eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD CMENTARZY W TARNOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850033576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6212789

1.5.8.) Numer faksu: 14 6212789 w. 6

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.zygula@mzc.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzc.tarnow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja cmentarzami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fba86316-752c-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00323629/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub składanie oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata: Miejski Zarząd Cmentarzy w Tarnowie, adres skrzynki: /MZCTarnow/SkrytkaESP) lub poczty elektronicznej na adres: d.zyguła@mzc.tarnow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do
komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznych platform
usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione
przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje
się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym
dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Miejskim Zarządzie Cmentarzy w Tarnowie

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO”), niniejszym informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych.

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Zarząd Cmentarzy z siedzibą w Tarnowie pod adresem ul. Bernardyńska 24; 33-100 Tarnów.
2. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących sposobu oraz zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych, a także przysługujących Państwu uprawnień, można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: iod@mzc.tarnow.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
4. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
6. Państwa dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; prawo do ich sprostowania, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Administrator danych nie stosuje „profilowania”, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących osobistych preferencji i zainteresowań.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZC.272-1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2022 roku” zgodnie z ich poniższymi określeniami:
a) Trumna: skrzynia drewniana z pełnym wyposażeniem: tzn. wnętrzem (wieko i spód trumny) wybitym atłasem pikowanym, poduszką, okuciami, uchwytami, koronkami, wizerunkiem i innymi ozdobami oraz krzyżem; wieko oraz boki wykonane z drewna liściastego twardego i miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, klasy I o gr. 22 mm poddane pełnej obróbce stolarskiej, krawędzie elementów zaokrąglone; dno i poduszka z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko; łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć i szczelin;
b) Krzyż lub pal: krzyż drewniany z wizerunkiem i innymi ozdobami lub pal, wykonany z drewna olchowego.
3. Parametry techniczne:
Warunki dla wykonania przedmiotów dostaw:
Wszystkie trumny muszą:
-być wykonane z drewna litego suchego, dębowego lub innego liściastego – zgodnie ze złożonym zamówieniem, posiadać dno i boki pokryte materiałem nieprzepuszczalnym dla płynów oraz warstwę płynochłonną z materiału biodegradowalnego o grubości min. 5 cm;
Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej.
-posiadać wybicie trumny oraz wkłady z poduszką;
-posiadać krzyż estetycznie dopasowany do rodzaju i kształtu trumny, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonany z plastiku lub metalu;
-posiadać zakrętki do przykręcania wieka trumien lub sarkofagów oraz podkładki pod zakrętki, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;
-posiadać uchwyty w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;
-posiadać nieprzepuszczalne dno i ścianki oraz szczelnie przylegające wieko;
-posiadać powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwukrotnie metodą natryskową w kolorach: naturalny dąb, jasny dąb, ciemny dąb, jasny orzech, ciemny orzech, mahoń, palisander, heban, cieniowane; oraz wykończenie powłoki lakierniczej: matowe, połysk, wysoki połysk.
