eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Dokończenie budowy budynku strzelnicy sportowej w msc. Sulmierzyce w ramach projektu pn. "Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029109 z dnia 2021-04-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie budowy budynku strzelnicy sportowej w msc. Sulmierzyce w ramach projektu pn. „Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.sulmierzyce.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie budowy budynku strzelnicy sportowej w msc. Sulmierzyce w ramach projektu pn. „Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203055f0-80b0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004485/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Realizacja projektu pn. "Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce" w zakresie dokończenia budowy strzelnicy sportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014806/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8235642,66 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4087065,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku strzelnicy sportowej w msc. Sulmierzyce w ramach projektu pn. „Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce”. Realizacja w/w inwestycji, której Generalnym Wykonawcą była firma HALBUD Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie została przerwana w styczniu 2021r. Zakres zamówienia obejmuje:1. Budowę sześciostanowiskowego budynku strzelnicy ze stałą linią ognia 100m oraz zmienną linią ognia w zakresie 25-100m umożliwiającą strzelanie z każdego rodzaju broni. Jedno stanowisko strzelnicze winno zostać dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek składał się będzie z części strzelnicy i części gospodarczo-garażowej dla potrzeb Gminy Sulmierzyce. Obie części będą posiadały odrębne niezależne liczniki zużycia wody i prądu. Obiekt dostosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo poprzez wyprofilowanie wejścia do budynku o pochyle do 6%, brak progów wewnętrznych oraz zastosowanie w jednym stanowisku strzelniczym uchwytów zabezpieczających wózek inwalidzki po oddaniu strzału. W części strzelnicy poza 6 torami strzelania będą pomieszczenia: magazynku broni i tarcz, wydawania broni, oczekiwania, obsługi, pomieszczenia biurowe oraz komunikacja i węzeł sanitarny z WC męskim, damskim oraz dla osób niepełnosprawnych. Do budynku winny zostać doprowadzone instalacje zasilające w szczególności instalacja elektryczna, instalacja gazowa (wraz z montażem zbiornika na gaz płynny na płycie fundamentowej żelbetowej), instalacja wodociągowa (wymagane dwa odrębne zestawy wodomierzowe), instalacja kanalizacyjna odbiorcza do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Nowo powstały budynek winien zostać wyposażony w instalacje wewnętrzne w szczególności instalację elektryczną, instalację wentylacyjną nawiewno-wywiewną z rekuperacją, instalację wodociągowo-kanalizacyjną w pomieszczeniach sanitarnych i garażowym oraz instalację ogrzewania.2. Budowę miejsc parkingowych. 3. Nasadzenia drzew, krzewów i roślin żywicielskich takich jak: klon (5 szt.), dąb szypułkowy (4 szt.), grab pospolity (4 szt.). Wymagana wysokość wszystkich nasadzeń drzewiastych co najmniej 3,0m.4. Budowę oświetlenia terenu – lampy oświetleniowe LED.5. Budowę toru aktywności fizycznej – tor przeszkód utworzony jako ciąg elementów małej architektury. W całości tor będzie dostosowany dla wszystkich grup wiekowych. Dla dorosłych turystów i mieszkańców tor składać się winien z następujących przeszkód:• drabina linowa - 1 kpl. • podwójna belka - 1 kpl.• gumy na wysokości 0,55 m - 1 kpl. • płotek - 1 kpl.• dół głębokości 2m - 1 kpl. • poziome belki - 1 kpl.• pochyła ściana - 1 kpl. • równoważnia - 1 kpl.• cztery belki - 1 kpl. • ściana zaporowa - 1 kpl.• drabina - 1 kpl. • stół irlandzki - 1 kpl.