eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł muzyki polskiej okresu od XVI do XIX wieku (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022468 z dnia 2021-03-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł muzyki polskiej okresu od XVI do XIX wieku (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 44 16 100

1.5.8.) Numer faksu: (+48 22) 44 16 113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nifc.pl/pl/bip/postepowania-w-trybach-konkurencyjnych/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł muzyki polskiej okresu od XVI do XIX wieku (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740bc26a-6626-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty urząd” Działanie nr 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury” Tytuł projektu: „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” Nr umowy o dofinansowanie: POPC.02.03.02-00-0001/18-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005976/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.2.2021.1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151136,86 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 –„Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2a do SWZ”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14375,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 –„Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2b do SWZ”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14414,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 –„Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2c do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14375,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2d do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SIWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14813,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2e do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2e do SIWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14613,94 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2f do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2f do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14534,3 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2f do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2g do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 15091,78 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się Bibliotece Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina (PL-Wumfc) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2h do SWZ”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2h do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14534,3 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla źródeł znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie Muzycznym im. Stanisława Moniuszki (PL-Wtm) i w Bibliotece Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina (PL-Wnifc) wytypowanych do POPC – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie wyszczególnionych w załączniku 2i do SWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2i do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 14414,84 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - „Korekta istniejących rekordów i opracowanie metadanych w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) dla źródeł znajdujących się w Opactwie św. Wojciecha Mniszek Benedyktynek w Staniątkach (PL-STAb) wyszczególnionych w załączniku 2j do SWZ”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2 i 2j do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 19969,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13980

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13980

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13980

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Goławska

7.3.3) Ulica: Stanin 126

7.3.4) Miejscowość: Stanin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-422

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13980,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13740

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13740

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13740

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcel Mrozowski

7.3.3) Ulica: al. Zwycięstwa 39A/36

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13740

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13980,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13980,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13980,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Mrugas

7.3.3) Ulica: ul. Smocza 26/82

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-041

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13980,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14700

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14700

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14700

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olaf Gawdzik

7.3.3) Ulica: ul. Głębocka 54h/56

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-287

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14700,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta złożona jako jedyna do części 5 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy Pzp, gdyż nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części 5 na postawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14016

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14016

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14016

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Wielec

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 15

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14016,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13986

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13986

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13986

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julita Ruszuk

7.3.3) Ulica: al. Solidarności 83/89 m.31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-144

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13986,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13980

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13980

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13980

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Jagosz

7.3.3) Ulica: ul. Miodowa 1/4

7.3.4) Miejscowość: Józefosław

7.3.5) Kod pocztowy: 05-509

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13980,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta złożona jako jedyna do części 9 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy Pzp, gdyż nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części 9 na postawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta złożona jako jedyna do części 10 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy Pzp, gdyż nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części 10 na postawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-03-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.