eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2022 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a086a83c-3583-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000400/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244825/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 205255,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102185,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 1 - Orlik – Al. Solidarności 4, 32-020 Wieliczka – 20 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 15309,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 2 - Orlik – ul. Krzyszkowicka 18b, 32-020 Wieliczka – 14 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 17679,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 3 - Orlik – Śledziejowice, 32-020 Wieliczka – 16 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 12783,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 4 - Plac Bednarka w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 1 930 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 1710,98 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 5 - Szalety ul. Dembowskiego, 32-020 Wieliczka – 13 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 9223,86 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 6 - Miasteczko Ruchu Drogowego ul. Józefa Jedynaka, 32-020 Wieliczka – 7 500 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 5483,31 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 7 - Kontener socjalny ul. Pułaskiego, 32-020 Wieliczka – 16 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 648,57 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 8 - Fontanna Park Mickiewicza w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 15 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 10933,86 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 9 - Automat Biletowy ul. Piłsudskiego dz. 1555/1 w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 665 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 829,84 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 10 - Automat Biletowy ul. Słowackiego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 910 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 998,47 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 11 - Automat Biletowy ul. Dembowskiego w Wieliczce 32-020 Wieliczka -
760 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 895,23 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 12 - Automat Biletowy Węgrzce Wielkie, 32-002 Węgrzce Wielkie – 740 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 881,46 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 13 - Automat Biletowy ul. Piłsudskiego dz. 1917/14 w Wieliczce,32-020 Wieliczka – 1 740 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 1542,40 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 14 - Automat Biletowy ul. Krakowska w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 970 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 1039,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21906,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21906,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21906,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21906,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16107,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16107,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16107,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16107,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18133,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18133,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18133,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18133,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2208,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2208,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2208,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2208,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13661,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13661,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13661,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13661,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8239,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8239,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8239,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8239,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15725,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15725,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15725,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15725,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1128,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1128,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1128,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1128,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 976,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 976,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 976,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 976,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 956,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 956,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 956,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 956,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1969,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1969,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1969,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1969,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1189,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1189,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1189,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1189,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.