• ściana zaporowa - 1 kpl. • belka równowagi - 1 kpl. • szykana - 1 kpl.Natomiast dla dzieci należy przewidzieć zestaw rozbudowanych lin, drabinek i linowych ścianek wspinaczkowych, wykończonych fantazyjną ścianką wspinaczkową. Tor aktywności dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami stopnia lekkiego.5. Zakup wraz z montażem wyposażenia strzelnicy.6. Zakup wraz z montażem elementów małej architektury:• Gablota wystawiennicza z podstawą 1 kpl. • Stojak metalowy na rowery 1 szt. • Zestaw stolik + dwie ławeczki 5 kpl. • Kosz na śmieci 5 szt. • Donice kwiatowe 4 szt. • Altana 1 szt.Do wykonania dla Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu pozostają roboty budowlane, prace towarzyszące oraz dostawy i usługi szczegółowo opisane w przedmiarach robót. W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany będzie do:1) Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem n/n SWZ, dokumentacją projektową (projekty budowlane oraz wykonawcze), wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz wskazanymi w tych specyfikacjach aktualnymi normami, i wymogami umowy,2) Wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm.),3) Zamawiający wymaga wbudowania materiałów najwyższej klasy, najwyższej jakości, I-go gatunku. Gdziekolwiek w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonana i i odbioru robót przywołane są parametry materiałów gorszych, zostały one wskazane wyłącznie do celów porównawczych i pomocniczych.4) W przypadku występowania rozbieżności lub nieścisłości w elementach dokumentów zamówienia do wyceny i późniejszej realizacji należy przyjąć materiał (element) o najwyższych parametrach technicznych, użytkowych i jakościowych z poszczególnych elementów dokumentacji.5) Wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt.6) Poniesienia wszelkich kosztów eksploatacyjnych i bieżących związanych z użyciem wody i ścieków, energii elektrycznej przejętego obiektu od momentu przekazania do momentu oddania. 7) Usunięcia wszystkich ewentualnych kolizji występujących w trakcie realizacji robót i pokrycia kosztów z tym związanych,8) Ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne,9) Ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia,10) Stosowanie technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia i natężenia hałasu.11) Przedstawienia szczegółowych informacji dotyczących zamawiania lub wydobywania materiałów oraz przedkładania dokumentów dopuszczających przepisami prawa wyroby budowlane i urządzenia techniczne do stosowania w budownictwie , świadectw badań laboratoryjnych oraz próbek do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru przed wbudowaniem. 12) Wypłaty odszkodowań za zniszczenia powstałe podczas realizacji robót,13) Materiały z rozbiórki (w tym wyposażenie ruchome) oraz urządzenia nadające się do ponownego użycia należą do Zamawiającego. Wykonawca materiały te zdemontuje, oczyści i zeskładuje w miejscu skazanym przez Zamawiającego. Transport i rozładunek tych elementów na odległość do 20 km jest po stronie Wykonawcy. Wszystkie zdemontowane rzeczy należy spisać i przedstawić Zamawiającemu. Pozostałe materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie,14) Wykonawca zapewni, by materiały i urządzenia zostały dostarczone na miejsce realizacji prac w terminie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie postępowania w celu ich akceptacji. Przyjmuje się, że Wykonawca właściwie ocenił trudności, na jakie może natrafić w tym względzie, i nie będzie mu wolno w żaden sposób uzasadniać opóźnień w wypełnieniu tych obowiązków,Autorem dokumentacji projektowej jest Biuro Architektoniczne Piotr Kosydar z siedzibą w 30-133 Kraków ul. Juliusza Lea 116 lok. 64, natomiast autorem projektu technologii i wyposażenia strzelnicy jest Przedsiębiorstwo Projektowo – Wykonawczo – Handlowe „KONSBUD” Janusz Wygralak, Olga Wygralak z siedzibą w 41-500 Chorzów ul. Grunwaldzka 2A/9.Zamawiający informuje o zwołaniu zebrania z wykonawcami połączonego z wizją lokalną z uczestnictwem zainteresowanych wykonawców.Zebranie – wizja lokalna odbędzie się w dniu 15.03.2021r. o godz. 12:00 na terenie przedmiotowej inwestycji, tj. ul. Objazdowa w Sulmierzycach. Uczestnictwo w zebraniu i uczestnictwo w wizji jest zalecane, a nie wymagane przez Zamawiającego.Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: • o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane,• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania w budownictwie, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. Z uwagi na ograniczenie liczby znaków pozostałe informacje dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej ustawą, Zamawiający Gmina Sulmierzyce informuje, iż na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4107713

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5449860

2021-04-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.