eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Świadczenie usług naprawy, konserwacji i wykonania oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasto Zakopane

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług naprawy, konserwacji i wykonania oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasto Zakopane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182020448

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług naprawy, konserwacji i wykonania oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasto Zakopane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d194051c-7577-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037664/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Oznakowanie pionowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie: Spółka TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa (dalej Spółka) powołana została przez Radę Miasta Zakopane celem wykonywanie zadań powierzonych jej przez Gminę Miasto Zakopane. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym w katalogu zadań własnych gminy wymienione są zadania w zakres których wchodzą usługi stanowiące przedmiot zamówienia.Gmina Miasto Zakopane sprawuje nad Spółką całkowitą kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne
decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki. Ponadto ponad 90% działalności Spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę. Gmina Miasto Zakopane jest właścicielem 100% udziałów w Spółce, a zatem w kontrolowanej osobie prawnej nie ma udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.106.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Miasto Zakopane - Urząd Miasta Zakopane, działając zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – ustawy Pzp, zaprasza Wykonawcę: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. do negocjacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług napraw, konserwacji, wymiany zniszczonych znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania pionowego w przypadku wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Zakopane.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Ustawienie kompletnego nowego znaku z gr . A
2) Ustawienie kompletnego nowego znaku z gr. B
3) Ustawienie kompletnego nowego znaku z gr. C
4) Ustawienie kompletnego nowego znaku z gr. D
5) Ustawienie wraz z demontażem tymczasowych kompletnych znaków drogowych (bez wkopania ich w grunt /.0 w tym zapory typu U-20 z tarczą znaku)
6) Montaż wraz z demontażem tabliczki informacyjnej do tymczasowych znaków
7) Montaż nowej tarczy z gr. A. a na istniejącym słupku
8) Montaż nowej tarczy z gr. B. a na istniejącym słupku
9) Montaż nowej tarczy z gr. C. a na istniejącym słupku
10) Montaż nowej tarczy z gr. D. a na istniejącym słupku
11) Montaż nowego ocynkowego słupka wraz z fundamentem (3,5m)
12) Montaż nadstawki ocynkowanego słupka ( dł. 50 cm )
13) Montaż znaków/tablic na wymiar (m2) D,E,F,T,U,R o pow.>0,1-0,3 m2
14) Montaż znaków/tablic na wymiar (m2) D,E,F,T,U,R o pow.>0,3 m2
15) Montaż tablicy na rozkład jazdy
16) Montaż ramek na rozkład jazdy
17) Zakładanie w ramki zafoliowanego rozkładu jazdy - (wymiana rozkładów jazdy na przystankach autobusowych na terenie gminy Miasto Zakopane)
18) Montaż kpl lustra drogowego fi 700mm
19) Wymiana uszkodzonego lustra fi 700mm
20) Montaż kpl. Lustra drogowego fi 800mm
21) Wymiana uszkodzonego lustra fi 800mm
22) Montaż progu zwalniającego - 1mb szerokość progu 0,5m
23) Montaż progu wyspowego - 1mb szerokość progu 2m
24) Montaż elementu progu zwalniającego ( bez kosztu elementu )
25) Czyszczenie tarcz znaków drogowych
26) Odwracanie tarcz znaków drogowych wraz z montażem trzeciej śruby uniemożliwiającej odwracanie
27) Prostowanie słupka i jego ponowne wkopanie
28) Montaż nowych uchwytów do istniejącej traczy
29) Demontaż kompletnych znaków drogowych
30) Demontaż tarcz znaków drogowych oraz tabliczek informacyjnych
31) Przestawianie znaku drogowego w nowe miejsce
32) Demontaż tablicy na rozkład jazdy
33) Demontaż ramek na rozkład jazdy
34) Demontaż słupka przystankowego
35) Montaż kompletnego drogowskazu
36) Montaż uszkodzonej tarczy drogowskazu
37) Montaż słupka przeszkodowego U-5a
38) Montaż elementu separatora gumowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490023843

7.3.3) Ulica: Szymony 17a

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.