eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
na terenie powiatu iławskiego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.bednarski@pzd.ilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-ilawski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
na terenie powiatu iławskiego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9135696-9271-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023827/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej (emulsją i gresami), likwidacja przełomów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DI2.260.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe emulsją i grysami łącznie 750 ton na terenie Obwodu Drogowego w Iławie w 2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozpoczęcie realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe emulsją i grysami łącznie 750 ton na terenie Obwodu Drogowego w Suszu w 2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozpoczęcie realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki
udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w
powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
4.1) doświadczenie zawodowe:
a) dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda,
by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 zadanie
(kontrakt) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz,
których roboty te zostały Wykonane.
b) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy
Pzp w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego,
wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zrealizował wymagane roboty budowalne, zgodnie z zasadami
określonymi w lit. a);
c) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na
zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunku
dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten
zrealizował wymagane roboty budowlane, zgodnie z zasadami określonymi lit. a);
d) w przypadku, gdy w zadaniu przedstawionym przez wykonawcę jako spełniające warunek,
rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane
w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia
wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich – na podstawie średniego
kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu z dnia
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,
e) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z
innymi wykonawcami, wykonawca musi wskazać, iż bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu
wymaganych robót budowalnych, zgodnie z zasadami określonymi w lit. a)
f) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z
Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne
potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie
dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 ppkt 4.1 lit. a) SWZ, złożonego na wezwanie
Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu
wykonanych robót. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 3 do SWZ) należy dołączyć
dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty;
4.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas
realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych
niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:
a) kierownikiem robót w specjalności drogowej pełniącym jednocześnie rolę kierownika budowy.
Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub
inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których
w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności
umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
b) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z
Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne
potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie
dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego
przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z załącznikiem nr 4 do
SWZ). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza
odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż
Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich
Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim
Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas
wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe
tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie
na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia
stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie
spełniają w/w warunek. Zamawiający dopuszcza pełnienie obowiązków kierownika robót ww.
specjalności przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień.
Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 4 do SWZ brały
bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.
4.3) potencjał techniczny:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału technicznego, jeżeli
wykaże, że posiada następujący sprzęt:
- 2 remontery drogowe wskazane w załączniku nr 7 do SWZ.
3. Poleganie na zasobach innych podmiotów.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium
2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:
Zadanie Nr 1
3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Zadanie Nr 2
3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
3. Wykonawca wnosi wadium następujących formach:
 w pieniądzu: przelewem na konto zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie,
Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Iławie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0167 0730
z adnotacją: Wadium- nr sprawy DI2.260.1.2023 – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w 2023 roku – Zadanie Nr …
4. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuję się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
6. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
7. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej:
- beneficjent gwarancji, tj. Powiat Iławski, ul. Gen Wł. Andersa 2 A, 14-200 Iława, NIP 744-17-74-059 reprezentowanym przez jego jednostkę organizacyjną – Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14-200 Iława.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na
piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
takiej zmiany.
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w
treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej
staranności.
b) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia realizacji przedmiotu umowy
przez zamawiającego,
c) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych
przez Zamawiającego,
d) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, e) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które
spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji przedmiotu umowy.
f) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek osób w
trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na
piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego.
g) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
h) zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie
warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie
publiczne dotychczasowy podwykonawca.
i) Zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
3. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 strony ustalą nowe terminy
realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi
przerwy lub postoju.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-27 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.