eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Zagospodarowanie terenów rekreacji na terenie gminy Kłodawa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów rekreacji na terenie gminy Kłodawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłodawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gorzowska 40

1.5.2.) Miejscowość: Kłodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-415

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95216660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@klodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klodawa/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów rekreacji na terenie gminy Kłodawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-197a4923-6673-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016637/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Zagospodarowanie terenów rekreacji na terenie gminy Kłodawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część I przedmiotu zamówienia jest finansowana z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Część II przedmiotu zamówienia jest finansowana z Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445461/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPI. 271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 233858,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie terenu rekreacji poprzez budowę siłowni zewnętrznej i wiaty rekreacyjnej oraz zakup i montaż małej architektury rekreacyjnej w miejscowości Kłodawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 115281,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w miejscowości Łośno, gmina Kłodawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 118576,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 22.12.2022r. wybrał ofertę firmy GRUPA EPX Paweł Matera 39-205 Pustków 288 jako ofertę najkorzystniejszą w zakresie części I prowadzonego postępowania pn. „Zagospodarowanie terenu rekreacji poprzez budowę siłowni zewnętrznej i wiaty rekreacyjnej oraz zakup i montaż małej architektury rekreacyjnej w miejscowości Kłodawa”.
W dniu 28.12.2022r. Zamawiający stosownie do rozdziału XX pkt 6 SWZ wyznaczył wykonawcy termin i miejsce podpisania umowy (30.12.2022r. o godzinie 1230, siedziba Urzędu Gminy w Kłodawie ul. Gorzowska 40).
W dniu 28.12.2022r. Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o odrzucenie jego oferty, z uwagi na fakt, że zawiera błąd w obliczeniu ceny.
Zamawiający pismem z dnia 29.12.2022r. poinformował Wykonawcę, że nie ma podstaw prawnych by na jego wniosek dokonać odrzucenia złożonej oferty. Odrzucenie oferty następuje jedynie w określonych sytuacjach opisanych w art. 226 w/w ustawy, a Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Wykonawca nie wstawił się w wyznaczonym terminie i miejscu w celu podpisania umowy na wskazane powyżej zadanie, jak również nie przedstawił żadnego usprawiedliwienia na powyższą okoliczność.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7 w/w ustawy unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zagospodarowanie terenów rekreacji na terenie gminy Kłodawa” w zakresie części I „Zagospodarowanie terenu rekreacji poprzez budowę siłowni zewnętrznej i wiaty rekreacyjnej oraz zakup i montaż małej architektury rekreacyjnej
w miejscowości Kłodawa”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169076,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346893,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169076,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane KAZAR Marek Rackiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991932261

7.3.3) Ulica: Plac Andrzeja Zabłockiego 15

7.3.4) Miejscowość: Witnica

7.3.5) Kod pocztowy: 66-440

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169076,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.