Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005976/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022468 z dnia 2021-03-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł muzyki polskiej okresu od XVI do XIX wieku (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 44 16 100
1.5.8.) Numer faksu: (+48 22) 44 16 113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.nifc.pl/pl/bip/postepowania-w-trybach-konkurencyjnych/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł muzyki polskiej okresu od XVI do XIX wieku (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740bc26a-6626-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty urząd” Działanie nr 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury” Tytuł projektu: „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” Nr umowy o dofinansowanie: POPC.02.03.02-00-0001/18-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005976/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.2.2021.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151136,86 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 –„Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2a do SWZ”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 14375,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 –„Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2b do SWZ”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 14414,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 –„Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2c do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 14375,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2d do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SIWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 14813,04 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2e do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2e do SIWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 14613,94 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2f do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2f do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 14534,3 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2f do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2g do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 15091,78 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się Bibliotece Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina (PL-Wumfc) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2h do SWZ”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2h do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 14534,3 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) i w Bibliotece Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina (PL-Wnifc) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2i do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2i do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 14414,84 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 - „Korekta istniejących rekordów i opracowanie metadanych w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) dla źródeł znajdujących się w Opactwie św. Wojciecha Mniszek Benedyktynek w Staniątkach (PL-STAb) wyszczególnionych w załączniku 2j do SWZ”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2j do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 19969,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13980
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13980
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13980
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Goławska
7.3.3) Ulica: Stanin 126
7.3.4) Miejscowość: Stanin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-422
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13980,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13740
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13740
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13740
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcel Mrozowski
7.3.3) Ulica: al. Zwycięstwa 39A/36
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13740
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13980,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13980,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13980,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Mrugas
7.3.3) Ulica: ul. Smocza 26/82
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-041
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13980,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14700
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14700
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14700
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olaf Gawdzik
7.3.3) Ulica: ul. Głębocka 54h/56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14700,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta złożona jako jedyna do części 5 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy Pzp, gdyż nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części 5 na postawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż złożona oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14016
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14016
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14016
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Wielec
7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 15
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14016,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13986
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13986
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13986
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julita Ruszuk
7.3.3) Ulica: al. Solidarności 83/89 m.31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-144
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13986,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13980
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13980
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13980
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Jagosz
7.3.3) Ulica: ul. Miodowa 1/4
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-509
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13980,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta złożona jako jedyna do części 9 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy Pzp, gdyż nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części 9 na postawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż złożona oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta złożona jako jedyna do części 10 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy Pzp, gdyż nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części 10 na postawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż złożona oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.