eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sława › "Przebudowa pomieszczeń byłej Szkoły Podstawowej przy ul. H. Pobożnego 6 w Sławie z przeznaczeniem na potrzeby Domu Kultury i Biblioteki Publicznej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa pomieszczeń byłej Szkoły Podstawowej przy
ul. H. Pobożnego 6 w Sławie z przeznaczeniem na potrzeby Domu Kultury i Biblioteki Publicznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Pobożnego 10

1.5.2.) Miejscowość: Sława

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-410

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_slawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa pomieszczeń byłej Szkoły Podstawowej przy
ul. H. Pobożnego 6 w Sławie z przeznaczeniem na potrzeby Domu Kultury i Biblioteki Publicznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ad5f4c7-3ff0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000154/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa byłej szkoły podstawowej przy ul. H. Pobożnego w Sławie z przeznaczeniem na SCKiW oraz bibliotekę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIA.272.60.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa pomieszczeń byłej Szkoły Podstawowej przy ul. H. Pobożnego 6 w Sławie z przeznaczeniem na potrzeby Domu Kultury i Biblioteki Publicznej” w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych – II edycja”.

Inwestycja realizowana jest w oparciu o pozwolenie na budowę i projekt budowlano–wykonawczy pn. „Przebudowa pomieszczeń byłej szkoły podstawowej przy ul. H. Pobożnego 6 w Sławie z przeznaczeniem na: pomieszczenia administracyjno-biurowe Ośrodka Pomocy Społecznej, pomieszczenia administracyjno-biurowe i sale sekcji prowadzonej działalności Sławińskiego Centrum Kultury i Wypoczynku, pomieszczenia biblioteki z czytelnią, budowę kanalizacji deszczowej w celu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z połaci dachów i placów” zatwierdzony decyzją Starosty Wschowskiego o pozwoleniu na budowę nr 139/2019 z dnia 20 maja 2019 r.

Zakres III etapu obejmuje w szczególności:
w związku ze zmianą sposobu użytkowania części budynku:
• wykonanie nowego układu funkcjonalno-użytkowego,
• wykonanie rozbiórek fragmentu ścianek działowych,
• wykonanie nowych ścianek działowych,
• remont ścian wewnętrznych, sufitów i posadzek,
• demontaż urządzeń higieniczno-sanitarnych celem wymiany na nowe,
• montaż ustępów, umywalek i zlewów,
• przebudowa instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej,
• wykonanie instalacji elektrycznej niskoprądowej,
• wykonanie szybu windowego wraz z ciągiem komunikacyjnym,
• wymianę 6 szt. okien oznaczonych symbolem 0-1 o wymiarach 200x254 cm na południowo-wschodniej ścianie budynku,
• wyposażenie biur zgodnie z załącznikami nr 1 i 2


Zakres realizacji III etapu zamówienia obejmuje pomieszczenia oznaczone numerami:
- piwnica: -1.11 (rezygnacja z wykonania drzwi D1); -1.12; -1.13; -1.14
- parter budynku: 0.26; 0.27; 0.28, 029; 0.30, 0.31; 0.32; 0.33; 0.34; 0.35; 0.37; 0.38; 0.40;
0.41; winda wraz z ciągiem komunikacyjnym,
- I piętro: całość (z wyłączeniem klap oddymiających, zrealizowanych w I etapie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3099000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3445972,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3099000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPROJEKT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6972323107

7.3.3) Ulica: Kosmonautów 2A/1

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3099000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.