Wyboru sposobu wykończenia oraz koloru powłoki lakierniczej dokonuje Zamawiający w trakcie składania zamówienia.
Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru.
Nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej oraz w wykończeniu tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Dno wykonane z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin.
Trumna drewniana „tania” posiada pełne wyposażenie, wykonana jest z drewna liściastego lub sosnowego.
Krzyże lub pale:
-muszą być wykonane z drewna liściastego, suszonego klasy co najmniej II o gr. min. 22 mm, malowane minimum dwa razy, bez wad powłoki;
-muszą posiadać elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań.
2) Wymiary zewnętrzne oraz waga trumny:
Standardowa trumna, sarkofag ma wymiary zewnętrzne:
-długość: 200 - 210 cm,
-szerokość: 60 -70 cm,
-wysokość: 50 - 60 cm.
Waga trumny dębowej dla osoby dorosłej powinna wynosić do 60 kg. Waga trumny z drewna liściastego lub sosnowego dla osoby dorosłej powinna wynosić do 45 kg.
Trumna do pochowania dziecka ma być wykonana z drewna dębowego, o długości od 40 cm do 150 cm.
Trumna do ekshumacji ma być wykonana z drewna olcha lub topola, bejcowana, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, o wymiarach zewnętrznych: długość od 60 cm do 205 cm, szerokość 30 cm lub 60 cm, wysokość 30 cm.
Opis przedmiotu zamówienia I część - Trumny, sarkofagi:
1. trumna dębowa łamana – wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, spód trumny ozdobiony zagłębionym frezowaniem, z koronką wypuszczoną na zewnątrz -szt. 30
2. trumna dębowa podwyższana łamana - wieko trumny profilowane, nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, bez koronki -szt. 30
3. trumna dębowa ośmiokąt - wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny z ozdobnym warkoczem wokół wieka, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, bez koronki-szt. 30
4. trumna dębowa ośmiokąt - kopuła - wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz-szt. 30
5. trumna dębowa płaska łamana - wieko trumny podwyższone profilowane, nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż drewniany na całości wieka, a na nim krzyż metalizowany z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz-szt. 30
6. trumna dębowa stopniowana prosta - (wieko i spód trumny są podobnej wielkości), wieko nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, bez koronki-szt. 30
7. trumna dębowa podwyższana łamana - wieko profilowane schodzące się wzdłuż wieka w szpic, wieko nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek metalizowanych , 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz-szt. 30
8. trumna dębowa prosta przystosowana do wkładu metalowego - (wieko i spód trumny są podobnej wielkości), wieko nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, bez koronki-szt. 2
9. trumna dębowa łamana - wieko profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu, 6 szt. zakrętek metalowych, 4 szt. uchwytów metalowych, dół trumny wykonany z litego drzewa, na spodzie trumny od strony zewnętrznej po obu stronach zagłębiona płaskorzeźba głowy Pana Jezusa niosącego krzyż, bez koronki, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię-szt. 19
10. sarkofag dębowy prosty – wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu, 8 szt. zakrętek metalowych, 6 szt. uchwytów metalowych mocowanych w zagłębieniach, dół trumny wykonany z litego drzewa z zaokrąglonymi narożnikami wkomponowanymi w profilowany spód trumny, z taśmą ozdobną na obrzeżach wybicia, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię, bez koronki-szt. 15
11. sarkofag dębowy prosty - wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu, 6 szt. zakrętek metalowych, 4 szt. uchwytów metalowych, dół trumny wykonany z litego drzewa, na spodzie trumny od strony zewnętrznej po obu stronach zagłębiona płaskorzeźba głowy Pana Jezusa niosącego krzyż, z taśmą ozdobną na obrzeżach wybicia, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię, bez koronki-szt. 15
12. trumna „tania” łamana - wieko nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz-szt. 25

