eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51f9a4df-747c-4aac-a058-06b9a339ca85

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/EZM/113

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa impregnowanych stojaków oraz impregnowanego drewna wielkowymiarowego.
Szczegółowe ilości dostawy przedmiotu zamówienia zostały zawarte w tabeli poniżej:
Lp. Nazwa j/m maksymalna ilość
1. Impregnowane stojaki iglaste o dł. 2,5 mb - 6,0 mb, średnica Ø 18 cm - 24 cm, ręcznie korowane, spełniające wymagania jakościowe zawarte w normie PN-G-19001, lub wg rozwiązań równoważnych m³ 200
2. Impregnowane drewno iglaste okrągłe wielkowymiarowe o dł. 2,5 mb - 6,0 mb, średnica Ø 25 cm - 30 cm, ręcznie korowane, spełniające wymagania jakościowe zawarte w normie PN-G-19001, lub wg rozwiązań równoważnych m³ 4
3. Impregnowane stropnice o dł. 5,0 mb - 6,0 mb, średnica Ø 8 cm - 12 cm, ręcznie korowane, spełniające wymagania jakościowe zawarte w normie PN-G-19001, lub wg rozwiązań równoważnych m³ 7 1.2. Drewno impregnowane wielkogabarytowe korowane ręcznie musi spełniać wymagania jakościowe normy PN-G-19001 lub rozwiązań równoważnych. Zamawiający uzna następujące rozwiązania za równoważne:
1) drewno o smukłości s≤150
2) prostopadłość przycięcia czół nie powinna przekraczać 1,5cm odchylenia
3) zbieżystość niedopuszczalna pow.1,5cm na 100cm długości
4) rak niedopuszczalny dłuższy niż ½ średnicy stojaka
5) sęki tabaczne niedopuszczalne
6) krzywizna niedopuszczalna większa niż 1cm na 100cm długości
7) zgnilizna niedopuszczalna
8) brunatnica niedopuszczalna
9) pęknięcia okrężne niedopuszczalne, jeżeli długość pęknięcia od rdzenia jest większa niż ¼ średnicy stojaka.
1.3 Dostarczane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia stojaki oraz drewno wielkowymiarowe winny być zaimpregnowane zgodnie z Zarządzeniem Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego z dnia 01.08.2018 r., w sprawie impregnacji ogniochronnej drewnianych elementów obudowy i wystroju podziemnych wyrobisk Kopalni Soli „Wieliczka” do materiału trudno zapalnego stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2. Warunki dostawy.
2.1 Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. Zamawiający zlecać będzie dostarczanie drewna wielkogabarytowego w partiach nie mniejszych niż 5 m3 łącznie.
2.2 Ilość i rodzaj elementów przedmiotu umowy, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3 Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 20 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.
2.4 O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.5 Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00.
2.6 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.7 Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
a) dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę VAT,
b) deklarację zgodności wg normy PN-G-19001 lub rozwiązań równoważnych,
c) oświadczenie o wykonaniu impregnacji zgodnie z Zarządzeniem Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego z dnia 01.08.2018 r., w sprawie impregnacji ogniochronnej drewnianych elementów obudowy i wystroju podziemnych wyrobisk Kopalni Soli „Wieliczka” do materiału trudno zapalnego.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 03410000-7 - Drewno

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230563,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230563,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230563,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Szydłowski „STAN – TAR”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681045946

7.3.3) Ulica: ul. Wyspiańskiego 37

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230563,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.