eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Konserwacja instalacji oświetlenia ulic, placów i innych miejsc publicznych stanowiących własność PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź oraz Gminy Miasto Zgierz na terenie Miasta Zgierza w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja instalacji oświetlenia ulic, placów i innych miejsc publicznych stanowiących własność PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź oraz Gminy Miasto Zgierz na terenie Miasta Zgierza w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja instalacji oświetlenia ulic, placów i innych miejsc publicznych stanowiących własność PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź oraz Gminy Miasto Zgierz na terenie Miasta Zgierza w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe76ae1-90df-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: „dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (...) - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 732631,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji oświetlenia ulic, placów i innych miejsc
publicznych na terenie miasta Zgierza w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Liczba punktów świetlnych (na dzień 30.09.2022 r.) - 5356 szt.
Planowana na 2023 r. liczba nowych punktów świetlnych - 100 szt. Razem: 5456 szt.
Instalacja oświetleniowa obejmuje niżej wymienione urządzenia elektroenergetyczne zainstalowane
za układem pomiarowym:
- oprawy oświetleniowe wraz z wyposażeniem
- źródła światła
- napowietrzne i kablowe linie oświetleniowe
- słupy oświetleniowe
- wysięgniki wraz z elementami montażowymi
- tablice i szafki rozdzielcze oświetlenia wraz z wyposażeniem
Wykonawca w ramach eksploatacji będzie zobowiązany do wykonania wszelkich niezbędnych
czynności, a w szczególności do: oględzin i przeglądów punktów świetlnych, wymiany i utylizacji
źródeł światła, wymiany elementów opraw, wymiany podstaw i wkładek bezpiecznikowych, napraw
rozdzielnic oświetleniowych i regulacji zegarów (2 razy/rok), przeglądów i oględzin linii
napowietrznej oraz kablowej zasilającej oświetlenie, napraw instalacji zasilającej, dyżuru
dyspozytorskiego i pogotowia energetycznego.Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę
i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących.wskazane niżej czynności:
prace elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885836,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885836,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885836,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE DYSTRYBUCJA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462593855

7.3.3) Ulica: Garbarska 21A

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885836,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W imieniu PGE DYSTRYBUCJA Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie działa PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna Oddział Łódź, ul. Tuwima 58, 90-021 Łódź

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.