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39296000-3 - Wyroby pogrzebowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość i estetyka wykonania

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2022 roku” zgodnie z ich poniższymi określeniami:
a) Trumna: skrzynia drewniana z pełnym wyposażeniem: tzn. wnętrzem (wieko i spód trumny) wybitym atłasem pikowanym, poduszką, okuciami, uchwytami, koronkami, wizerunkiem i innymi ozdobami oraz krzyżem; wieko oraz boki wykonane z drewna liściastego twardego i miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, klasy I o gr. 22 mm poddane pełnej obróbce stolarskiej, krawędzie elementów zaokrąglone; dno i poduszka z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko; łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć i szczelin;
b) Krzyż lub pal: krzyż drewniany z wizerunkiem i innymi ozdobami lub pal, wykonany z drewna olchowego.
3. Parametry techniczne:
Warunki dla wykonania przedmiotów dostaw:
Wszystkie trumny muszą:
-być wykonane z drewna litego suchego, dębowego lub innego liściastego – zgodnie ze złożonym zamówieniem, posiadać dno i boki pokryte materiałem nieprzepuszczalnym dla płynów oraz warstwę płynochłonną z materiału biodegradowalnego o grubości min. 5 cm;
Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej.
-posiadać wybicie trumny oraz wkłady z poduszką;
-posiadać krzyż estetycznie dopasowany do rodzaju i kształtu trumny, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonany z plastiku lub metalu;
-posiadać zakrętki do przykręcania wieka trumien lub sarkofagów oraz podkładki pod zakrętki, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;
-posiadać uchwyty w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;
-posiadać nieprzepuszczalne dno i ścianki oraz szczelnie przylegające wieko;
-posiadać powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwukrotnie metodą natryskową w kolorach: naturalny dąb, jasny dąb, ciemny dąb, jasny orzech, ciemny orzech, mahoń, palisander, heban, cieniowane; oraz wykończenie powłoki lakierniczej: matowe, połysk, wysoki połysk.
Wyboru sposobu wykończenia oraz koloru powłoki lakierniczej dokonuje Zamawiający w trakcie składania zamówienia.
Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru.
Nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej oraz w wykończeniu tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Dno wykonane z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin.
Trumna drewniana „tania” posiada pełne wyposażenie, wykonana jest z drewna liściastego lub sosnowego.
Krzyże lub pale:
-muszą być wykonane z drewna liściastego, suszonego klasy co najmniej II o gr. min. 22 mm, malowane minimum dwa razy, bez wad powłoki;
-muszą posiadać elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań.
2) Wymiary zewnętrzne oraz waga trumny:
Standardowa trumna, sarkofag ma wymiary zewnętrzne:
-długość: 200 - 210 cm,
-szerokość: 60 -70 cm,
-wysokość: 50 - 60 cm.
Waga trumny dębowej dla osoby dorosłej powinna wynosić do 60 kg. Waga trumny z drewna liściastego lub sosnowego dla osoby dorosłej powinna wynosić do 45 kg.
Trumna do pochowania dziecka ma być wykonana z drewna dębowego, o długości od 40 cm do 150 cm.
Trumna do ekshumacji ma być wykonana z drewna olcha lub topola, bejcowana, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, o wymiarach zewnętrznych: długość od 60 cm do 205 cm, szerokość 30 cm lub 60 cm, wysokość 30 cm.
Opis przedmiotu zamówienia II część - Trumny do pochowania dziecka, trumny ekshumacyjne, krzyże:
1. trumna do pochowania dziecka - dł. 40 cm - 60 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz – Zamawiający określi rozmiar przy składaniu zamówienia-szt.7
2. trumna do pochowania dziecka - dł. 80 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz-szt.1
3. trumna do pochowania dziecka - dł. 120 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz-szt.1
4. trumna do pochowania dziecka - dł. 150 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz -szt. 1
5. krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, w kolorze białym, o wymiarach: wysokość 150 cm, szerokość 50 cm, grubość 5 cm lub pal z drewna olchowego w kolorze białym, o wymiarach: wysokość 150 cm, grubość 5 cm – Zamawiający określi rodzaj przy składaniu zamówienia-szt. 22
6. trumna ekshumacyjna – wymiary: dł. 60 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna: olcha lub topola, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych-szt. 6
7. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 80 cm, szer. 30 cm wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych-szt. 6
8. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 100 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych-szt. 15
9. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 120 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych-szt.15
10. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 150 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych-szt. 15
11. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 180 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych-szt. 15
12. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 205 cm, szer. 60 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych-szt. 15
13. krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, o wymiarach: wysokość 200 cm, szerokość 60 cm, grubość 5 cm w kolorze jasny lub ciemny orzech lub pal z drewna olchowego o wymiarach 200 cm i grubość 5 cm w kolorze jasny lub ciemny orzech – Zamawiający określi rodzaj przy składaniu zamówienia-szt. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39296000-3 - Wyroby pogrzebowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość i estetyka wykonania

