eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoUruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 437 36 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d175172f-d0f7-45d3-b78d-8d1d14221abf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d175172f-d0f7-45d3-b78d-8d1d14221abf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022750/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603182

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 10/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana istniejących kamer na nowe wraz z doposażeniem o brakujące kamery i wymianę części okablowania.
2. Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie.
3. Przedmiot zamówienia opisany jest kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
2) 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
3) 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4) 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
5) 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
6) 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten – Główny kod CPV
4. Wytyczne zamawiającego dotyczące systemu monitoringu wizyjnego:
5. Specyfikacja techniczna:
6. System dozoru wizyjnego ma zapewnić całodobową rejestrację obrazu o jakości pozwalającej jednoznaczną identyfikację osób oraz co najmniej 30-dniowy okres archiwizacji zarejestrowanego materiału. Dopuszcza się rejestrację w przypadku detekcji ruchu wyłączenie poza godzinami otwarcia urzędu [tj. od godz. 18.00 do godz. 6.00].
7. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.
8. Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
10. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach zamówienia.
11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
12. Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289439,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327564,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289439,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telnix Radosław Kopeć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732971204

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.