eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie nagrań audio i wideo orkiestr Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w okresie marzec - maj 2021r.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027760 z dnia 2021-04-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nagrań audio i wideo orkiestr Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w okresie marzec – maj 2021r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 423-20-78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nagrań audio i wideo orkiestr Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w okresie marzec – maj 2021r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24ffa407-7277-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008745/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/004/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NAGRANIA AUDIO koncertów odbywających się na terenie Krakowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

4.5.5.) Wartość części: 78048,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NAGRANIA VIDEO koncertów odbywających się na terenie Krakowa wraz z montażem dźwięku oraz postprodukcją

4.5.3.) Główny kod CPV: 32354500-4 - Filmy wideo

4.5.5.) Wartość części: 126016,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ustawy Pzp Zamawiający, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek opisanych w tym przepisie, ma obowiązek unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Przywołany przepis nie pozostawia zatem Zamawiającemu swobody decyzji w tym zakresie. Zaistnienie okoliczności przesłanki wynikającej z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp powinno mieć zatem skutek niweczący dla postępowania. Zamawiający dokonując oceny stanu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stwierdził że w zakresie części pierwszej (nagrania audio), jego dalsze prowadzenie i udzielenie zamówienia prowadziłoby do konieczności unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego ze względu na jego istotną wadę. Niniejsze postępowanie było inne niż dotychczas ogłaszane przez Zamawiającego w tym zakresie. Jego wymaganiem był cykl nagrań live audio (część nr 1 zamówienia) i video (część nr 2 zamówienia). Rejestrowane miały być koncerty różnych zespołów, wykonujących muzykę o różnej stylistyce (od poważnej do rozrywkowej), odbywające się w różnych przestrzeniach. W tym zadaniu Zamawiający oczekiwał nie tylko profesjonalizmu i doświadczenia w takich właśnie rejestracjach, ale także elastycznego podejścia, sprawnej organizacji i odpowiedniego zaplecza technicznego. Niestety zaproponowane w SWZ zapisy dotyczące nagrań audio nie przedstawiły tych potrzeb w sposób właściwy. Przedstawiona dla części zamówienia nr 1 (nagrania audio) specyfikacja sprzętowa mogła sprawiać wrażenie sztywnych i niezrozumiałych wymagań i choć nie miała na celu "wymuszania" techniki rejestracji dźwięku, mogła być w ten sposób odczytana. Dodatkowo zależność wymagań technicznych od składu instrumentów i rodzaju koncertu nie została przedstawiona wystarczająco czytelnie. Tym samym, brak adekwatnego opisu przedmiotu zamówienia i zarazem warunków udziału w postępowaniu zachowujących właściwą proporcję do przedmiotu zamówienia, w stosunku do faktycznych oczekiwań Zamawiającego stanowią o merytorycznej wadzie postępowania. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunków dostępowych są najważniejszymi elementami SWZ, warunkującymi złożenie prawidłowej i niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych wykonawców. Niewłaściwy, niepełny, niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia lub wadliwie ukształtowane, nieproporcjonalne merytorycznie warunki udziału w postępowaniu mogą spowodować, że rozwiązania przedstawione w ofertach nie będą spełniały oczekiwań Zamawiającego – co ma miejsce w okolicznościach rozpatrywanego przypadku, czy też do zaistnienia sporów między stronami zamówienia już na etapie realizacji umowy zawartej w wyniku takiego postępowania. Nadto z uwagi na upływ terminu składania ofert w postępowaniu, niemożliwym jest konwalidowanie przedmiotowego stanu rzeczy w części nr 1 zamówienia, co musi skutkować unieważnieniem tego zakresu postępowania. Szczegółowe uzasadnienie zostało opublikowane na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147415,5

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147415,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147415,5

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Galicja M. Zgłobica, R. Ryskala, S. Gurbiel S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945 20 29 320

7.3.3) Ulica: ul. Pękowicka 77

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-262

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147415,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-04-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.