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
W celu potwierdzenia spełniana przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez jego złożeniem.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, zrealizował należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, minimum 2 dostawy trumien, sarkofagów i krzyży o wartości brutto min. 200 000,00 zł każda – Zamawiający wymaga załączenia dowodów (referencji) potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw ciągłych lub okresowych, tj. będących wciąż w realizacji na podstawie jednej umowy, zakres już wykonany do dnia składania ofert musi opiewać na kwotę min. 200 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ – zgodnie z załącznikiem 2 SWZ. Oświadczenie będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 6 niniejszego Rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) W celu wykazania spełniania warunku Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
2) W celu wykazania spełniania warunku Zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (minimum 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto) – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ
- oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniają kryterium oceny ofert - „Jakość i estetyka wykonania”, Wykonawca dostarczy i zaprezentuje wzór oferowanego towaru – próbki:
Dla I części zamówienia – „Trumny, sarkofagi”:
• trumna dębowa łamana – wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, spód trumny ozdobiony zagłębionym frezowaniem, z koronką wypuszczoną na zewnątrz;
• trumna dębowa płaska łamana - wieko trumny podwyższone profilowane, nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż drewniany na całości wieka, a na nim krzyż metalizowany z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz;
• sarkofag dębowy prosty – wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu, 8 szt. zakrętek metalowych, 6 szt. uchwytów metalowych mocowanych w zagłębieniach, dół trumny wykonany z litego drzewa z zaokrąglonymi narożnikami wkomponowanymi w profilowany spód trumny, z taśmą ozdobną na obrzeżach wybicia, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię, bez koronki.
Dla II części zamówienia – „Trumny do pochowania dziecka, trumny ekshumacyjne, krzyże”:
• trumna do pochowania dziecka - dł. 60 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz;
• trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 150 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych;
• krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, o wymiarach: wysokość 200 cm, szerokość 60 cm, grubość 5 cm w kolorze jasny lub ciemny orzech;
• krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, w kolorze białym, o wymiarach: wysokość 150 cm, szerokość 50 cm, grubość 5 cm.
Próbki mają zostać dostarczone przez Wykonawcę na własny koszt, przed terminem składania ofert na Cmentarz Komunalny w Klikowej, ul. Zagumnie, 33-100 Tarnów. Do każdej próbki należy dołączyć nieprzezroczystą zamkniętą kopertę. Na kopercie należy umieścić numer części zamówienia, na którą składana jest oferta. Do koperty należy włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres Wykonawcy. Próbki będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie fizycznych oględzin. Każda próbka otrzyma punktację w kryterium oceny ofert „Jakość i estetyka wykonania”. Próbki Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy, w celu porównywania dostarczanego towaru z oferowanym w ofercie. Zamawiający po zakończeniu trwania umowy zwróci Wykonawcy złożone przez niego próbki. Wykonawca odbierze próbki na własny koszt. Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Wykonawca odbierze próbki na własny koszt.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp). Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
- dla I części zamówienia: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100),
- dla II części zamówienia: 380,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100).
przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
2.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
3.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 24 stycznia 2022 r. o godz. 9:00.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w PKO BP SA numer: 81 1020 4955 0000 7902 0267 2970, z zaznaczeniem w tytule przelewu: „Wadium – „Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2022 r.”
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez miniPortal – w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z poniższym zastrzeżeniem.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Przedmiotem rokowań i negocjacji dotyczących przyszłych zmian umowy nie mogą być postanowienia, których dokonanie stanowiłoby zmianę treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadkach, gdy:
a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a niepowstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu dostaw wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego.
3. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody Zamawiającego i dokonane będą w formie pisemnego aneksu – pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku, gdy zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) będzie odnosić się wyłącznie do części Przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi umową po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług (VAT) oraz wyłącznie do części Przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), a która to część Przedmiotu Umowy nie była wcześniej rozliczona. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
6. Strona wnioskująca o zmianę Umowy występuje do drugiej Strony z pisemnym wnioskiem o zmianę Umowy zawierającym zakres zmiany wraz z uzasadnieniem oraz informacją, co do wpływu na warunki realizacji Umowy. Druga Strona w terminie 5dni pisemnie ustosunkowuje się do wniosku o zmianę Umowy.
7. Nie wymagają zmiany Umowy zmiany dotyczące:
1) oznaczeń indywidualizujących Strony, zawartych w komparycji Umowy,
2) danych wystawcy i odbiorcy faktury a także danych adresowych dotyczących wystawiania i doręczania faktur,
3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno–organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego),
4) zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-24 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.