowlanych umożliwiających zamontowanie platform dla osób z niepełnosprawnością;
12) Uruchomienie platformy;
13) Przeprowadzenie szkolenia dla min. 3 osób z obsługi platformy.
5. Parametry platformy:
1) Wymiary podestu platformy: ok. 800 x 900 mm (szer. X dł.) z tolerancją 10cm;
2) Szerokość platformy wraz z szyna po złożenie: Max. 40cm;
3) Udźwig: max. 250 kg;
4) Prędkość jazdy: 0,06 m/s - 0,10 m/s;
5) Ilość przystanków: 2;
6) Sposób składania i rozkładania podestu platformy: ręczny ;
7) Najazd na podest platformy na poziomie dolnego przystanku: najazd boczny;
8) Rodzaj napędu: przekładnia zębata wzdłuż aluminiowej prowadnicy;
9) Zasilanie: 230 V;
10) Tor jazdy platformy: tor jazdy prostoliniowy, szyna/szyny aluminiowa mocowana bezpośrednio słupków podporowych mocowanych do stopni schodów;
11) Bezpieczeństwo: poręcze bezpieczeństwa i klapki najazdowe otwierane i zamykane tylko na poziomach przystanków od strony wjazdu i wyjazdu, sygnał alarmowy
w przycisku „STOP”, systemy zabezpieczające przed zgnieceniem, czujniki przeciążenia platformy, ręczny zjazd awaryjny, świetlną listwę wyposażony jest
w sygnalizacyjną w trakcie jazdy, ogranicznik prędkości z układem chwytnym zabezpieczający przed nadmierną prędkością jazdy w dół;
12) Standard wykonania: obudowa platformy stalowa malowana proszkowo w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym, poręcze bezpieczeństwa wykonane ze stali nierdzewnej, klapki najazdowe z aluminium, malowane proszkowo w kolorze obudowy platformy, panel z przyciskami sterowymi wykonany z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym.
6. Wykonawca powinien na własny koszt zabezpieczyć teren wykonywanych prac.
7. Wykonawca został poinformowany, iż podczas wykonywanych prac budynek szkoły jest użytkowany, a roboty nie powinny wpływać na możliwość wykonywania swoich obowiązków przez pracowników szkoły oraz uczniów.
8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie montażu podczas przerwy zimowej
dla województwa Mazowieckiego.
9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości przedmiotu zamówienia realizacji.
11. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416130-5 - Windy mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42417000-2 - Podnośniki i przenośniki

45313100-5 - Instalowanie wind

42416100-6 - Windy

34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243171,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7231588089 REGON 382416345

7.3.3) Ulica: GUSTAWA DANIŁOWSKIEGO 6/76

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.