eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jadów › Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Strachów, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójty oraz przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nowy Jadów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Strachów, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójty oraz przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nowy Jadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jadów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jadów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-280

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jadow.az.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminajadow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Strachów, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójty oraz przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nowy Jadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-928498bc-70b8-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037751/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Strachów, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójty oraz przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nowy Jadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468702/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2777784,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości 0,764 m.b. która będzie usytuowana na gruntach obrębu wsi Strachów w działkach nr ewid. 312, 344/28, 345, 143, 337/14.
Sieć wodociągową należy wykonać z rur PE100 PN10 SDR17 i rur PE100 RC PN10 SDR17 o średnicy Ø160x9,5 łączone metodą zgrzewania elektrooporowego.
Sieć wodociągową (na odcinku A - B L=35 m) ułożyć należy bez wykopowo metodą przewiertu sterowanego z zastosowaniem rur PE100 RC SDR17 o średnicy Ø160x9,5 łączonych metodą zgrzewania doczołowego. Rury PE100 i PE100 RC zastosowane do budowy sieci wodociągowej powinny odpowiadać warunkom określonym w normie PN-EN 12201-2. Sieć wodociągową należy uzbroić w zasuwy liniowe z żeliwa sferoidalnego oraz nadziemne hydranty p. poż. Ø 80 z zasuwami odcinającymi odpowiadające wymaganiom
norm PN-EN 1074-1, PN-EN 1074-6, PN-EN-14384.
Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 217827,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości 0,195 m.b. który będzie przebiegać w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4344W na dz. nr ewid. 198/1 obręb wsi Wójty.
Kanał grawitacyjny należy wykonać z rur Ø 200 PVC klasy S ze ścianką litą - jednorodną (bez warstw) o sztywności obwodowej min. 8 kN/m2 dostosowanych do pracy w środowisku ścieków komunalnych, zgodne z opinią PKN nt rur litych, z wydłużonym kielichem pod drogami. Wszystkie rury i kształtki zgodne z Polską Normą PN-EN 1401-01:1999.
Uzbrojenie kolektorów grawitacyjnych z PVC stanowić będą studnie rewizyjne włazowe tworzywowe Ø 1000mm, z niecentrycznym wejściem oraz studnie rewizyjne tworzywowe Ø 425mm, z płytą odciążającą z włazami żeliwnymi ciężkimi Ø 600mm typu D (w drogach i na podjazdach) o nośności 40 t zgodne z Polską Normą PN-EN-124:2000. Stosować włazy żeliwne wyposażone w system zabezpieczający (2 rygle) i pozycjonowanie.
Zadanie obejmuje wykonanie 6 odgałęzień kanalizacyjnych Ø 160 o łącznej długości L=31,9m. Odgałęzienia kanalizacyjne przyjmuje się wykonać w pasie drogowym ulicy do granicy posesji, których właściciele złożyli deklarację przyłączenia do sieci.
Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 121941,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia są roboty budowlane w zakresie dwóch projektów budowlanych dotyczących Przebudowy Stacji Uzdatniania Wody w Nowym Jadowie oraz Przebudowy części pomieszczeń Stacji Uzdatniania Wody na zespół socjalny SUW.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym rozbiórka części ścian działowych
- roboty murarskie
- roboty tynkarskie
- roboty izolacyjne
- demontaż oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie nowych posadzek
- wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach zmywalnych na ścianach
- wykonanie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych i stropodachu, wykonanie obróbek blacharskich
- wykonanie opaski wokół budynku,
- remont istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie nowego,
- wykonanie miejsc postojowych i parkingów z kostki betonowej.
Zakres robót sanitarnych:
- demontaż istniejących instalacji technologicznych, urządzeń i rurociągów
- wykonanie obejścia rezerwowego, umożliwiającego ciągłość dostaw wody
- montaż projektowanych urządzeń na stacji uzdatniania wody
- montaż urządzeń związanych z technologią uzdatniania wody i pompownią II stopnia
- montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni (prysznic bezpieczeństwa z myjką do oczu)
- montaż chloratora i instalacji wewnętrznej
- zasilanie elektryczne urządzeń technologicznych
- przepięcie istniejących sieci wodociągowych na terenie ujęcia wody i włączenie do nowej instalacji technologicznej
- próby ciśnieniowe i płukanie instalacji
- dezynfekcja rurociągów
- przeprowadzenie niezbędnych badań i analiz w tym ich odbiór przez właściwe podmioty
- wykonanie instalacji sanitarnych obsługujących SUW oraz zespół socjalny SUW
- uporządkowanie terenu budowy.
Zakres robót elektrycznych:
- przebudowa układu pomiarowego oraz zasilania od projektowanego złącza
- wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz budynku do nowo projektowanego złącza kablowo-pomiarowego
- demontaż istniejących instalacji i urządzeń,
- wykonanie nowych uziomów
- wykonanie wewnętrznych linii zasilających oraz nowych tablic rozdzielczych.
- wykonanie instalacji oświetleniowej
- wykonanie instalacji i pomiarów.
- dostawa montaż i uruchomienie agregatów spalinowo elektrycznych z układem automatyki
Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej - załącznik nr 1C do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 2438016,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199455,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1471701,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199455,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno-Budowlana INSTAL Grzegorz Retko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231274374

7.3.4) Miejscowość: Emilianów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199455,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115811,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485184,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115811,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno-Budowlana INSTAL Grzegorz Retko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231274374

7.3.4) Miejscowość: Emilanów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115811,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota najniższej oferty przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.