Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja instalacji oświetlenia ulic, placów i innych miejsc publicznych stanowiących własność PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź oraz Gminy Miasto Zgierz na terenie Miasta Zgierza w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja instalacji oświetlenia ulic, placów i innych miejsc publicznych stanowiących własność PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź oraz Gminy Miasto Zgierz na terenie Miasta Zgierza w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe76ae1-90df-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: „dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (...) - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.43.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 732631,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji oświetlenia ulic, placów i innych miejsc
publicznych na terenie miasta Zgierza w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Liczba punktów świetlnych (na dzień 30.09.2022 r.) - 5356 szt.
Planowana na 2023 r. liczba nowych punktów świetlnych - 100 szt. Razem: 5456 szt.
Instalacja oświetleniowa obejmuje niżej wymienione urządzenia elektroenergetyczne zainstalowane
za układem pomiarowym:
- oprawy oświetleniowe wraz z wyposażeniem
- źródła światła
- napowietrzne i kablowe linie oświetleniowe
- słupy oświetleniowe
- wysięgniki wraz z elementami montażowymi
- tablice i szafki rozdzielcze oświetlenia wraz z wyposażeniem
Wykonawca w ramach eksploatacji będzie zobowiązany do wykonania wszelkich niezbędnych
czynności, a w szczególności do: oględzin i przeglądów punktów świetlnych, wymiany i utylizacji
źródeł światła, wymiany elementów opraw, wymiany podstaw i wkładek bezpiecznikowych, napraw
rozdzielnic oświetleniowych i regulacji zegarów (2 razy/rok), przeglądów i oględzin linii
napowietrznej oraz kablowej zasilającej oświetlenie, napraw instalacji zasilającej, dyżuru
dyspozytorskiego i pogotowia energetycznego.Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę
i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących.wskazane niżej czynności:
prace elektryczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885836,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885836,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885836,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE DYSTRYBUCJA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462593855
7.3.3) Ulica: Garbarska 21A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-340
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885836,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy sprzętu urologicznego jedno- i wielorazowego użytku
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu"
- Wykonanie nawierzchni drogi powiatowej 5120 E -Domaradzyn -Karnków
- Budowa oświetlenia publicznego na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych i działkach miejskich na terenie Gminy Miasto Zgierz
- "Wykonanie klimatyzacji w budynkach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a i ul. Długiej 49 etap II"
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.